Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet uutena vuotena?

Vierailija
29.12.2023 |

Ikä ja sukupuoli?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken yksin kotona. N34

Vierailija
22/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään missä amislaiset kokoontuvat ampumaan rakettejaan, ilmainen näytös, lapsille jotain pikkupaukkuja näön vuoksi. Rakennellaan coctailtikkuja ja syödään lastenruokaa, nakkeja ja perunasalaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset ystävämme tulevat meille istumaan iltaa. Syödään ja juodaan hyvin sekä pelataan pakopelejä.

minä myös menen akateemisen poikaystäväni kanssa hänen akateemisten ystäviensä luo viettämään uuden vuoden aattoa.

-amislainen

Minäpä menen akateemisen akateemisen akateemisen kanssa tekemään akateemisen akateemisen akateemisesti. 

Vierailija
24/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

-akateemisen akateeminen paskaduunari

Vierailija
25/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon jouluksi ostamani viinipullon ja yritän vietellä miesystäväni rietastelemaan. N47

Vierailija
26/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kuten en tiedä muistakaan päivistä, että mitä teen. Varmaan katson televisiota/jotain sarjaa, siivoan kotia, teen ruokaa, ihan peruspäivä minulle, kun en jaksa mennä katselemaan kännisiä suomalaisia.

Vierailija
27/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko akateemiset lakit päähän?

Vierailija
28/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan Koronaa ja yskin keuhkoni pihalle.

Vierailija
29/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä talvea, keskellä yötä vietettävä juhla on kyllä niin kaukana omasta mukavuudenhalusta kuin olla ja voi. Eli kotona lämpimässä olen perheeni kanssa. Varmaan syödään vähän paremmin ja katsotaan jotain ohjelmaa. Toivottavasti ei pitkään pauku, jotta pääsisi nukkumaankin.

Vierailija
30/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä,saunon,syön jotain hyvää ruokaa, katon tv ja käyn ajoissa nukkumaan.

M33

Vierailija
31/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttiin tuoreesti raitistunut läheinen kylään, syödään varmaan pizzaa ja pelataan muksujen kanssa lautapelejä ja just dancea, saatetaan käydä katsomassa joku aikainen yleisöilotulitus, ehkä.

Nainen 34v.

uuden vuoden aatto muksujen kanssa.. onpas mukavaa.. 

Meillä on kyllä ihan mukavat muksut, viihdytään itse heidän kanssaan! Toki välillä kiva istua iltaa aikuistenkin kesken, mutta lapset saa helpommin hoitoon joku toinen ilta. Vieraskin saa itse valita missä juhlii uudenvuoden, meille taisi päätyä lähinnä alkoholittomuuden takia, ja minusta se on ok. 

Vierailija
32/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin rakettien paukkeesta.

N54

Vierailija
33/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen näinä päivinä että treffipyyntö tuottaa tulosta ja nainen lähtisi tuolloin katsomaan ilotulitusta. Ellei lähde, niin menen yksin ja säästän. M-56

Vierailija
34/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa.

T:ikisinkkumies 32v

Vierailija
35/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona katson maailman juhlimista telkkarista ja torikameroista voi nähdä, mitä Suomessa tapahtuu.

Minulla on jo yksi silmävamma, niin en lähde ulos.

Vierailija
36/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tehdään hyvää ruokaa, katsellaan urheilua telkkarista ja ehkä joku leffa. Käydään varmaan myös rannassa kävelyllä. Raketit eivät oikein innosta, mutta nukkumaan ei pysty, ennen kuin suurin rakettisuma on naapurustossa paukuteltu. Ihan rauhallinen uusi vuosi siis tiedossa meillä.

Vierailija
37/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itken yksin kotona, uusivuosi yksin viimeiset 12 vuotta. Juhla jolloin tunnen itseni aina kaikista yksinäisimmäksi. Olen yrittänyt miettiä kuka haluaisi olla kanssani mutta ei ole ketään. 

N35

Vierailija
38/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatteko akateemiset lakit päähän?

Tämä akateeminen kyllä laittaa päähänsä pipon, kun menee ampumaan ne obligatoriset raketit. Tohtorinhattu on vähän kylmä näillä keleillä... muita pakollisia kuvioita: nakit ja perunasalaatti, takan lämmitys, lasi tai kaksi kuohuviiniä vaimon ja tyttären seurassa. Ehkä valamme tinojakin, jos sille päälle satumme. 

Vierailija
39/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain pysytellä kotona, katsoa jotain ohjelmaa ja syödä sipsejä. Välillä voisin kuikuilla raketteja ikkunasta, mutta vuoden vaihtumisen juhlistaminen ei varsinaisesti kiinnosta.

Vierailija
40/71 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelen illaksi tortillatäytteet ja teen pari dippiä maustumaan ja menen sitten pitkälle lenkille ennen kuin pahin paukuttaminen alkaa. Lenkin jälkeen suihkun kautta puhtaaseen oloasuun sohvalle ja toivottavasti telkkarista tulee jotain leffaa katsottavaksi. Jos ei niin sitten varmaan selaan nettiä ja palstailen. Siinä samalla syön tortilloja ja sipsejä sekä juon pommacia ja vissyä kunnes meteli loppuu ja voi mennä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi