Mitä teet uutena vuotena?
Kommentit (71)
Istun kotona koiran kanssa ja jännään auttaako koiran rauhoittava lääke vai ei. Jos auttaa, niin kaksi tuntia kerrallaan voi katsoa vaikka elokuvaa. Jos ei, niin sitten leikin ja viihdytään koiraa koko illan, ettei pelkäisi niin paljoa
Lämmitän saunan ja suutelen lonkerotölkkiä 😋
Saa nähdä. Olen sairaalan osastolla ja lääkäri sanoi, että mahdollisesti pääsen huomenna kotiin.
Ulkoilua, hyvää ruokaa, sauna ja sarjoja tai leffoja
Vietän uuttavuotta poikaystävän kanssa romanttisissa tunnelmissa. Jouluna piti paljon sukuloida molempien perheissä (mikä oli kyllä mukavaa, mutta jäi vain vähän aikaa olla ihan kahdestaan), joten odotetaan innolla että nyt saa ihan kahden kesken viettää laatuaikaa. Tehdään hyvää ruokaa, ehkä pelataan lautapelejä tai katsotaan jotain sarjaa, illalla ammutaan raketteja ja fiilistellään alkavaa yhteistä vuotta
Odotan isääni saapuvaksi kylään. Suunnitelmissa syödä nakkeja ja perunasalaattia. Lisäksi on muutamaa erilaista homejuustoa, suolakeksejä ja viinirypäleitä sekä alkoholitonta kuoharia. En tiedä mitä muuta voisi tehdä. Raketit ei kiinnosta. Tv:tä ei ole. Ehdotin korttipelejä, mutta voi olla, ettei suostu...
N40
Tavallinen ilta. Ei viitsi sekoittaa unirytmiä juhlimalla keskellä viikkoa.
N36
Vetäsen hanskaan ja meen nukkumaan.
Olen 44 v...
Perheellä kotona kera pojan tyttöystävän. Tytär lähtee jossain vaiheessa kavereille.
Käydään katsomassa ilotulitus, syödään tortilloja ja makeita herkkuja. Ja poika tekee tyttiksen kanssa lohitäytteisiä torttuja... Kilistellään Pommacilla. Kukaan ei juo alkoholia. Meitä on yhteensä 6, joista täysi- ikäisiä 4.
En yhtään mitään - ihanaa. Kuuntelen ehkä äänikirjaa ja teen hetken palapeliä. Juon yhden gin tonicin. Menen aikaisin nukkumaan <3
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään - ihanaa. Kuuntelen ehkä äänikirjaa ja teen hetken palapeliä. Juon yhden gin tonicin. Menen aikaisin nukkumaan <3
Edit: nainen ja 51
Vedän kalsarikännit alkoholittomalla oluella. Laulan karaokea epävireisesti ärsyttääkseni naapureita. Pelaan yksin kimbleä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen. Minulla lapset aikuisia, ja olen uupunut monen asian summasta. Osaa olla kiitollinen siitä, ettei todellakaan _tarvitse_ tehdä mitään. Pahinta on pakkojuhlinta.
Vietän normaalia iltaa kotona. Teen tavallisia kotitöitä niin kuin yleensäkin työpäivän jälkeen. Käyn iltalenkillä, saunassa ja sitten nukkumaan, jotta jaksaa herätä huomenna aamulla töihin.
Kotona yksin, juhlistan hodareilla, sipsillä, vissyllä ja kenties vielä jäätelöllä, jos enää jaksaa. En aio valvoa puoleenyöhön todellakaan.
Tajusin juuri tänään, etten ole viikkoon nähnyt ihmisiä, siis tuttuja... (loma + introvertti). Kaupoilla, salilla ja uimahallissa vaan. Muualla asuvan miesystävän kanssa suhteen jatkosta epäselvyyttä eikä ilmeisesti kummallakaan ole intoa tai jaksamista tehdä asian suhteen mitään, kuten avata keskustelua tai päättää suhde. Että missään kirkkaassa selvyydessä ei ala uusi vuosi, mutta sentään pää on kirkas aamulla. Ei paras vaihtoehto viettää tätäkään juhlaa mutta näillä mennään.
N43
Kävin koiran kanssa kunnon lenkillä ja saunottiin. Mies teki ihan taivaallista kanasalaattia. Kohta aloitan Hogwarts Legacyn ensimmäistä kertaa, toinen pelailee omiaan tai kaivaa kitaran, luulen. Virkkaan jos jaksan. Pyjamia ja pussailua, iltakahvit, syödään vähän liikaa. Kummassakin huoneessa on musiikki tai äänikirja. Ei koskaan tehdä uutena vuonna ihmeempiä vaikkei kumpikaan lemmikeistä pelkää. Koira käy vaan kulmalla enää tänään ja tuplaremmeissä, ihan varmuuden vuoksi. Kissa varmaan taas katsoo koko tykityksen pravekkeelta. Nainen 36
Käyn kerää tölkkejä jotta saan huomenna ruokaa.
Ja olen siis N46