Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön maisteri! Sinun täytyy jo orientoitua siihen, että jatkossa kuuraat julkisia vessoja ja keräät roskia

Vierailija
29.12.2023 |

Nirsoilun aika on ohi. Teet työtä, jota hallitus sinulle antaa.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitushan on tarkoitettu vi**uiluksi korkeakoulutetuille ja etenkin maistereille. Suosittelen kuitenkin kouluttamatonta kokeilemaan. Kyllä se oma ala löytyy kaikille. Myös ammattikoulu on hyvä ja arvokas koulutus jos se riittää työllistymiseen.

Kaikki työt on arvokkaita.

Muuten hyvin sanottu, mutta kaikki työt _eivät_ ole arvokkaita. 

Mitä tarkoitat? Mielestäni asiantuntijan, roskakuskin, siivoojan, roskienkerääjän, lääkärin, opettajan ja papin työt on kaikki tärkeitä.miksi väheksyt joidenkin ammatteja?

t. Maisteri

Ammattina voi olla myös vaikkapa rys sän trolli, väärän tiedon levittäjä, teloittaja tai kiduttaja. Sinusta ihan arvokkaita töitä vai? 

No en tietenkään laske ammatiksi esim mainitsemaasi t e r rorismia, vaan sellaiset mitkä löytyy vaikkapa mol sivuilta.

Vierailija
142/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä ulkomailta. Olen juuri valmistunut maisteriksi eräästä euroopan huippuyliopistosta. Ja minulla on jo työpaikka. Eikä palkka ole mikään huono. Suomeen en aio palata

Epäilen vaan, mutta en minäkään palaisi kuin sukujuhlille kerran kesässä Luxemburgin kilvissä. Suomi on tunnetusti paska maa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika marginaaliset ja kaukaa haetut tähän nappasit mutta uskon sen verran tulevaan ja ihmisten tietoisuuteen että uskon näiden mainitsemiesi ammattien kokevan hiipumisen myötä lopun. Eiköhän näidenkin tekijöille tule myöhemmin jotain muuta hyväksyttävämpää työtä.

Vierailija
144/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne on kirjastoissa hyllyttämässä eli kaikki mukavat ja helpot parhaimmat menee niille. 

Eiköhän tämä hallitus aja kirjastolaitoksenkin alas sivistysvihassaan, joten loppuu ne helpot sisätyöt siltäkin osin. Tarvii sitten kenenkään niistäkään tapella.

Vierailija
145/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mih9nkä ajattelit kaiken maailman tanssitaiteen ja naistutkimusten maisterit palkata? 

Kuinka paljon te oikeasti kuvittelette, että naistutkimuksen maistereita on?

Yksikin on liikaa.

Naistutkimusta ei ole olemassakaan, mutta älä toki anna sen haitata öyhötystäsi.

Mutta joo. Se yksi sukupuolentuktimuksen maisteri siivoaa kaikki Suomen vessat sekä kerää kaikki Suomen roskat ja risut. Sitten on persupojalla hyvä mieli, kun maailma pelastuu. :)

Vierailija
146/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos Neuvostoliitolle.

Vierailija
147/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyhmä ap? Miksi ihmisiä korkeakoulutetaan isolla rahalla, jos se koulutus menee sitten hukkaan jossain siivoustöissä? Kyllä meillä löytyy matalastikoulutettuja niihin hommiin.

Miksi kouluttauduit sukupuolimaisteriksi? Yhteiskunnan varat meni hukkaan tuollaisen uravalinnan kanssa. Sietäisit maksaa jokaisen euron takaisin 

Öyhöyhöyh! Mikä ihmeen sukupuolimaisteri? Olen aineenopettaja ja minulla on tutkintoani vastaava työpaikka. 

Vierailija
148/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisten täytyy vain sopeutua siihen, että omaiset ei hoida heitä. 

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta. 

Vierailija
149/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä ylemmyydentuntoa ns. koulutetuilta ihmisiltä. Ymmärrn halun tehdä koulutusta vastaavaa työtä, mutta harvoin maailmassa asiat ovat niin mustavalkoisia. Parasta mitä koulutettu ihminen voi tehdä, on ottaa se työ vastaan mitä on tarjolla. Mikään ei estä samaan aikaan oman alan töiden etsimistä. Näin itsekin olen aina toiminut.

Jos asenne on se, että minähän en mitään ns. paskahommia tee, on tällöin asenteessa korjattavaa.

Samaan hengenvetoon haluan todeta, että ymmärrän ajatuksen. On se melkoinen kulttuurishokki ensin vetää hyvää liksaa samanhenkisten ihmisten kanssa ja seuraavassa hetkessä herätä rakennustyömaalta tekemässä suorittavaa työtä täysin erilaisten ihmisten kanssa. Siihen pitää vaan osata asennoitua oikein ja tiedä vaikka oppisit jotain uutta.

t. Kouluja käynyt

Mitä ihmeellistä? Lue avaus. Puhdasta trollausta, ja näkyy uppoavan sinuunkin.

Vierailija
150/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hallituksen, vaan markkinatilanteen ansiota. Kaveri on töissä vuokravälitysfirmassa ja kertoo ä ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa. Pitkän työuran tehneitä korkeasti koulutettuja ihmisiä hakee töihin operaattorin kivijalkaan ja vastaaviin.

Näin asiakkaana ihan mielenkiintoista nähdä jonkun alan tohtori sandwitch artistina tai jäätelöä myymässä.:)

90-lukua ei ole sitten elänyt työntekijänä.

Vierailija
151/170 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyhmä ap? Miksi ihmisiä korkeakoulutetaan isolla rahalla, jos se koulutus menee sitten hukkaan jossain siivoustöissä? Kyllä meillä löytyy matalastikoulutettuja niihin hommiin.

Miksi kouluttauduit sukupuolimaisteriksi? Yhteiskunnan varat meni hukkaan tuollaisen uravalinnan kanssa. Sietäisit maksaa jokaisen euron takaisin 

Öyhöyhöyh! Mikä ihmeen sukupuolimaisteri? Olen aineenopettaja ja minulla on tutkintoani vastaava työpaikka. 

Sukupuolimaisteri voisi hienompi titteli panomiehestä/naisesta.

Vierailija
152/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. no enpä taida kuitenkaan suostua. Eipä nuo ole tähänkään asti nälkään tappaneet Suomessa. Menkööt ne kuuraamaan vessoja joita homma kiinnostaa oikeasti tai sitten ne jotka eivät kehtaa kouluttautua mihinkään tai venkoilevat kotipaikkakunnassaan esittäen mielenterveyskuntoutujaa.

Terveisin kouluttautunut ja nuhteettoman työhistorian omaava maisterihenkilö. 

Tuon hallituksen voi ensitöikseen erottaa ja valita sinne henkilöitä, joilla on A) moraali ja B) eivät ole narsistipsykopaatteja.

Suomi voi mun puolesta upota ja syvälle. Sitä ei vessoja siivoamalla pelasteta milliäkään ylöspäin. Sen sijaan vessoihin voisi palkata kusipoliiseja, jotka vahtii, ettei kukaan roiski ja mikäli roiskii siivoaa ne jäljet ihan itse.

Ja aloittaja voi työntää sen pikkurillin vaikka pyllynreikäänsä.

Vierailija
153/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuraa. Tässä iässä ei kroppa kestä moista. 

Vierailija
154/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei persun sometrollaaja. Kaikki mitä sanot on totta. Uskon

Vierailija
155/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap töihin. Suomella ei ole varaa kaltaisiisi palstalla lintsaaviin.

Vierailija
156/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen mallissa suomalaiset elävät toistensa vessoja pesemällä. Siitä tuo puolueen nimikin juontaa, eli persut. 

Vierailija
157/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Suomi nousuun. Ei oo kovin valoisat tulevaisuuden näkymät. 

Vierailija
158/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei maisteri kelpaa siivoamaan. Pitää olla alan koulutusta ja osaamista.  Ihan niinkuin sairaanhoitajaksikaan ei kuka vaan pääse

Vierailija
159/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseehän se multimiljonääri Sampo Kaulanenkin välillä myös itse vessoja. Pyörittää sitä lomamökkibisnestä ja myös itse välilä hoitaa niitä mökkejä. Eli tarvittaessa siivoaa ja pesee myös vessat. Ei ole kyllä maisteri mutta melko varakas henkilö kuitenkin on.

Vierailija
160/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen mielummin raksalle painepesemään sokkelia.