Katson korteista kahdelle ekalle
Kommentit (28)
Millainen on terveydentilani, näkyykö jotain vakavaa? Kannattaako minun hakeutua uuteen ammattiin joka vaatii kouluttautumista? M53
Vierailija kirjoitti:
Voit sä mullekin katsoa. Että miten toi terveyshomma nyt?
Virtsatietulehdus. Yök. Pissaa.
Vierailija kirjoitti:
No.mitäpä on luvassa minulle?
Saat apua sinua ylemmältä taholta, se kannattaa ottaa vastaan. Pidä jalat maassa prosessin aikana. Katso tilannettasi etäämmältä. Mieti, toimitko itse itseäsi ja kaikkia muita kohtaan reilusti ja rehellisesti.
Älä huolehdi, pystyt puolustamaan itseäsi. Sinua kuullaan ja oikeus tapahtuu. Mielialasi heittelevät kovasti, syvää surua ja sitten positiivista.
Kaiken tapahtuneen seurauksena kasvat henkisesti, opit säätelemään mielialojasi ja vaikuttamaan omaan suhtautumiseesi asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat apua sinua ylemmältä taholta, se kannattaa ottaa vastaan. Pidä jalat maassa prosessin aikana. Katso tilannettasi etäämmältä. Mieti, toimitko itse itseäsi ja kaikkia muita kohtaan reilusti ja rehellisesti.
Älä huolehdi, pystyt puolustamaan itseäsi. Sinua kuullaan ja oikeus tapahtuu. Mielialasi heittelevät kovasti, syvää surua ja sitten positiivista.
Kaiken tapahtuneen seurauksena kasvat henkisesti, opit säätelemään mielialojasi ja vaikuttamaan omaan suhtautumiseesi asioihin.
Tämä oli siis oikea ap.
Maksan mielellään jos voit auttaa minua kertomaan ,ketkä käyvät kotonani minun avaimilla. Tätä on kestänyt jo vuoden.Onko polakki työmies ? Ja kuka muu?Minua vaivaa todella ja olen menettänyt paljon tavaraa ym.
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielellään jos voit auttaa minua kertomaan ,ketkä käyvät kotonani minun avaimilla. Tätä on kestänyt jo vuoden.Onko polakki työmies ? Ja kuka muu?Minua vaivaa todella ja olen menettänyt paljon tavaraa ym.
Se on se talonmiehen akka kai. Sillähän on avaimet kaikkiin asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se talonmiehen akka kai. Sillähän on avaimet kaikkiin asuntoihin.
Vastasin .Mode poisti ! Mistä helvetistä on kysymys.
Antakaa aloittajan vastata, jos hän haluaa. Ei höpöviestäjä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä 2024 tuo tulevaan? T. Akka 38
Ja tässä lupaamani toinen vastaus kakkoselle ja samalla myös muille, joille tämä resonoi:
Nyt on kyse aika suurista asioista ja teemoista. Omien toiveidesi ja maailmankaikkeuden suurempien tarkoitusten yhteensovittamisesta.
Menneisyyden kasvuolosuhteet ovat jalostaneet sinusta kauniin jalokiven ja kehittyneen sielun, mutta viime aikoina olet tainnut hieman kyynistyä. Muista olla se valo, joka olet. Muista empatia, huumori ja rakkaus.
Olet saavuttanut jotain pysyvää elämässäsi, jalansijaa. Jonkin tavoitteen, josta voit nauttia. Juuri nyt on melkein pysähtynyt tunnelma, mutta saat vetäytyä ja olla "laiskana", ja valmistautua kevääseen.
-ap
Minullekin saisit katsoa, vaikka kahdelle jo katsoitkin. Olisin kiitollinen. Myin omat korttini muuton yhteydessä pois, ja muutenkin toisen ihmisen "kosketus" tuntuisi nyt hyvältä henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 2024 tuo tulevaan? T. Akka 38
Ja tässä lupaamani toinen vastaus kakkoselle ja samalla myös muille, joille tämä resonoi:
Nyt on kyse aika suurista asioista ja teemoista. Omien toiveidesi ja maailmankaikkeuden suurempien tarkoitusten yhteensovittamisesta.
Menneisyyden kasvuolosuhteet ovat jalostaneet sinusta kauniin jalokiven ja kehittyneen sielun, mutta viime aikoina olet tainnut hieman kyynistyä. Muista olla se valo, joka olet. Muista empatia, huumori ja rakkaus.
Olet saavuttanut jotain pysyvää elämässäsi, jalansijaa. Jonkin tavoitteen, josta voit nauttia. Juuri nyt on melkein pysähtynyt tunnelma, mutta saat vetäytyä ja olla "laiskana", ja valmistautua kevääseen.
-ap
Kiitos! Totta tuo kyynistyminen, mutta oikeasti en ole kylmä, joten pois se minusta: jatkan valona ja ystävällisenä siis , ja syömestäin.
Vierailija kirjoitti:
Saat tietää, kun asennat valvontakamerat. Samalla saat todisteet poliisia varten.