Mitä teet uutena vuotena?
Kommentit (71)
Tiedetään missä amislaiset kokoontuvat ampumaan rakettejaan, ilmainen näytös, lapsille jotain pikkupaukkuja näön vuoksi. Rakennellaan coctailtikkuja ja syödään lastenruokaa, nakkeja ja perunasalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset ystävämme tulevat meille istumaan iltaa. Syödään ja juodaan hyvin sekä pelataan pakopelejä.
minä myös menen akateemisen poikaystäväni kanssa hänen akateemisten ystäviensä luo viettämään uuden vuoden aattoa.-amislainen
Minäpä menen akateemisen akateemisen akateemisen kanssa tekemään akateemisen akateemisen akateemisesti.
Töissä.
-akateemisen akateeminen paskaduunari
Juon jouluksi ostamani viinipullon ja yritän vietellä miesystäväni rietastelemaan. N47
En tiedä. Kuten en tiedä muistakaan päivistä, että mitä teen. Varmaan katson televisiota/jotain sarjaa, siivoan kotia, teen ruokaa, ihan peruspäivä minulle, kun en jaksa mennä katselemaan kännisiä suomalaisia.
Laitatteko akateemiset lakit päähän?
Sairastan Koronaa ja yskin keuhkoni pihalle.
Keskellä talvea, keskellä yötä vietettävä juhla on kyllä niin kaukana omasta mukavuudenhalusta kuin olla ja voi. Eli kotona lämpimässä olen perheeni kanssa. Varmaan syödään vähän paremmin ja katsotaan jotain ohjelmaa. Toivottavasti ei pitkään pauku, jotta pääsisi nukkumaankin.
Käyn lenkillä,saunon,syön jotain hyvää ruokaa, katon tv ja käyn ajoissa nukkumaan.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuttiin tuoreesti raitistunut läheinen kylään, syödään varmaan pizzaa ja pelataan muksujen kanssa lautapelejä ja just dancea, saatetaan käydä katsomassa joku aikainen yleisöilotulitus, ehkä.
Nainen 34v.
uuden vuoden aatto muksujen kanssa.. onpas mukavaa..
Meillä on kyllä ihan mukavat muksut, viihdytään itse heidän kanssaan! Toki välillä kiva istua iltaa aikuistenkin kesken, mutta lapset saa helpommin hoitoon joku toinen ilta. Vieraskin saa itse valita missä juhlii uudenvuoden, meille taisi päätyä lähinnä alkoholittomuuden takia, ja minusta se on ok.
Odottelen näinä päivinä että treffipyyntö tuottaa tulosta ja nainen lähtisi tuolloin katsomaan ilotulitusta. Ellei lähde, niin menen yksin ja säästän. M-56
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa.
T:ikisinkkumies 32v
Kotona katson maailman juhlimista telkkarista ja torikameroista voi nähdä, mitä Suomessa tapahtuu.
Minulla on jo yksi silmävamma, niin en lähde ulos.
Miehen kanssa tehdään hyvää ruokaa, katsellaan urheilua telkkarista ja ehkä joku leffa. Käydään varmaan myös rannassa kävelyllä. Raketit eivät oikein innosta, mutta nukkumaan ei pysty, ennen kuin suurin rakettisuma on naapurustossa paukuteltu. Ihan rauhallinen uusi vuosi siis tiedossa meillä.
Minäkin itken yksin kotona, uusivuosi yksin viimeiset 12 vuotta. Juhla jolloin tunnen itseni aina kaikista yksinäisimmäksi. Olen yrittänyt miettiä kuka haluaisi olla kanssani mutta ei ole ketään.
N35
Vierailija kirjoitti:
Laitatteko akateemiset lakit päähän?
Tämä akateeminen kyllä laittaa päähänsä pipon, kun menee ampumaan ne obligatoriset raketit. Tohtorinhattu on vähän kylmä näillä keleillä... muita pakollisia kuvioita: nakit ja perunasalaatti, takan lämmitys, lasi tai kaksi kuohuviiniä vaimon ja tyttären seurassa. Ehkä valamme tinojakin, jos sille päälle satumme.
Haluaisin vain pysytellä kotona, katsoa jotain ohjelmaa ja syödä sipsejä. Välillä voisin kuikuilla raketteja ikkunasta, mutta vuoden vaihtumisen juhlistaminen ei varsinaisesti kiinnosta.
Valmistelen illaksi tortillatäytteet ja teen pari dippiä maustumaan ja menen sitten pitkälle lenkille ennen kuin pahin paukuttaminen alkaa. Lenkin jälkeen suihkun kautta puhtaaseen oloasuun sohvalle ja toivottavasti telkkarista tulee jotain leffaa katsottavaksi. Jos ei niin sitten varmaan selaan nettiä ja palstailen. Siinä samalla syön tortilloja ja sipsejä sekä juon pommacia ja vissyä kunnes meteli loppuu ja voi mennä nukkumaan.
Itken yksin kotona. N34