Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adinan enkelit-rescuekoira kokemuksia!

Vierailija
29.12.2023 |

Olen kiinnostunut adobtiokoiran hankinnasta.

Olisiko kenelläkään kokemuksia tästä kyseisestä rescueyhdistyksestä? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää rahat takaisin. Maksoivat ne ainakin meille nopeasti, odotimme yli  puoli vuotta , samanlaisia selityksiä. Saimme tilalle ihanat koirat pet rescue Finland kautta kuukaudessa . Siellä näyttää edelleen odottavan ceracella ja mititica Adinan tarhalla. Minut myös poistettiin niin etten heidän FB sivujaan näe sen jälkeen kun vähän kritisoin, ja ihan asiallisesti kritisoin.

Vierailija
22/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Pet Rescue Finlandia. Todella järkevästi ja vastuullisesti toimiva rescueyhdistys. 

Vertailin itse eri yhdistyksiä, kun olimme rescueta ottamassa, ja miltään enkeleiltä en ottaisi edes hamsteria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koirien rahtaus toiselta puolen eurooppaa tänne on kyllä niin sairasta touhua kuin olla voi. Just ja just laillisiin olosuhteisiin sullotaan päiväkausiksi jonnekin pakuun ja valitettavan monta kertaa on ollutkin näitä tapauksia joissa koirat on kuolleet kuumuuteen tms. Sukulainen on tullissa töissä ja nähnyt mitä se touhu on. 

Joo, on niitä "hyviäkin" järjestöjä jotka tuo koirat asiallisesti tänne, mutta niin kauan kuin tuota harrastetaan tuo se mukanaan myös näitä rahankiilto silmissä olevia trokareita joille millään muulla kuin rahalla ei ole merkitystä. 

Adoptoikaa suomalaisia eläimiä tai menkää itse hakemaan ne jos on pakko. Ja katsokaakin ettei niissä ole mitään tauteja. 

Vierailija
24/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
25/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tukenut Adinan enkeleitä vuosikausia. He julkaisevat koko ajan tietoja mitä ovat rahoilla saaneet aikaan, kuvien kera. He julkaisevat kuvia tiliotteista, paljinko ovat saaneet rahaa keräyksistä. He julkaisevat kuvia Suomeen tuoduista koirista, lentokentällä vastaanottajineen. Heille raha on tärkeää, jotta voivat hoitaa koiriaan, ei rahankeräyksen vuoksi. Heidän adoptioprosessinsa on erittäin tarkka, jotta koirat löytävät varmasti hyvön, lopouelämän kodin.

Vierailija
26/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien palvonta on mennyt ihan sairaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä