Näkeekö työterveyshoitaja etten ole ottanut influenssarokotusta?
Ensi viikolla minulla olisi työterveyshoitajalle tarkastus. En ole kuitenkaan halunnut ottaa influenssarokotusta, koska viimeksi sain kamalat oireet siitä. Työskentelen vanhainkodissa. Voinko saada työterveydestä sanomista tai jotakin vakavampaa?
Kommentit (14)
Pyydä plaseboa, se on turvallisempi
Sehän riippuu siitä mitä kautta teillä otetaan rokotteet.
Missä teille annetaan inf rokotteet?
Tuskin hän sitä tietoa etsimällä etsii, mutta saattaa kysyä. Kyllähän siitä kantaan tulee kirjaus kun annetaan influenssarokote, jos hän sen sieltä haluaa etsiä.
Toisaalta en usko että on työterveyshoitajan asia tutkia sinun kantatietojasi, vain hoitoon vaikuttavat tiedothan sieltä saakin hakea.
Olin työterveyshuollossa ikäryhmä tarkastuksessa ja näki kyllä, että olen ottanut influenssarokotuksen. Johtuu siitä, että rokotus on otettu työterveyshuollon kautta. Koronarokotteista kysyi minulta, koska ne taas otettu kunnallisen terveydenhuollon kautta.
Kyllä näkee.
Ja ensinnäkin jos pomolle tulee tietoa,sun työsuhde voidaan purkaa.
Eikö aiemmin ollut niin, että jos hoitaja ei ota influenssarokotetta, hän joutuu käyttämään maskia työssä. Sano vaan esihenkilölle, että aiemman reaktion vuoksi et influenssarokotetta halua, mutta voit käyttää maskia.
Voiko kannasta piilottaa rokotustiedot?
Etkö tiennyt, että kun hoitaja avaa sellaisen ihmisen tiedot, jolla ei ole rokotukset kunnossa, niin heti alkaa näyttö vilkkua ja hälytyssireeni soida.