Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rahankäytön rajoittaminen

Vierailija
29.12.2023 |

Vaimolla on taas rahankäyttö lähtenyt lapasesta, on ostellut joulukoristeita sun muuta. Otin kortin ja mobiilimaksun pois ja saa rahansa jatkossa käteisenä pyynnöstä ja perusteltuna. Mikä ihme siinä on että jouluna tulee törsäysvimma? Ikäänkuin tarvittaisiin muka jotain joulupatalappua tai tonttua kaapin päälle.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se taitaa tarkoittaa sitä, että mies ostaa kaiken järkevän ja pysyvän mistä jää todistetta, kuten auton, asunnon ehkä matkat, josta ainakin jää todiste että "sen silloin maksoin" , ja nainen sitten ne tuhlailut, mistä ei jää edes mitään jäljelle pidemmän päälle, eli ruokaa pesuaineita ja vaatteita.

Niistäkin voisi tietenkin kerätä kuitit, että on todiste mitä on perheen hyväksi ostellut. Kyllä niistä kertyy iso summa, vaikka jättäisi ne joulukoristeet sun muut turhakkeet pois.

Paitsi nykyään vissiin melko harvassa on ne tapaukset, missä mies maksaa yksin koko asunnon. 

Vierailija
22/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly vissiin oikeasti kehittyy jos barbaratkin on alkanut shoppailla.

Tää oli sun paras cancelointirepliikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun rahojako vaimo käyttää? Vai omiaan? Jos vaimosi ei ole täysin tuloton kotirouva, niin hän voi tehdä sinusta rikosilmoituksen.

No siellä keulii mopo nyt jollain tuohtuneella mammalla, voi jessus 😂

Vierailija
24/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaimolla rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin jos mies varakas.

Vierailija
25/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tää on tosi rankkaa huumoria 

Vierailija
26/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisilla on yleensä tapana ostaa halpaa kertakäyttötavaraa rekkalaivoittain

se on sitä kun on pakko tunteella elää elämä.

Tämä on se ikuinen ongelma naisten kanssa. Joku pakottava tarve ostaa kaiken maailman koristetyynyjä ja ties mitä höpöhöpöroskaa. Sellainen käytös kannattaa parisuhteessa kitkeä pois jo heti alkuunsa koska se vain pahenee.

Vierailija
27/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä Sami Hedberg on varmaan hyvä ja hauska koomikko. 🤦🏼

Vierailija
28/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseita parisuhteita ihmisillä. Multa ei tasan ota kukaan pois korttia tai mobilepayt ja ostan tasan mitä haluan. Miehellä ei ole mitään sanomista asiaan, tienaan 3 x enemmän kuin mies. 

Älä valehtele! Jos todella tienaat kolme kertaa enemmän kuin puolisosi, niin täytyy olla mahtim****u, että pysyt kimpassa. Vai jäikö avioehto tekemättä?

Vierailija
29/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen väkivalta ei ole vitsi

Eikä myöskään henkinen väkivalta, kuten esim. nalkuttaminen, pihtaaminen tai väheksyminen.

Vierailija
30/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut termiä sarkasmi? Wikipedia kertoo sen merkityksen sinulle.

Vierailija
31/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseita parisuhteita ihmisillä. Multa ei tasan ota kukaan pois korttia tai mobilepayt ja ostan tasan mitä haluan. Miehellä ei ole mitään sanomista asiaan, tienaan 3 x enemmän kuin mies. 

Ja todellisuudessa elät Kelan rahoilla.

Vierailija
32/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut termiä sarkasmi? Wikipedia kertoo sen merkityksen sinulle.

Mulla on sulle uutinen, sä et ole kovin hyvä sarkasmissa.

Vierailija
33/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ikäänkuin tuolla olisi nainen :)

Vierailija
34/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi yhteen mennessä halunnut yhteiset rahat. En halunnut. Ollaan kohta 28 v menty näin. On ollut aikoja, jolloin mä olen pitänyt perhettä pinnalla. Nyt mies tienaa reilusti enemmän kuin minä. Hän maksaa asumisen, auton ja kuopuksen harrastamisen. Mä maksan ruoat, kuopuksen vaatteet (tosin nyt kun tarkemmin ajattelen, niin maksaa niitä mieskin) ja avustan aikuisia opiskelija lapsiamme. Mieheni tykkää matkustella ja ottaa yleensä mut reissulle mukaan. Matkoilla en yleensä käytä juurikaan omaa rahaa. 

Et halunnut yhteisiä rahoja, mutta nyt kun mies tienaa reilusti enemmän, yhteiset rahat ovatkin ok.

Ok.

Vierailija
35/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika söpöjä nää trollien päiväunet. Tässäkin mies on rakentanut unelman, jossa olisi kotona nainen, joka ostelee yhteisellä kortilla asioita kotia ilostuttamaan.

Mistä tietää trolliksi? Joulukuun visalaskut ei ole vielä muodostuneet.

Et siis ymmärrä katsoa nettipankista korttitapahtumia? Kas, kun näkyvät siellä lähes reaaliajassa. Minä tiedän tasan tarkkaan luottokorttitapahtumat.

Vierailija
36/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika söpöjä nää trollien päiväunet. Tässäkin mies on rakentanut unelman, jossa olisi kotona nainen, joka ostelee yhteisellä kortilla asioita kotia ilostuttamaan.

Et siis ymmärrä katsoa nettipankista korttitapahtumia? Kas, kun näkyvät siellä lähes reaaliajassa. Minä tiedän tasan tarkkaan luottokorttitapahtumat.

Minä kyllä syvästi ihmettelisin, jos mieheni näkisi nettipankista minun tietoni. Jos näin kävisi, vaatisin asiasta poliisitutkimuksen ja avioero olisi heti vireillä.

Vierailija
37/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö teillä siellä Savukoskella visalaskut ja korttitapahtumat vain paperisina kun postikusti ne saa ensin sinne metsän keskelle poljettua? Jessus miten yksinkertaista sakkia täällä pyörii.

Vierailija
38/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt laitat naisesi ostokset kuriin, jos sinun rahoja käyttää!

Miksi se miehen rahoja käyttäisi?? En tiedä yhtään tulotonta ihmistä Suomessa vaan jokaisen tilille jotakin yleensä kilahtaa. 

Vai onko tässä kyse jostain kaappiin piilotetusta naisihmisestä, jolla ei ole mitään omaa tuloa/rahaa, eikä oikein oleskelulupaakaan Suomessa?

Vitsihän tämä aloitus muka on, mutta huono sellainen, koska ei naurata yhtään.

Mies se yleensä on, joka taloudet vie perikatoon tuhlailullaan. Miehillä on huomattavasti enemmän ulosmitattavaa velkaa, kuin naisilla. Tuhlaavat enemmän, kuin tienaavat. Sitten vielä vaimo muka vinguttaa sitä jo ennestään tyhjää pankkikorttia. 

Kyllä se vaan enemmistö toisen rahoilla elävistä on naisia. Nainen ajaa miehen velkoihin. Tiedän mistä puhun, koska olen loppuikäni velkavankeudessa loiselävän naisen takia. En tiedä yhtään pariskuntaa jossa nainen tienaisi enemmän kuin mies saati maksaisi kuluista enemmän. Jos nainen tienaa enemmän, naisen rahat ovat naisen, mutta jos mies tienaa enemmän, miehen rahat ovat yhteisiä.

Vierailija
39/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä syvästi ihmettelisin, jos mieheni näkisi nettipankista minun tietoni. Jos näin kävisi, vaatisin asiasta poliisitutkimuksen ja avioero olisi heti vireillä.

Et ole rinnakkaiskorteista koskaan kuullut? 🤦🏼

Vierailija
40/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon voimaraivofantasiat siellä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi