Työttömillä ei ole enää varaa juoda olutta baarissa
90-luvulla vielä työttömyyskorvaus riitti viikonlopun ryyppäämiseen.
Kommentit (8)
No on ollut pienet tulot tai suuret menot 90-luvulla, jos koko työttömyyskorvaus mennyt yhdessä viikonlopussa
Ikäviä vihjailuja niille jotka eivät juo lainkaan tai polta. Ihan normaaleja ihmisiä on työttömissä jos jotain muutakin. Niputat kaikki samaan. Osa nuorista aikuisista kokeili ehkä nuoruudessa 90-luvulla 2 siideriä kotonaan tai oletettiin että se kuuluu sosiaaliseen elämään, moni ei ota nyt mitään.
Työttömien kannattaisi osallistua opiskelijatapahtumiin. Siellä ne parhaat juomatarjoukset on.
Eläkeläisiäkö baareissa vain käy kun ei ole työttömillä ja työssäkäyvillä muka varaa. 😲
Baarien hinnat ovat jo kauan olleet älyttömiä. Yhtenä keinona olen ehdottanut että saluunat saisivat ostaa alkoholit halvemmalla että voisivat myydä siihen hintaan että ihmiset kävisivät niissä sen sijaan että juovat kotona.
Olen tehnyt pikkuhommia vuosia ja saanut palkkaa ja olen ostanut niillä olutta. En ole baarissa käynyt vuoden 2006 jälkeen edes. Mutta kotiin ostan joskus olutta jos olen tienannut rahaa. Työttömyysrahoilla en olutta osta.
Mitä järkeä olisi edes mennä baariin ja maksaa oluesta 8 euroa kun kaupasta saa 7 tölkkiä sillä hinnalla.
Ei ole työssäkäyvilläkään