Kaikki työttömät työnhakijat voitaisiin laittaa hoitokouluun näin saadaan uusia hoitoja
Uusia hoitajia tulee kun kaikki työttömät laitetaan hoitokouluun. Hoitojen määrä nousee ja ratkaisee hoitojen määrän. Lisäksi valtio saa verotuloja. Kaikki hyötyvät kun erilaisia tukia ei enää tarvitse maksaa.
Kommentit (18)
Vau. Oletkos miettinyt hakea Rydmanin Willen avustajaksi? Varma duunipaikka.
Vierailija kirjoitti:
En pääse lähihoitaja kouluun.
Onhan sitä muunkinlaisia hoitajia. Esim. vakahoitajista on pula.
Ai sellaisenkin työttömän, jolla on vuosi eläkkeeseen? Valmistuminen eläkkeelle jäännin jälkeen. Kaikkea sitä vähä-älyiselle tuleekin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päässyt sinnekään.
Hoitokouluun? Mikä on hoitokoulu. Itse olen käynyt lukion jälkeen jälkeen ammattikorkeakoulun. Mitään hoitokoulua ei tietääkseni ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sellaisenkin työttömän, jolla on vuosi eläkkeeseen? Valmistuminen eläkkeelle jäännin jälkeen. Kaikkea sitä vähä-älyiselle tuleekin mieleen.
KAIKKI TYÖTTÖMÄT TYÖNHAKIJAT HOITOKOULUUN. Luit täysin oikein. Kun olet työtön työnhakija niin mars mars hoitokouluun.
Minä olen jo jonkin sortin hoitaja , mutta sain aivoverenvuodon ja kärvistelen nyt kotona työttömänä. Ikääkin on jo 64v, mutta vieläkään ei pääse eläkkeelle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääsisi semmoiseksikaan kun en täytä alan terveysvaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hoitokouluun? Mikä on hoitokoulu. Itse olen käynyt lukion jälkeen jälkeen ammattikorkeakoulun. Mitään hoitokoulua ei tietääkseni ole olemassa.
Voi hyvä ihminen hoitokoulu jossa tulevat hoitajat opiskelevat hoitajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI TYÖTTÖMÄT TYÖNHAKIJAT HOITOKOULUUN. Luit täysin oikein. Kun olet työtön työnhakija niin mars mars hoitokouluun.
Sittenhän some räjähtäisi. Siellä ne vaan opiskelevat, vaikka eivät ikinä mene opiskeltuun ammattiin, kun ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Vakahoitaja on lapsiin suuntautunut lähihoitaja. On tietenkin myös lastenohjaajan tutkinto, mutta heitä koulutetaan kristillisissä kansanopistoissa, joita ei ole ihan joka kulmalla.
Tuskin edes pääsisin hoitajaksi, taustalla on vaikea-asteisia mielialahäiriöitä ja itsetuhoisuuteen taipuvaisuutta. En olisi ihan turvallinen valinta sinne :'D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes pääsisin hoitajaksi, taustalla on vaikea-asteisia mielialahäiriöitä ja itsetuhoisuuteen taipuvaisuutta. En olisi ihan turvallinen valinta sinne :'D
Ei itsetuhoisuus haittaa kunhan ei vahingoita muita. Varmasti sinäkin pystyisit vaippoja vaihtamaan, eli olisit kelvollinen hoitajaksi.
En voi pistää ketään ja oksennan kaikista eritteistä ja niiden hajuista. Minulla on aurallinen migreeni ja kaikki stressi ja paineen alla oleminen aiheuttaa migreenikohtauksen ja siihen kuuluvat halvausoireet. Kaksi kertaa olen joutunut sairaalaan migreenikohtauksen takia.
En pääsisi läpi minkään suorittavan työn koulutuksesta. Maisterin tutkinnon sen sijaan tein viidessä vuodessa, kuten kuuluukin.