Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson korteista kahdelle ekalle

Vierailija
28.12.2023 |

Toivoisin myös palautetta osuuko katsanto tilanteeseesi mielestäsi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.mitäpä on luvassa minulle?

Saat apua sinua ylemmältä taholta, se kannattaa ottaa vastaan. Pidä jalat maassa prosessin aikana. Katso tilannettasi etäämmältä. Mieti, toimitko itse itseäsi ja kaikkia muita kohtaan reilusti ja rehellisesti. 

Älä huolehdi, pystyt puolustamaan itseäsi. Sinua kuullaan ja oikeus tapahtuu. Mielialasi heittelevät kovasti, syvää surua ja sitten positiivista. 

Kaiken tapahtuneen seurauksena kasvat henkisesti, opit säätelemään mielialojasi ja vaikuttamaan omaan suhtautumiseesi asioihin.

Tämä oli siis oikea ap.

Kiitos, mut ihan utopiaa mitä tarkoittaa nämä.

T.1

Vierailija
22/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielellään jos voit auttaa minua kertomaan ,ketkä käyvät kotonani minun avaimilla. Tätä on kestänyt jo vuoden.Onko polakki työmies ? Ja kuka muu?Minua vaivaa todella ja olen menettänyt paljon tavaraa ym. 

Saat tietää, kun asennat valvontakamerat. Samalla saat todisteet poliisia varten.

Kolmas silmäni selvästi sekaantui lukukokemukseen, sillä näin tekstin muodossa "saat todisteet poliisia vastaan". Tämä antaisi siis ymmärtää, että se on poliisi, joka kodissasi käy. Oletko mahdollisesti sekaantunut johonkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 2024 tuo tulevaan? T. Akka 38

Ja tässä lupaamani toinen vastaus kakkoselle ja samalla myös muille, joille tämä resonoi:

Nyt on kyse aika suurista asioista ja teemoista. Omien toiveidesi ja maailmankaikkeuden suurempien tarkoitusten yhteensovittamisesta. 

Menneisyyden kasvuolosuhteet ovat jalostaneet sinusta kauniin jalokiven ja kehittyneen sielun, mutta viime aikoina olet tainnut hieman kyynistyä. Muista olla se valo, joka olet. Muista empatia, huumori ja rakkaus. 

Olet saavuttanut jotain pysyvää elämässäsi, jalansijaa. Jonkin tavoitteen, josta voit nauttia. Juuri nyt on melkein pysähtynyt tunnelma, mutta saat vetäytyä ja olla "laiskana", ja valmistautua kevääseen.

-ap

Uskomatonta pa skaa.

Vierailija
24/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, katsoin nyt siis vain nämä kaksi viestiä. 

Ykkös tai kakkosvastaus voi sopia muillekin täällä, valitse itse kumpi resonoi omaan tilanteeseesi.

Ystävällisesti vastaattehan, osuuko viesti. Olen vielä aloittelija ja epävarma näkijän kyvyistäni.

-ap

Vierailija
25/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielellään jos voit auttaa minua kertomaan ,ketkä käyvät kotonani minun avaimilla. Tätä on kestänyt jo vuoden.Onko polakki työmies ? Ja kuka muu?Minua vaivaa todella ja olen menettänyt paljon tavaraa ym. 

Se on se talonmiehen akka kai. Sillähän on avaimet kaikkiin asuntoihin.

Vastasin .Mode poisti ! Mistä helvetistä on kysymys. 

Sullahan tietysti kaikki on kunnossa. Kaikki on kunnossa. Kaikki.

Vierailija
26/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti menee ap! Sit kun opit tekemään ilman kirjaa ja yhdistämään useampia kortteja ja intuitiota niin alkaa tulemaan konkreettisempia tulkintoja :) mut just noin sitä opetellaan, et tehdään tulkintoja muille

T: ammatti tarottulkitsija

Vierailija
27/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se talonmiehen akka kai. Sillähän on avaimet kaikkiin asuntoihin.

Vastasin .Mode poisti ! Mistä helvetistä on kysymys. 

Sullahan tietysti kaikki on kunnossa. Kaikki on kunnossa. Kaikki.

Samuli, nyt riittää. Kai on ihan hyvä tyyppi, eikä varmasti kuljeskele omin luvin yhtään kenenkään asunnossa. Nyt menet takaisin kirjoittamaan niitä uusia biisejä tai ulkoilemaan, kun et ole edes nokkaasi näyttänyt pihalla tänään. Kyllä, otsalampun valossa siellä näkee ihan hyvin. 

Vierailija
28/28 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä iskeny minulle tuo ennustus