Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos joutuisit elämään masentuneen kanssa? Miten voisi piristää?

Vierailija
07.01.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karu kysymys, mutta: Etkö enää rakasta miestäsi? Oon vaankauheen utelias.. Kauan ootte ollu yhessä?

Vierailija
22/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnut erota. Mies havahtui kun ei siskoni enää kannatellut. Siskollani oli selvä läheisriippuvuus ja hänen huolenpitonsa ruokki miehessä sitä masennuksessa rypemistä. Toinen tarvitsi tukijan ja toinen tuettavan.

Nyt on perheen rakenne paljon terveempi. Mies on töissä ja siskoni uskoo, kun hänelle sanoo, että alkaa holhota liikaa.

14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se jolta kysyit, mutta vastaanpa kuitenkin.

Romanttinen rakkauskäsitys rapistuu hyvin tehokkaasti, kun itse kaiken tekevänä/kaikesta huolta kantavana osapuolena jää huolenpidotta. Silloin kun sitä ei tipu omalta puolisolta, ystäviltä, sukulaisilta tai työtovereilta. Tilanteessa palaa niin totaalisesti loppuun ettei energia enää riitä " rakastamiseen" vaan jokapäiväisestä elämästä selviämiseen. Jäljelle jää jonkinasteinen välittäminen tai toveruus.

Vierailija
24/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein varma tuosta rakkaudesta, en ole aikoihin tuntenut oikein muuta kuin vihaa miestä kohtaan. Mutta sitten jos tulee parin päivän erossa olo, niin heti ikävä kumminkin. MItähän on ne rakkauden tunnusmerkit?

Vierailija
25/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 18-vuotias ja ollut pari vuotta masentunut. Kyllä tämä on raastavaa, itku on herkässä, mutta toisten lasten takia täytyy yrittää olla pirteä. Pojan sain syksyllä lääkäriinkiin ja hän aloitti mielialalääkkeet, mutta lopetti ne parin kuukauden jälkeen, kun ei niistä hänen mielestään ollut apua. Mieheni ja minä kyllä huomattiin muutos pojassa, mutta emme saa häntä vakuutettua, että lääkkeet auttavat. Nyt häntä ei saa lääkäriin ja masennus vain pahenee.

Vierailija
26/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisin siis lähetteen sieltä eteenpäin. sitten yrittäisin yhdessä ammattihenkilön kanssa saada apua masentuneelle. tekisin näin kokemuksesta viisastuneena. tuli ero miehen masennuksen seurauksena. yritin puhua häntä lääkäriin. vuosikausia meni enkä saanut lääkäriin. hölmönä en tajunnut silloin hakea apua ensin itselleni. väsyin lopulta itse. ero pelasti minut.

Vierailija
27/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä yhteisiä lapsia?

Vierailija
28/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen poikasi lääkäriin ja kerro tilanne. Noin ette voi jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme