Minkälainen mielestäsi on hyvä kroppa naisella?
Kommentit (66)
BMI-25 tiimalasi.Pyllyä ja reittä kiitos!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5408971/uusi-kauneuskilpailu-naisille-m…
Uusi kauneuskilpailu naisille! Et saa olla jossain mallien pituusmitoissa vaan olet eri kokoinen. Vastaa seuraaviin kysymyksiin: Onko sinulla kauniit kasvot - säännölliset piirteet joita ei meikeillä tarvitse yrittää muuttaa? Onko sinulla muotoja? Hyvä rintojen malli eli rinnat on? Kauniit kädet ja kynnet? Kauniit jalkaterät ja kynnet? Kauniin muotoiset sääret? Mitä vielä? Silmien ja tukan väri? Kengän numero? Rintsikoiden kuppikoko? (Jos välttämättä haluat mainita painon niin tee se sitten vaikka ei se mitään kerro.)
Lainaukset näyttää menevän oudosti, mutta tuohon että hoikka ja muodokas vai siro. Minua sanotaan usein pieneksi ja siroksi. Mutta on minulla muotojakin. Luusto on vain siro ja olen myös hoikka ollut aina. Käden ja jalan koko on sama kuin 10v lapsellani. Tai ilmeisesti sillä on jo isompi jalka, kun ostin 35 kengät ja oli kuulemma pienet. Minulle kyllä vielä sopivat. Yleensä kyllä käytän 36. Liivit on 65G, vyötärö on siinä 62cm. Lantio sitten lähes 90. BMI on 19.
Miehet kyllä kehuu vartaloa, naisista en tiedä. Ei ole juuri kavereita. Olen kieltämättä pohtinut johtuuko naisten tylykin käytös jostain kateudesta, vaikka en itseäni pidä mitenkään erikoisena. Naamastani ihan nätti, mutta en nyt mikään supernätti. Mutta usein muita kehutaan naisten toimesta, minua ei. Korkeintaan joskus kuullut että hyvähän sun on tuolla kropalla tms. Ja miehethän taas kehuu lähes kaikkia naisia, jos sänkyyn haluaa.
Havis Amanda on aika täydellinen
m57
Toinen rinta saa olla pieni siis?