Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adinan enkelit-rescuekoira kokemuksia!

Vierailija
29.12.2023 |

Olen kiinnostunut adobtiokoiran hankinnasta.

Olisiko kenelläkään kokemuksia tästä kyseisestä rescueyhdistyksestä? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri lähetin adoptiohakemuksen viimeviikolla. Ei ole vielä tullut vastausta. Nyt en jostain syystä saa heidän nettisivua auki. Onko kellään kokemusta että miten nopeasti saa vastauksen? Tässä tietty ollut joulupyhiä

Vierailija
2/26 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät vastaile. Adoptioon tarjolla koko ajan samat koirat. Eivät juurikaan edes tuo koiria Suomeen. Tämä fakta löytyy mm. Eviralta. Rahan keräys taitaa olla tärkeintä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko aloittaja vastauksen? Meille ei ole vastattu nyt muutamaan viikkoon..

Vierailija
4/26 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät vastaa niille jotka ei osaa edes kirjoittaa sanaa adoptio oikein. Joku taso. 

Vierailija
5/26 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä tosiaan koiria ole Suomeen tuotu huhtikuun jälkeen. Maksoimme tyttären kanssa varausmaksun kahdesta koirasta haastattelujen jälkeen. Koirien tuonti viivästyi koska halusimme testauttaa MRSA ja esbl bakteerit niiltä. Eivät siis ehtineet huhtikuun lopun kuljetukseen , joten jäimme odottamaan seuraavaa. Sitä kuljetusta ei ole vieläkään pystytty järjestämään ja kun huomautin asiasta heidän sivuilleen viime viikolla, minun postaus on poistettu näkyvistä! No, rahat he kyllä palauttivat. Minulle on tullut se käsitys , että sieltä tulee koiria Suomeen vain ja ainoastaan silloin, kun Suomessa asuva entinen romanialainen käy kotimaassaan ja tuo niitä tullessaan. Tämäkin asia olisi ok , jos se sanottaisiin ääneen ja rehellisesti. Olisin jopa voinut itse noutaa koirat Romaniasta.

Vierailija
6/26 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis käytetyn kirppusäkin? Mikset vain osta uutta

Vierailija
7/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en suosittele. Olisimme vuosi sitten ottaneet heiltä koiran. Meillä oli 2 vaihtoehtoa koirista. Tarjosivat jotain toista jollaista emme halunneet. 

Nämä 2 joista jommankumman olisimme ottaneet ovat edelleen siellä odotamassa kotia..Tuntuu, että pitävät samoja koiria vaan "mainoskasvoina" siellä.. Ja tosiaan Facebookista poistelevat kaikki vähänkin negatiiviset kommentit.

Saimme Hard Luck Pawsin kautta ihanan ja meille sopivan koiran.

Vierailija
8/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jatkoa vielä.

Sen näköistä koiraa, jota itse tarjosivat meille ei ole kertaakaan näkynyt kuvissa heidän Facebookissa tai muualla.

Vierailija
9/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä tosiaan koiria ole Suomeen tuotu huhtikuun jälkeen. Maksoimme tyttären kanssa varausmaksun kahdesta koirasta haastattelujen jälkeen. Koirien tuonti viivästyi koska halusimme testauttaa MRSA ja esbl bakteerit niiltä. Eivät siis ehtineet huhtikuun lopun kuljetukseen , joten jäimme odottamaan seuraavaa. Sitä kuljetusta ei ole vieläkään pystytty järjestämään ja kun huomautin asiasta heidän sivuilleen viime viikolla, minun postaus on poistettu näkyvistä! No, rahat he kyllä palauttivat. Minulle on tullut se käsitys , että sieltä tulee koiria Suomeen vain ja ainoastaan silloin, kun Suomessa asuva entinen romanialainen käy kotimaassaan ja tuo niitä tullessaan. Tämäkin asia olisi ok , jos se sanottaisiin ääneen ja rehellisesti. Olisin jopa voinut itse noutaa koirat Romaniasta.

Jos koirilla olivat testit positiivisia, niin eivät voineet tuoda maahan. 

Vierailija
10/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastattu ikinä hakemukseen. 

Vierailija
11/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... jatkoa vielä.

Sen näköistä koiraa, jota itse tarjosivat meille ei ole kertaakaan näkynyt kuvissa heidän Facebookissa tai muualla.

Ette harkinneet näitä tarjottuja? 

Vierailija
12/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en suosittele. Olisimme vuosi sitten ottaneet heiltä koiran. Meillä oli 2 vaihtoehtoa koirista. Tarjosivat jotain toista jollaista emme halunneet. 

Nämä 2 joista jommankumman olisimme ottaneet ovat edelleen siellä odotamassa kotia..Tuntuu, että pitävät samoja koiria vaan "mainoskasvoina" siellä.. Ja tosiaan Facebookista poistelevat kaikki vähänkin negatiiviset kommentit.

Saimme Hard Luck Pawsin kautta ihanan ja meille sopivan koiran.

Mikä tarjotussa koirassa oli vikana? Kaikki koirat ovat ihania. 

Vierailija
13/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis käytetyn kirppusäkin? Mikset vain osta uutta

Käytettyjä ne uudet puolisotkin yleensä ovat. Sama siis pätee minulla miehiin. En halua liian käytettyä miestä eli: vähintään 2 krt naimisissa, lapset eri naisten kanssa, paljon kokemuksia seksissä. 

Vierailija
14/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tiettyjä rajoituksia koiran suhteen sen mukaan, että meillä oli jo 1 koira ennestään.

Siksi halusimme "tietynlaisen" koiran, joka sopi meidän perheeseen. 

Vierailija
15/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selatkaapa läpi montako koiraa sieltä on tullut vuoden aikana . Näkyy kyllä siellä FB sivuilla. Viimeksi tullut huhtikuussa. Ja sitä ennen harvakseltaan. 

Vierailija
16/26 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo koirakusetus Aldinan Enkelit ry on pelkkä rahastussivusto. Enkä usko pätkääkään tuohon apumme tulee vain Suomesta-juttuun. Pyrkivät vain saada rahaa mahdollisimman paljon eri maista. 

Vierailija
17/26 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanialaisia, kunnon kusetus taustalla. Pääsääntöisesti näyttää siltä, että naiset tukevat tuota. Ja onko poliisihallituksella mahdollisuutta käydä paikan päällä arvioimassa? Tuskin.

Vierailija
18/26 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kunnollisia rescueyhdistyksiä.

Vierailija
19/26 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin vetoavat FB-sivut ovat ainakin ja luntakin on satanut vaikka Bukarestissa on Accuweatherin mukaan 18 C. Romanialaista yrittäjyyttä kuparin ja muun varastamisen ohella.

Vierailija
20/26 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekkin koira täältä nyt tuloillaan? Meillä ollut varaus maaliskuusta asti, mutta kuljetusta ei näy eikä kuulu. Ainakun kyselen perään, siirtyy kuljetus seuraavan kuun loppuun, ja että infoovat sitten. Nyt kuulemma odotellaan lentoyhtiön vahvistusta varatuista kyydeistä?

Kauanko teidän mielestä on kohtuullista odotella kuljetusta? Missä kohtaa kehtaa ruveta kysymään rahojani takaisin, jos ei koiraa tule?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi