Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mielestäsi on hyvä kroppa naisella?

Vierailija
29.12.2023 |

Kuvaile.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani, 155cm, 40kg

Vierailija
42/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muodissa kaikenlainen ylettömyys ja älyttömyys. Kaikki viedään äärimmäisyyksiin: kankkua treenataan ja täytetään niin että sille pitää varata junassa oma vaunu, huulille haetaan mallia sohvaliikkeen mainoskuvastosta, joka paikkaa leikellään, kohotetaan, rasvaimetään, kursitaan ja karsitaan niin ettei kohta enää ihmiseksi tunnista. 

Siksi vastaan että hyvän naiskropan avainsana on "kohtuullisuus", muotoja voi olla monia. Ja lisätään vielä perään terveys ja elinvoimaisuus. Joistakin se vain välittyy, eikä se ole joistain tietyistä yksittäisistä ominaisuuksista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainoa eikä tatuointeja. 

Vierailija
45/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä haluaa lapsinaisvartalon aikuisnännein. Tämä on pedaripiirteisten kuvotusten maa. Hedelmättömyyden merkit kiinnostaa.

Kehopositiivisuus kunniaan, paitsi jos nainen on hoikka ja siro. T. Lapsivartalo 

Vierailija
46/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 155 cm - 165 cm

- Hoikka

- Pienet rinnat ja pieni, mutta pyöreähkö takapuoli

- Hoikat jalat, ei mitään ylimääräistä reisissä

- Kapeat hartiat

- Kaikin puolin siro olemus 

Vierailija
47/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa ampumahiihtäjänainen 😍

Vierailija
48/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussi vaan päähän.

Vierailija
49/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta vaikka "young Jenna Jameson". Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
50/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi se yksi sveitsiläinen, lena häckl- jotakin joka on aika massiivinen vaikkakin hoikistunut nyt ja alkanut samalla myös menestymään, kun hiihtovauhti ja -voima on parantunut.

Vierailija
51/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäntevä ja vahva, urheilullinen. Tällä tarkoitan sellaista josta oikeasti näkee että harrastaa urheilua säännöllisesti.

Vierailija
52/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja siro. Ei jättimäistä tyrkkypeppua eikä isoja rintoja.

Tällaisella ulkonäöllä saa kyllä aika piikittelevää kohtelua muilta naisilta.

Miksi? Ei hoikka ja siro ole kateuden aihe naisten keskuudessa, vaan hoikka ja muodokas, ts. hoikka tiimalasi. Sirosta tulee mieleen kapea lantio, pienet rinnat, pieni pylly jne.

Vierailija
53/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit

Vierailija
54/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että kaikki kehuu vaatteita kokeilitpa mitä mallia tahansa. 

Vierailija
55/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei hoikka ja siro ole kateuden aihe naisten keskuudessa, vaan hoikka ja muodokas, ts. hoikka tiimalasi. Sirosta tulee mieleen kapea lantio, pienet rinnat, pieni pylly jne.

Minulla on parikin siroa ja pientä keijukaisnaista, jotka ainakin itse arvostavat itsensä erittäin korkealle ja korostavat pientä kokoaan. Se on jotenkin noloa kyllä. Heillä on oma ihailijakuntansa, mutta itse olen kyllä samaa mieltä, että hoikka, muodokas tiimalasi on se kaikkein suosituin kehon malli. Sellainen on itselläni - on tullut jopa mieleen, että voisiko tuollainen keijukainen jopa kadehtia minua, kun on suuri tarve korostaa itseään?

No en tiedä, mutta tuollainen itsetehostus on minusta aika noloa. Eivätkö he itse huomaa sitä? 

Vierailija
56/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parikin siroa ja pientä keijukaisnaista, jotka ainakin itse arvostavat itsensä erittäin korkealle ja korostavat pientä kokoaan. Se on jotenkin noloa kyllä. Heillä on oma ihailijakuntansa, mutta itse olen kyllä samaa mieltä, että hoikka, muodokas tiimalasi on se kaikkein suosituin kehon malli. Sellainen on itselläni - on tullut jopa mieleen, että voisiko tuollainen keijukainen jopa kadehtia minua, kun on suuri

*Minulla on tuttavana (toinen ex-työkaveri)

Vierailija
57/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi, timmi ja timmi.

Vierailija
58/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläosa pienempi ja saa olla pyllyä ja reittä sopivasti. Lattareilla on mukava malli.

Juuri näin, päärynävartaloinen latina ja pienikokoinen kuten aasialaisnaiset.

Vierailija
59/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti persevä ja rintava. Pitkät raajat ja hoikka vyötärö. Tärkeintä tietenkin sopusuhtaisuus. 

Vierailija
60/66 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi on täydellinen, mutta pääasia, että vyötärö on kapea ja lantio leveä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän