Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisissa on paljon sellaisia jotka eivät salli toisten ihmisten mielipiteitä, jopa niin että poistetaan kommentteja?

Vierailija
29.12.2023 |

Tällä palstalla tämän huomaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta voi luoja olisinpa mies. Voisin ulkoistaa itseni kaffekerhoakkojen juorupiiristä työpaikoilla. Jos et istu siinä porukassa, sinusta juorutaan ja jos osallistut, olet akka myös. Olen hiljaa ja en sano mitään. Siis olen kai juoruakkojen mielestä petturi, aivan sama. En jaksaaaa tärä pas...aaaa @näää. ......!!!!!!!!!  Aina tekee naisena väärin. Pakko valita """ oikea"" tie.

Aloitus voi olla feministiponin mielestä naisvihakommentti, mutta on syytä miettiä miksi työpaikoikla niin moni nainen voi huonosti. 

tottakai nainen voi huonosti kun joutuu tekemään töitä. Tän he ovat ihan itse valinneet.

Niin miehet senkin päätti, että nainen ei saa olla kotona lapsen kanssa. Lykätään se vaan pöiväkotiin koska potentiaalinen nainen on poissa työelämästä. Miehet tähänkin

Ei sitä lasta ole pakko päivähoitoon viedä. Lisäksi ei tarvii muuta kuin tehdä kansalaisaloite että vanhempien pitää kasvattaa omat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme