Mitä teet uutena vuotena?
Kommentit (71)
Miljonäärinaapurimme tulivat kylään ja toivat monta erilaista leikettä mutta he ovatkin toimitusjohtajia,nautimme niistä yhdessä.
Kotona perheen kanssa. Tai no ainakin miehen kanssa, nuorisolla kaverit kylässä ja nähtävästi yläkerrassa jotkut lanit kun vieraat toi omat tietokoneetkin mukanaan. Vähän herkkuja, Netflixiä tai jotain. Tämmöstä hurjaa meillä 😀
N40
Paistoin lampaan sisäfilettä ja kävin kaupasta tiskiltä aivan järkyn hyvät peruna- ja kaalisalaatit.
Nuoret miehet söivät vatsat täyteen ja lähtivät kavereidensa kanssa molemmat omiin bileihinsä.
Mies nukkuu kun herätys klo6 aamulla. Kait se ennen keskiyötä nousee ylös. Silloin ammutaan raketteja yhdessä ja haetaan nuoriso kotiin.
Eli mitä minä teen.. istun sohvalla ja katson telkkaria. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Hoidan vauvaa yksin
Sinulla on upea tehtävä,hyvää uutta vuotta 2025
Lojun peiton alla pyjamassa. Vasta huomenna teen jotain kivaa, jos jaksan.
Ei mitään ihmeellistä. Aamulla olin tallilla jo klo 9, kun ratsastustunti oli klo 10. Illan tunnit siirretty aamulle ja päivälle paukkujen takia. Olis varmaan ollut muutoin aika säpäkät tunnit illalla...
Töitä tossa hieman tein ja nyt ilta sitten tvtä ja tallennuksia. Emmerdalea nauhalla varmaan yli 40 jaksoa. Pitäisi kiriä sarja ajantasalle.
Ei edes alkoa, sillä päätin pari viikkoa sitten lopettaa juomisen.
Ihan tavallinen ilta, saunassa käydään tavallista aikaisemmin. Ammutaan lasten kans raketteja, itse en ostanut yhtään, 19 ja 22 v lapset ostivat liikaa minun mielestä ja ampuvatkin ne
Kävin töissä tänään ja sitten kävin kaupassa.
Meinaan tänään saunoa, pelata ps5 konsolia, syödä jotain ruokaa ja illalla katson sitten telkkaria. Juuri nyt järsin pistaasinpähkinöitä, erikoiskykyni on se että osaan hampailla avata kuoret siitä.
M34
Vierailija kirjoitti:
Hoidan vauvaa yksin
Heh jännämies lähti kylille juhlimaan ja jätti sinut vauvan kanssa?
Juu, sinkkum olen ja pysyn kotona (ja täällä/netissä).
Mutta, jos sitä vartavasten pitäis veikata, niin aamulla ... (eturauhanen...):
Hoidan vauvaa yksin