Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annika Saarikko valittelee Me Naisissa kuinka valta-osa tuloista kuluu nyt korkoihin ja samaan aikaan kuluttaa lähes 1000 euroa viikossa

Vierailija
29.12.2023 |

Tiistaina 180 eurolla vaatteita.

Torstaina 64 eurolla kirjoja.

970€ ja risat oli viikon menot, huh huh kun tekee tiukkaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saarikko itse varoitteli muita hallitusvastuun aikana että suomalaisten pitää nyt kiristää vyötä koska heidän päätösten takia tuleva hallitus joutuu tekemään leikkauksia. Nyt se hyvällä palkallaan valittelee jostain koroista.

Valittelee? No, totesi asian, ja luultavasti mieluummin Saarikko tekisi kestäviä kulutusvalintoja ja tukisi palvelutyöpaikkojen säilymistä kuin makselisi korkoja. Mutta eihän poliitikon puheet ole pelkkää oman taloustilanteen ällistelyä. 

Yhtä älykästä olisi nyt alkaa arvioida Riikka Purran mehupuristimien hintoja. Liittyy asiaan aivan yhtä vähän. 

Itse kyseinen syöttöpossu on velkansa ottanut joten se itse tiedostaa sen että hän makselee korkoja paljon. Jo

Olkoon Annika sitten lihasika.

Vierailija
22/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis hyvää kiristää vyötä.

Ei sillä ole vyötä sattuneesta syystä. Toki edustustehtävissä pitää vaatteet olla priimaa, joten ymmärrän niiden jatkuvan oston. Ruokakuluissa säästää eniten. Toki hän saa aivan vapaasti nauttia suurista tuloistaan, mutta tämä ei ehkä ole se fiksuin aika kansanedustajan valittaa verottomasta palkkiostaan ja päälle puhujapalkkiot yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon-kotimme lähellä on kierrätyskeskus. Tänä syksynä hain sieltä itselleni käytetyn ja kunnostetun pyörän."

Heikosti kyllä menee, kun joutuu turvautumaan verovaroin tuotetulla työllä korjattuun pyörään. Luulisi, että olisi varaa ostaa uusi pyörä, ja tukea markkinataloutta, eikä tarvitsisi viedä pyörää köyhän nenän edestä.

Yrittäkää nyt katkerat kitisijät päättää, saako hän käyttää rahojaan vai ei. Ette osaa muuta kuin haukkua muita, siksi olette tuossa jamassa ja siellä pysyttekin.

Vierailija
24/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortuuko Annika myös spontaaniin herkutteluun? 🤔

Vierailija
25/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarikko itse varoitteli muita hallitusvastuun aikana että suomalaisten pitää nyt kiristää vyötä koska heidän päätösten takia tuleva hallitus joutuu tekemään leikkauksia. Nyt se hyvällä palkallaan valittelee jostain koroista.

Kuvitteliko hän ollessaan ns. pääkallopaikalla, että nollakorot jatkuvat loputtomiin? Nyt kirpaisee maksella pieniä korkoja. Muistele Annikka 80-90-lukujen korkoja äläkä valita. Maksat vaan, niin ne muutkin tekevät.

Vierailija
26/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoon-kotimme lähellä on kierrätyskeskus. Tänä syksynä hain sieltä itselleni käytetyn ja kunnostetun pyörän."

Heikosti kyllä menee, kun joutuu turvautumaan verovaroin tuotetulla työllä korjattuun pyörään. Luulisi, että olisi varaa ostaa uusi pyörä, ja tukea markkinataloutta, eikä tarvitsisi viedä pyörää köyhän nenän edestä.

Yrittäkää nyt katkerat kitisijät päättää, saako hän käyttää rahojaan vai ei. Ette osaa muuta kuin haukkua muita, siksi olette tuossa jamassa ja siellä pysyttekin.

Minä olen kirjoittanut ainoastaan tuon yhden lainaamasi viestin. Mutta miksi kaikkien pitäisi olla samaa mieltä? Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että talouden kannalta olisi hyvä, että rikkaat kuluttaisivat. Kyllä saarikko pystyisi ostamaan ja korjauttamaan pyöränsä ilman turvautumista verovaroin toimivaan kierrätyskeskukseen. 

Vierailija
27/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörä parka minkälaiseen rääkkiin se onkaan joutunut. Joutuu sietämään ihan kohtuutonta kuormaa.

Vierailija
28/28 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se nyt hitto, jollei suomalainen ministeri saa käyttää palkkaansa niinkuin haluaa. Niinkuin nyt vaikka tämä Sanna.

"Tämä Sanna" ei ole mikään ministeri, mutta hänkin saa käyttää palkkansa mihin haluaa, ja maksaa veronsakin Suomeen.