Voiko anoppi katkaista välit miniään?
Täällä tuon tuosta neuvotaan miniöitä, sanot anopille suorat sanat ja senjälkeen kieltäydyt missään näkemästä häntä enää. Et käy, et huoli kotiisi.
Entä voisiko anoppi tehdä samoin? Sanoa että älä tule meille arvostelemaan ja nyrpistelemään nenääsi, en tahdo nähdä sinua, en puhua kanssasi.
Kommentit (6)
Olen katkaissut, toki nyttemmin poika on eronnut, miniä ei siis enää ole kuvioissa. Mutta joo, käytös muuttui miniällä sellaiseksi hyväksikäytöksi, että vaimon kanssa otimme puheeksi ja kerroimme heille suoraan, että miniällä ei lle meidän kiinteistöihin asiaa. kerroimme kahvilassa, ja jätimme heidät sinne ihmettelemään, ajattelimme, että pääsemme vähemmällä kun paikka on julkinen.
Minulla on anoppi, joka aina haukkuu muita ihmisiä kutsuu ystäviään pipipäiksi.
Minut on haukkunut yhteensä neljä kertaa muiden kuullen, myös äitiäni ja sisareni on haukuttu. En ole vastannut hänen haukkuihinsa sanallakaan.
Tein päätöksen, etten enää tapaa häntä ja nyt olen pysynyt päätöksessäni useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on anoppi, joka aina haukkuu muita ihmisiä kutsuu ystäviään pipipäiksi.
Minut on haukkunut yhteensä neljä kertaa muiden kuullen, myös äitiäni ja sisareni on haukuttu. En ole vastannut hänen haukkuihinsa sanallakaan.
Tein päätöksen, etten enää tapaa häntä ja nyt olen pysynyt päätöksessäni useamman vuoden.
Ja tätähän tässä kysyttiinkin. Sinä olet ääl iö.
Voi toki! Se, onko joku anoppi tai miniä, ei tee kenestäkään rakastettua tai raivostuttavaa henkiöä.
Päätät itse, kenen kanssa olet tekemisissä.
Olen nyt miniä, ja minulla on 3 poikaa ja kivat appivanhemmat. En ole tulevaisuudesta tuollaista asiaa puinut, mutta nyt kun mietin: jos saisin jonkun ilkeän miniän, ein varmaan haluaisi olla läheisissä väleissä.