Naiset selittää, mikä on pick me girl
Se on yksinkertaisesti vain nainen joka ei ole samaa mieltä kun naisetenhan kuuluu pitää yhtä. Myös Riikka Purraa äsketäin sellaiseksi kutsuttiin tietty naisten toimesta, koska koko termihän on juuri naisten käyttämä toisista naisista. Get with the program, tytöt.
Pick me girliksi nimittelyhän nimenomaan on kaikkea muuta kuin naisten tukemista. Se on tapa yrittää vaientaa ja mitätöidä eri mieltä olevien naisten näkemykset.
https://twitter.com/AlankoTuulia/status/1740971753676181518
https://twitter.com/bingatupamaki/status/1740672622231519368
Kommentit (150)
"Tämä nyt vain kertoo siitä että naiset ylipäätään ovat kierompia toisiaan kohtaan. Sekä pick me:t että ne, jotka ovat muka niin naisten puolella. Todellisuudessa valtaosa on "naisten puolella" koska ovat niin katkeroituneita miehille, joille he ovat ilmaa. Valitsevat siis sen vähemmän huonon vaihtoehdon. Yrittävät lyöttäytyä yhteen naisten kanssa siksi, että toivoisivat kaikkien muidenkin lopettavan hyvältä näyttämisen ja olevan siis heidän tasollaan. Tällaiset naiset myös tykkäävät kun hyvännäköinen nainen on lesbo. Nämä lesbot saavat vapaasti näyttää hyvältä, kun eihän ne miehiä varten sitä tee.
Naiset ylipäätään ovat aivan hel ve tin kieroja. On toki olemassa älyllisesti huipputasoisia naisia, mutta heistä ei tässä kohtaa varmaan tarvitse puhua, kun edustavat niin pientä vähemmistöä. Nämä vähemmistön edustajat eivät koe enää keskivertonaisen ongelmia, koska äly saa heidät miettimään aivan muita asioita kuin sitä onko joku toinen nainen pick me girl vai ei."
Tätä halveksunnan ja stereptypioiden määrää. Kierompia, katkeroituneita ihmisiä joille tärkeintä elämässä on hyvältä näyttäminen ja kateus niitä kohtaan jotka näyttävät paremmilta. Lisäksi vielä tyhmiä.
Pick me girl on sellainen, joka sanoo tällaiseen mielipiteeseen että kyllä, juuri tuollaisia naiset ovat, paitsi minä. Sitä kuviota mikä saa naisen sanomaan noin muista kaltaisistaan, kannattaa ihan oikeasti miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pick me -naisilla on se tyyli, että he nimenomaan näkevät naiset jotenkin huonompina ja haluavat käytöksellään/olemuksellaan miellyttää miehiä korostamalla vaikka näitä "perinteisiä arvoja".
Eikö naiset saa kannattaa perinteisiä arvoja, ilman että heitä haukutaan? Kun katsotaan perinteisiä arvoja, on naisella sielläkin erittäin suuri ja vastuullinen rooli. Noissa suhteissa myös miehet usein arvostavat naisiaan ja heidän rooliaan.
Olisit feministeiltä saanut pelkkiä yläpeukkuja jos puhuisit islamista.
Kukas feministi on kannattanut islamin perinteisiä arvoja sukupuolten suhteen?
Naisasialiike nyt ainakin. Hehän olivat vuonna 2015 vaatimassa rajoja auki jotta tuota kulttuuria saataisiin maahamme enemmän kuin oli. Samoin kaikki muut feministijärjestöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pick me -naisilla on se tyyli, että he nimenomaan näkevät naiset jotenkin huonompina ja haluavat käytöksellään/olemuksellaan miellyttää miehiä korostamalla vaikka näitä "perinteisiä arvoja".
Eikö naiset saa kannattaa perinteisiä arvoja, ilman että heitä haukutaan? Kun katsotaan perinteisiä arvoja, on naisella sielläkin erittäin suuri ja vastuullinen rooli. Noissa suhteissa myös miehet usein arvostavat naisiaan ja heidän rooliaan.
Olisit feministeiltä saanut pelkkiä yläpeukkuja jos puhuisit islamista.
Mitä? Itse olen 100 % feministi ja näen naisia alistavan islaminuskon todella vääränä ja haitallisena. Kuitenkin fakta on se, että muslimeissakin on nykyään paljon feministejä (myös miehiä), jotka haluavat naisille tasa-arvon. Kaukana edelleen ollaan, mutta ehkä joskus... Erikoista myös kuinka Suomessakin on edelleen sellaisia ihmisiä (esim. uskovaisia), jotka haluavat pitää miehen perheen päänä ja naiset siellä alapuolella ja inhoavat feminismiä.
Mitä se sitten tarkoittaa? Mies on perheenpää, miehellä on päätösvalta, naiset kuuluu kotiin hoitamaan lapsia, pojat on poikia ja sitä rataa?
Kivasti rakennat oliukkoja, mitä vasten argumentoit. Joissain perheissä on sovittu että vaimo ottaa suuremman roolin lasten ja kodin hoitamisesta. Miehellä taas tuossa tilanteessa on ollut suurempi vastuu rahan tuomisesta talouteen. Mielestäni lasten kasvatus on arvostettavaa ja vastuullista työtä, samoin kuin rahan saaminen perheen käyttöön. Meidän taloudessa vastuujako ei mene noin, mutta ymmärrän perheitä joissa menee.
Mitä? Itse olen 100 % feministi ja näen naisia alistavan islaminuskon todella vääränä ja haitallisena. Kuitenkin fakta on se, että muslimeissakin on nykyään paljon feministejä (myös miehiä), jotka haluavat naisille tasa-arvon. Kaukana edelleen ollaan, mutta ehkä joskus... Erikoista myös kuinka Suomessakin on edelleen sellaisia ihmisiä (esim. uskovaisia), jotka haluavat pitää miehen perheen päänä ja naiset siellä alapuolella ja inhoavat feminismiä.
Muslimi ja feministi menevät yhtä hyvin yhteen kuin kiihko kristitty ja homojen oikeuksien ajaja. Feministien mielestä muslimit ovat mussukoita, ainoastaan 99,999% muslimeista pilaa muiden maineen.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä nyt vain kertoo siitä että naiset ylipäätään ovat kierompia toisiaan kohtaan. Sekä pick me:t että ne, jotka ovat muka niin naisten puolella. Todellisuudessa valtaosa on "naisten puolella" koska ovat niin katkeroituneita miehille, joille he ovat ilmaa. Valitsevat siis sen vähemmän huonon vaihtoehdon. Yrittävät lyöttäytyä yhteen naisten kanssa siksi, että toivoisivat kaikkien muidenkin lopettavan hyvältä näyttämisen ja olevan siis heidän tasollaan. Tällaiset naiset myös tykkäävät kun hyvännäköinen nainen on lesbo. Nämä lesbot saavat vapaasti näyttää hyvältä, kun eihän ne miehiä varten sitä tee.
Naiset ylipäätään ovat aivan hel ve tin kieroja. On toki olemassa älyllisesti huipputasoisia naisia, mutta heistä ei tässä kohtaa varmaan tarvitse puhua, kun edustavat niin pientä vähemmistöä. Nämä vähemmistön edustajat eivät koe enää keskivertonaisen ongelmia, koska äly saa heidät miettimään aivan muita asioita kui
Minä ainakin myönnän olevani pick me girl. Olen tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja. En ole huippuälykäs vaan aivan tavis, joka todellakin kokee olonsa uhatuksi milloin missäkin tilanteessa, jossa joku toinen nainen saa huomiota sellaiselta mieheltä, josta itse olen kiinnostunut. Totuus sattuu. Kaikkein eniten se sattuu minuun itseeni. Monet valehtelevat itselleen ja muille. Ei tällaisia asioita omalla nimellä ja naamalla sanota. Mitä muuta se on kuin erittäin kieroa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten tarkoittaa? Mies on perheenpää, miehellä on päätösvalta, naiset kuuluu kotiin hoitamaan lapsia, pojat on poikia ja sitä rataa?
Kivasti rakennat oliukkoja, mitä vasten argumentoit. Joissain perheissä on sovittu että vaimo ottaa suuremman roolin lasten ja kodin hoitamisesta. Miehellä taas tuossa tilanteessa on ollut suurempi vastuu rahan tuomisesta talouteen. Mielestäni lasten kasvatus on arvostettavaa ja vastuullista työtä, samoin kuin rahan saaminen perheen käyttöön. Meidän taloudessa vastuujako ei mene noin, mutta ymmärrän perheitä joissa menee.
Ja joissakin perheissä nainen on se, joka tuo rahan pöytään ja mies on päävastuussa lapsista ja kodista. Jokainen tekee miten on parasta perheen kannalta, MUTTA tämän ei pitäisi olla enää mikään sukupuolijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Muslimi ja feministi menevät yhtä hyvin yhteen kuin kiihko kristitty ja homojen oikeuksien ajaja. Feministien mielestä muslimit ovat mussukoita, ainoastaan 99,999% muslimeista pilaa muiden maineen.
Kyllä muslimeissakin vaan on feministejä usko tai älä. Valitettavasti muslimimaissa enemmistö on edelleen sen kannalla, että nainen on miestä alempana ja jotkut ihan vaan pelon takia. Ja kyllähän sellaista jotkut kiihkokristitytkin haluavat...
"Minä ainakin myönnän olevani pick me girl. Olen tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja. En ole huippuälykäs vaan aivan tavis, joka todellakin kokee olonsa uhatuksi milloin missäkin tilanteessa, jossa joku toinen nainen saa huomiota sellaiselta mieheltä, josta itse olen kiinnostunut. Totuus sattuu. Kaikkein eniten se sattuu minuun itseeni. Monet valehtelevat itselleen ja muille. Ei tällaisia asioita omalla nimellä ja naamalla sanota. Mitä muuta se on kuin erittäin kieroa?"
On ihan normaalia olla pettynyt jos oma kiinnostuksen kohde valitsee jonkun toisen. Olen itsekin kokenut tuollaisen tilanteen valitettavasti, ja se todella satuttaa. Mutta jostain syystä nuo tilanteet eivät kuitenkaan ole saaneet minua ajattelemaan että kaikki naiset olisivat kieroja, katkeria ja tyhmiä.
Jos olet nainen joka halveksii naisia, halveksit myös itseäsi. Se on kuluttava, katkera tila, jota ihan oikeasti kannattaa yrittää lähteä ratkaisemaan ja miettiä mistä se on peräisin ja miten sitä voisi purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muslimeissakin vaan on feministejä usko tai älä. Valitettavasti muslimimaissa enemmistö on edelleen sen kannalla, että nainen on miestä alempana ja jotkut ihan vaan pelon takia. Ja kyllähän sellaista jo
En epäilekään. 0,0001% muslimeista on varmaankin feministejä. Ei se silti muuta totuutta että valtaosa on toisessa ääripäässä. Naisen paikka on säkitettynä, jotta vieraat miehet eivät himoitse miehen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin myönnän olevani pick me girl. Olen tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja. En ole huippuälykäs vaan aivan tavis, joka todellakin kokee olonsa uhatuksi milloin missäkin tilanteessa, jossa joku toinen nainen saa huomiota sellaiselta mieheltä, josta itse olen kiinnostunut. Totuus sattuu. Kaikkein eniten se sattuu minuun itseeni. Monet valehtelevat itselleen ja muille. Ei tällaisia asioita omalla nimellä ja naamalla sanota. Mitä muuta se on kuin erittäin kieroa?"
On ihan normaalia olla pettynyt jos oma kiinnostuksen kohde valitsee jonkun toisen. Olen itsekin kokenut tuollaisen tilanteen valitettavasti, ja se todella satuttaa. Mutta jostain syystä nuo tilanteet eivät kuitenkaan ole saaneet minua ajattelemaan että kaikki naiset olisivat kieroja, katkeria ja tyhmiä.
Jos olet nainen joka halveksii naisia, halveksit myös itseäsi. Se on kuluttava, katkera tila, jota ihan oikeasti kannattaa yrittää lähteä ratkaisemaan
Naisenko pitää fanittaa kaikkien naisien tekemisiä? Esimerkkinä niin Sanna Marinia kuin Riikka Purraa, ainoastaan heidän sukupolielinten takia? Aika outoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen joka halveksii naisia, halveksit myös itseäsi. Se on kuluttava, katkera tila, jota ihan oikeasti kannattaa yrittää lähteä ratkaisemaan
Tiedän. Olisin halunnut syntyä mieheksi. Olen paininut mielenterveysongelmien kanssa jo ennen kouluikää. Myönnän olevani täynnä myrkkyä. Välttelen ihmisten kanssa olemista. Minulla on sosiaalisia taitoja niin kauan kun pysyn riittävän etäällä toisista. Siksi ihmiset pitävät minusta aina ennen kuin tuntevat kunnolla. Minusta tulee lähes hirviö kun paremmin tunnetaan. Onneksi kohta aloitan yhden lääkityksen ja sen jälkeen kokeilen vielä toista. Minulla on siis diagnoosi häiriölle aivoissani.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän sen, että feministiä harmittaa sellaiset naiset, jotka eivät vihaa miehiä.
Ei kun leimakirves heilumaan.
Pick me girl vihaa naisia
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin vetoat siihen mitä MIEHET ARVOSTAVAT. Eli oikeastaan alennat perinteisten roolien omaksumisen naiselta pick me-toiminnaksi jossa suurin merkitys on sillä miesten arvostuksella. Aivan kuin nainen ei voisi itsessään haluta olla joko perinteisiä arvoja kannattava perhekeskeinen nainen tai hieman liberaalimpi ilman että kaikki kulminoituu miesten arvostukseen.
Mulle esim. on täysin selvää, että olen naisena luonteeltani jokseenkin maskuliininen ja se ei peity millään vaikka muuten yrittäisin käyttäytyä feminiinisesti, pukeutua ja laittautua...joku nainen on joskus kyseenalaistanut vaikka tapani meikata. Mulle se on kiusaamisesta syntynyt suojakuori ja omat kiusaajani ovat olleet poikia ja yhä edelleen netissä, töissä ja harrastuspiireissä ilmaantuu jostain miehiä haukkumaan, kiusaamaan tai muuten vain haastamaan.
Ikinä ei ole ollut vaikeaa saada nais- tai miespuolisia kavereita tai ystäviä enkä ole jäänyt seurustelukumppaneista paitsi. Nytkin on sellainen mies joka arvostaa mua tällaisenaan. Silti yksi miespuolinen työkaveri sanoi töissä viime viikolla kun yksi luonnostaan feminiinisempi työkaveri teki jonkun työtehtävän tietyllä tavalla, että "onneksi täällä on edes yksi nainen". Musta aika törkeästi sanottu.
Tämä luonteeni on ollut tällä tavalla vaikea kun en koe, että olen silti mies enkä halua kilpailla miesten kanssa, olla hyvä jätkä tms. Koen olevani feministi ja mulla on naispuolisia ystäviä, mutta ahdistaa miten en koskaan saa rauhaa näiltä miehiltä joilla on pakkomielteenä lytätä, haastaa ja milloin mitäkin. En hae mitään arvostusta vaan oikeuden olla olemassa niin ettei KOKO AJAN joudu olemaan varuillaan seurassa jossa on miehiä.
"Tässäkin vetoat siihen mitä MIEHET ARVOSTAVAT. Eli oikeastaan alennat perinteisten roolien omaksumisen naiselta pick me-toiminnaksi jossa suurin merkitys on sillä miesten arvostuksella. Aivan kuin nainen ei voisi itsessään haluta olla joko perinteisiä arvoja kannattava perhekeskeinen nainen tai hieman liberaalimpi ilman että kaikki kulminoituu miesten arvostukseen."
Vahvaa halua ymmärtää väärin. Et huomioinut "myös" sanaa, eli oletus on tietysti että naihen arvostaa itse tuota työtä, mutta myös puoliso.
Kyllä tuolla asenteella löytää maailmasta vääryyttä ja sortamista. Hyvät elämät sinulle
Pick me = poimi minut. Mikä tässä on epäselvää. Katutyttö, joka on tyrkyllä auton kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun perinteisillä arvoilla tarkoitetaan sitä, että mies on naista ylempänä, niin kyllä se vähän erikoista on kohta vuonna 2024.
Tuo on sinun tulkintasi, mikä ei tarkoita sitä että se olisi faktaa. Päinvastoin. Tuollainen öyhöttäminen kertoo ainoastaan ymmärryksen ja suvaitsemattomuuden puutteesta.
Mitä sinulle perinteiset arvot sitten merkkaavat? Aina, kun minä olen kuullut jonkun perinteisistä arvoista, niin kyse on juuri siitä, että nimenomaan mies kuvittelee olevansa se perheen pää eikä feminismille ole tilaa. Ei tulisi tällaiselle kuuloonkaan, että mies jäisi kotiin perhevapaille, vaan se on "naisten hommaa".
Mitä sinulle perinteiset arvot sitten merkkaavat? Aina, kun minä olen kuullut jonkun perinteisistä arvoista, niin kyse on juuri siitä, että nimenomaan mies kuvittelee olevansa se perheen pää eikä feminismille ole tilaa. Ei tulisi tällaiselle kuuloonkaan, että mies jäisi kotiin perhevapaille, vaan se on "naisten hommaa".
Onko ymmäryksesi muista ihmisistä oikeasti noin huono, vai oletko se ketjussa esittätynyt mt-potilas? Joissain perheissä nykyaikanakin äiti on kotona, hoitaa lapsia ja kotia samalla kun mies käy töissä. Mikäli äiti varmistaa lasten hyvän tulevaisuuden, on tuo mielestäni hyvin arvokasta työtä. SAMOIN tuollaisissa rooleissa toimivat naiset kokevat tuon työn usein arvokkaaksi.
Näin yhtenä esimerkkinä perinteisistä arvoista. Samoin perinteisiin arvoihin voidaan varmaankin laskea parisuhteen arvostaminen, perheen arvostaminen ja sukulaisten tukeminen. Ei mielestäni huonoja arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka mielistelee miehiä ja on sitä mieltä, että naissukupuoli kuuluu miesten alapuolelle.
No ei Purrakaan varmaan niin ajattele.
Se riikka kannattaa mm. raiskauksen laillisuutta avioliitossa.

Laitahan linkki väitteellesi.
Kuka feministi niistä yleensä on sanonut mitään tai kritisoinut millään tavoin? On niin kova kiire dissata valkoista miestä ja jopa niiden kanssa samaa mieltä olevia. Viipottavat vaan huivi päässä itsekin. Yksi pyrkii juuri presidentiksi.