Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtaosa koirista puuttuu edelleen koirarekisteristä :D

Vierailija
28.12.2023 |

Valtaosa Suomen koirista puuttuu yhä Ruokaviraston koirarekisteristä.

Tapaninpäivään mennessä koirarekisteriin oli ilmoitettu vähän yli 175 000 koiraa, kerrotaan Ruokavirastosta. Suomessa arvioidaan olevan noin 800 000 koiraa.

Ja niin ruokavirasto sai pitkän nenän typerästä rekisteristään.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusmuslimit ja näkkälälärvit valtasi ketjun .. hehe. Pakkohan se on päästä eläimiä tappamaan se on ihmisoikeus ja yhteinen arvopohja heille.

Poliisi ampuu kaikki villieläimet jotka ovat tulleet kaupunkialueelle. Miten koirat olisivat eritysasemassa.

Vierailija
22/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Minut on palkattu lopettamaan kaikki rekkaamattomat rakit.

Älä uhoa. Sinulla ei ole rahaa niin paljon, että pystyt maksamaan minulle minun rotukoirani tappamisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusmuslimit ja näkkälälärvit valtasi ketjun .. hehe. Pakkohan se on päästä eläimiä tappamaan se on ihmisoikeus ja yhteinen arvopohja heille.

Ai olet islamofobinen?!

Minun uskonnossani käsketään tappamaan koirat! Jos sen estät, olet rasisti!!!!!

Vierailija
24/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rekisteröidään vapaaehtoisuuden pohjalta. 

Jatkossa niille, jotka ei kehoituksesta huolimatta rekkaa koiraansa, tulee seurauksia. Menee rahaa nimittäin enemmän sen koiran takia. 

Vielä ei ole ainakaan meille tullut mitään virallista tietoa että jotain rekisteröintiä pitäisi tehdä. Tiedotus tuskin voi iltapäivälehtien varassa olla.

Vierailija
25/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ampuu kaikki villieläimet jotka ovat tulleet kaupunkialueelle. Miten koirat olisivat eritysasemassa.

Poliisit kylläkin ampuu suomalaisen hyvin pikaisesti ennen haitallisia voeraslajeja. Miksi sinusta tuli eläinrääkkääjä? Oliko yhtä vaikea lapsuus kuin SDP johdolla.

Vierailija
26/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeelle jo vuonna 2985.

Vierailija
27/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhoa. Sinulla ei ole rahaa niin paljon, että pystyt maksamaan minulle minun rotukoirani tappamisen. 

Nyt ymmärsit väärin.

SINÄ maksat minulle että hoitelen pois ongelman jota sinun koiraksikin kutsutaan. Vasaralla päähän rakkia ja sulle sakkoja.

Vierailija
28/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Rekkaamattomuuden perusteella ei voida antaa mitään sanktioita. Avainsana on tunnistusmerkintä, eli mikrosiru. Puhdasrotuiset koirat on jo tunnistusmerkitty, ja rekisteröitykin Kennelliittoon. 

Sakkoja annetaan. Sinun kitinä ei sitä muuta 

Heh, ei anneta.

Vierailija
29/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai olet islamofobinen?!

Minun uskonnossani käsketään tappamaan koirat! Jos sen estät, olet rasisti!!!!!

Päinvastoin kannatan uskonvapautta. Minullakin on oma uskoni.

Vierailija
30/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomen lainsäädännöstä piittaamaton itsekeskeinen ihminen. En näe mitään syytä registeröitä koiraani mihinkään registeriin.

Vierailija
31/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröimättömät koirat piikille.

Luulen että tuohon saisi parkki-pate tyylisen firman hoitamaan asiaa... koirapuistoon tarkastamaan onko rekattu ja jos ei ole niin koira mukaan vaikka väkisin. Rahaa vastaan saisi sitten takaisin ja jos ei hae niin 2pv ja hukutus järveen (lääkkeet maksaa)

Voin hoitaa lopetuksen vasaralla. Hukuttaminen olisi liian kivulias tapa.

Tule ihmeessä. Lupaan lyödä vasaralla tahtia, kun juokset karkuun 15 metriä sekunnissa.

Vierailija
32/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsit väärin.

SINÄ maksat minulle että hoitelen pois ongelman jota sinun koiraksikin kutsutaan. Vasaralla päähän rakkia ja sulle sakkoja.

Vinkki, se vasaranne symboloi rakentamista. Sirpillä sitten niitetään.

Vierailija
33/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavirasto? Aiotaanko koirista tehdä purkkiruokaa?

Vierailija
34/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rekisteröidään vapaaehtoisuuden pohjalta. 

Jatkossa niille, jotka ei kehoituksesta huolimatta rekkaa koiraansa, tulee seurauksia. Menee rahaa nimittäin enemmän sen koiran takia. 

Vielä ei ole ainakaan meille tullut mitään virallista tietoa että jotain rekisteröintiä pitäisi tehdä. Tiedotus tuskin voi iltapäivälehtien varassa olla.

Uutisissa tästä on jauhettu jo vuoden päivät. Televisiossa.

Vierailija
35/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomen lainsäädännöstä piittaamaton itsekeskeinen ihminen. En näe mitään syytä registeröitä koiraani mihinkään registeriin.

Rotukoirat ovat jo kennelliiton rekistereissä.

Vierailija
36/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi hoitelee lainrikkomiset oikeuslaitoksen kanssa virallista tietä, joten älä sinä huolehdi niistä muuta kun viran puolesta jos kuulut edellämainittuihin. Etkä edes voi huolehtia. Ensin pitää olla laki jota rikotaan, sen jälkeen voi puuttua. 

Vierailija
37/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, vai että tähänkin ketjuun eksyi joku äitinsä hylkäämä kaistapää, jolla ei ole parempaa tekemistä kuin uhota koirien teilaamisella. Kuule saisit huomiota paljon terveemmilläkin keinoin. Kokeileppa sanoa sille äidillesi joskus että rakastat häntä. 

Vierailija
38/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuosta muuta kun tältä palstalta joten uutisarvo 0.

Vierailija
39/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rekatko koirianne mihinkään helkkarin Ruokavirastoon.  Meillä on jo Kennelliitto, yksi taho riittää.

Vierailija
40/139 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että jotkut on kuitenkin rekisteröineen koiransa tuonne. Pelkkää rahastustahan tuo on koko tyhjänpäiväinen rinnakkaisrekisteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä