Miten kertoa lapselle uudesta miehestä?
Eli erosta on kulunut jo hyvän aikaa ja nyt on uusi mies tullut kuvioihin. Miten olette kertoneet uudesta miehestä lapsillenne? Minulla on 8-vuotias tytär.
Kommentit (31)
Kerro että äitin huoneesta kuuluu voihkintaa ja naiti ääniä, mutta äiti on ihan kunnossa.
En varmaan sen kummemmin kertoisi minkälaisesta jutusta on kyse. Sanoisin että miespuolinen kaveri tulee käymään ja että on äidille vähän enemmän kuin tavallinen ystävä. Että haluan että tapaatte kun varmaan nähdään tässä useastikin ja varmaan porukallakin jotakin tehdään. Siitä sitten rehellisesti vastaisin lapsen kysymyksiin tai jos ei kysele mitään niin antaisin olla. Sitten kun alkaa kysely niin vastaisin.
Rehellisesti. Kerro niinkuin asiat ovat.
Lapset olivat viikon isällä/ viikon äidillä. Kun ei lapsi viikoa silloin hoidettiin suhteita, tai vietetiin sinkku elämää.Eikä niitä uusia suhteita tai 1 yön juttuja tuotu alaikäisten silmille.Eli ei siihen kotiin missä lapset kulloinkin majailli.Sovittin ex:än kanssa ja se piti.
"Jo hyvän aikaa"
Kuulostaa siltä, ettei erosta ole vielä vuottakaan.
Aika luontevasti meni. Lapset oli 14 ja 16 kun tapasin uuden puolisoni. Hehän tajusi jo mun puhelinkäyttäytymisestä että nyt on jotain. Jossain vaiheessa alettiin puhua puhelimessa paljon ja siinä kohtaa mies tuli jo tosi tutuksi lapsille jollain tavalla. Kun lopulta tapasivat, oli kuin olisivat olleet vanhoja tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että äidillä on uusi miesystävä, jolla on tosi iso pippeli.
...ja jatkaisin vielä, että kun nyt äidillä on käynyt no dildot tarpeettomaksi, niin saat ne.
Tuo pienin mahtuu vaikka perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Äippä tarvii oikeeta kullia, Dildot ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äippä tarvii oikeeta kullia, Dildot ei ole sama asia.
Johon tytär vastaa, että näinhän se on...Ja muutenkin olet vieläkin ihan suuhunpantavan näköinen...
Mun tytöt oli 9 ja 11 ku tapasin nykyiseni. Meillä oltiin puhuttu jo aiemmin, että ihastuksista ja poika/tyttökavereista voi puhua ja ensin kerroin ihastuneeni nykyiseen ja tytöt näki miehen ohimennen muutaman kerran. Sitten kerroin, että ollaan alettu seurustelemaan ja mies alkoi näkemään tyttöjä enemmän. N. Vuos meni kunnes muutettiin yhteen ja tytöt on sopeutunut hyvin :)