Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuus tallella 30-vuotiaana. Onko peli menetetty?

Vierailija
29.12.2023 |

Kannattaako luovuttaa seuranhaun kanssa?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän se peli vasta alkaa

Vierailija
102/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 31v ja poikuus edelleen tallessa. Olen harvoin miettinyt kokeilla seksuaalista toimintaa ja saada kokemusta siitä. Seuranhaku tuntuu jotenkin haastavalta ja minä en deittisivuja tai mitään seuranhakusivustoja käytä ollenkaan.

Poikuus voi jäädäkin loppuelämäksi. Minua ei haittaisi yhtään jos en tulisikaan saamaan seksiä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku löytyy tai niin ainaki itse oletan

Vierailija
104/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ensihätään joku yh nainen jolla voit harjoitella ja saat vähän itsevarmuutta niin sinun on sitten helpompi iskeä ja löytää oikea nainenkin. Pohjalta on aina hyvä aloittaa. Vaikka moni onkin ehdottanut maksullista ammattilais naista niin yh ajaa saman asian ja on huomattavasti halvempi. Yleensä vain 50-70€ kerta kun ammattilaiset veloittavat 120-150€.

Vierailija
105/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi ensihätään joku yh nainen jolla voit harjoitella ja saat vähän itsevarmuutta niin sinun on sitten helpompi iskeä ja löytää oikea nainenkin. Pohjalta on aina hyvä aloittaa. Vaikka moni onkin ehdottanut maksullista ammattilais naista niin yh ajaa saman asian ja on huomattavasti halvempi. Yleensä vain 50-70€ kerta kun ammattilaiset veloittavat 120-150€.

Hintaero tulee hygieniasta joka on ammattilaisella huomattavasti parempi ja tautiriski pienempi.

Itse en riskeeraisi terveyttäni vaikka hinta onkin alhaisempi. Laatu maksaa.

Vierailija
106/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa että ei se peli menetetty ole. Minä menetin poikuuteni 36-vuotiaana ja nyt olen 42-vuotias pienen tyttövauvan isä.

Vierailija
107/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo jostain. Joko kyseessä on ulkonäöllinen ongelma tai sitten sosiaalinen, mutta kumpikaan todennäköisesti ei muutu ihan hetkessä.

Vierailija
108/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo jostain. Joko kyseessä on ulkonäöllinen ongelma tai sitten sosiaalinen, mutta kumpikaan todennäköisesti ei muutu ihan hetkessä.

Eiköhän se kyse ole useimmin sosiaalisista taidoista. Katso nyt itse minkälaisia ruttuturpia tuolla on naimisissa olevina.

Vierailija
109/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kyse ole useimmin sosiaalisista taidoista. Katso nyt itse minkälaisia ruttuturpia tuolla on naimisissa olevina.

Ja kun katsoo niiden ruttuturpien naisia niin ei enää ihmettele mitään. Yleensä ne ovat läskejä ja lyhyitä vähemmän nättejä naisia joista ei iltahämärissä erota tuleeko vastaan laiva vai lumimies.

Vierailija
110/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele maksullisten kanssa, eihän kukaan nainen koskaan voi tietää vaikka olisit käynyt useinkin maksullisissa.

Vierailija
111/111 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuollaisia miehii löytää? N28v, 2lasta...