Poikuus tallella 30-vuotiaana. Onko peli menetetty?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko ylipainoinen nainen? Tai nelikymppinen?
Ylipainosta pääsee yleensä muokkaamalla ruokavaliota. Mikä ettei jos on muuten hyvännäköinen.
Siis ei helvetti kun muistelen näitä vanhoja. Yksikin kertoi Tinderissä että hänelle oli määrätty masennuslääkettä mutta silti hän oli jatkanut alkoholin käyttöä normaalisti. Homma päättyi siihen minun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Huolehditko hygieniasta? Onko kaljamahaa?
Käyn suihkussa päivittäin eikä ole kaljamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäätkö ja poltatko? Onko mt-ongelmia?
Ei, ei ja ei.
Jäin seuraamaan keskustelua. Miksi tämä inkkeli kiinnostaa näin paljon? Kukaan ei kysele meikäläisen kaadoista mitään.
Ei ole menetetty. Minua ei ainakaan haittaisi olla miehen ensimmäinen. Tosin ehkä jäisin miettimään, että nyt kun olet (sitten kun olet) seksin makuun päässyt niin tekisikö mieli lähteä muitakin naisia kokeilemaan? Riittäisikö sinulle neitsyytesi vienyt nainen? Etsitkö edes parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole menetetty. Minua ei ainakaan haittaisi olla miehen ensimmäinen. Tosin ehkä jäisin miettimään, että nyt kun olet (sitten kun olet) seksin makuun päässyt niin tekisikö mieli lähteä muitakin naisia kokeilemaan? Riittäisikö sinulle neitsyytesi vienyt nainen? Etsitkö edes parisuhdetta?
Kukaan ei voi tietää etukäteen mitä tulee tapahtumaan. Parisuhde tai tapailu käy minulle. Siksi pyöritän Tinderiä täällä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko pelkkä seksisuhde?
Mahdollisesti.
Tinderissä on nyt pakka tyhjä ja lähden kävelylle hetkeksi. Sinä joka kysyit jos ylipainoinen nainen käy niin voisit pohdiskella miten se sopii yhteen minun ilmeisesti varsin liikunnalliseen elämäntapaan. Pyöräilin nimittäin tänä vuonna 3500 kilometriä.
Ylipaino ei sulje pois sporttisuutta. Vaikka painoa olisikin jonkin verran liikaa niin silti ihminen voi olla hyväkuntoinen. Tiedän pullukoita jotka käy lenkillä ja jumpassa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei sulje pois sporttisuutta. Vaikka painoa olisikin jonkin verran liikaa niin silti ihminen voi olla hyväkuntoinen. Tiedän pullukoita jotka käy lenkillä ja jumpassa.
Ja minä tiedän pullukoita jotka pyöräilee. Minusta se sopii juoksulenkkiä paremmin ylipainoisille koska ei kuluta niveliä.
Olen itse 40 v neitsyt ja koen kyllä pelin olevan menetetty. Odotan enää ihmettä että kelpaisin
Voi pääsisipä sitä kokemaan miehen. Tuskinpa enää. Sama ikä täällä.
Kannattaa kokeilla välillä miehiä.