Ylipainoisen deittailu
Olen 170cm ja 90kg. En nyt mielestäni mikään kauhea plösö kuitenkaan. olen käynyt muutamilla treffeillä ja molemmilla kerroilla miesten puolelta ei jatkoa seurannut.Vähän syö itsetuntoa... Ja mikä on paras treffisovellus?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miksei ylipainoiset naiset halua treffeille ylipainoisten miesten kanssa. Minä en pääse treffeille koska olen 85 kg mies ja 166cm.
Ootsä itse viehättynyt ylipainoisista naisista , joo ymmärrän realiteetit mut pitää sitä nyt molemmin puolista viehätystä olla muuten ei siitä mtn tuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sua sentin verran pidempi ja lähes 30kg hoikempi ja olen aika pullea. Jos et käy salilla, olet aika ylipainoinen
Sinulla on vääristynyt kehonkuva, älä sotke keskustelua. Ap on ylipainoinen, sinä olet normaalipainoinen.
Minä 56-kiloinen ja 168-senttinen olen myös pullea vatsasta ja persosastolta. Kaikilla on erilainen keho, ja rasvat asettuvat eri kohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Laita sellaiset kuvat mistä liikakilot käyvät ilmi, niin treffeillä miehille ei tule yllätystä vastaan. Voit vielä laittaa profiilitekstiinkin, että olet jonkin verran ylipainoinen. Karsii ainakin ne pois jolle liikakilot on ehdoton turn off.
Saako vartalokuva olla sellainen normaali, eli olen normaaleissa vaatteissa vaikka jossain ulkona? Vai pitääkö kuvan korostaa läskejä, siis vaikka bikineissä selkä mutkalla, että maha näyttäisi mahdollisimman isolle?
Mulla lukee jo biossa tuo, mutta ei miehet näytä lukevan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin valita, minkä painoinen 170cm deittailemani nainen olisi, se olisi n. 55kg.
Painoindeksi on tuolloin 19, sen verran lähellä alipainoa, että iän myötä naiselle tuossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa. Oletko jonkinlainen sadisti, kun toivot esim kivuliasta osteoporoosia kumppanillesi?
Eiköhän terveellinen ruokavalio ja liikunta ole parempi keino osteoporoosin ehkäisyyn kuin painon kerryttäminen. Tuo painoindeksi on ihan hyvä.
Mikä on sinun painoindeksisi? Tuskin 19. Pisimpään elää nainen, jonka painoindeksi on lähellä 25:ttä. Tämä nyt vaan on fakta. Lievässä alipainossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa.
Höpö höpö. 19 painoindeksi on ihan sopiva, jos on sen rakenteinen. Oma painoindeksini on 19 ja veriarvot ovat loistavat. Samoin luuntiheys. Kaikki sukumme naiset ovat olleet rimpuloita ja eläneet pitkän sekä hyvän elämän.
En oo ikinä tinderöiny tai muitakaan deittipalveluita käyttäny, joten en todellakaan ole pro. Mutta eikö tuo nyt ole ihan perus, että useimmat käyvät todella monilla treffeillä ilman uusia treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sellaiset kuvat mistä liikakilot käyvät ilmi, niin treffeillä miehille ei tule yllätystä vastaan. Voit vielä laittaa profiilitekstiinkin, että olet jonkin verran ylipainoinen. Karsii ainakin ne pois jolle liikakilot on ehdoton turn off.
Saako vartalokuva olla sellainen normaali, eli olen normaaleissa vaatteissa vaikka jossain ulkona? Vai pitääkö kuvan korostaa läskejä, siis vaikka bikineissä selkä mutkalla, että maha näyttäisi mahdollisimman isolle?
Mulla lukee jo biossa tuo, mutta ei miehet näytä lukevan niitä.
Miehet ei tajua ihan vähästä miten läski olet. Kannattaa laittaa sellainen kuva missä puristelet käsillä läskejä yhteen. Vältyt turhilta läskifoobikkojen tykkäyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ylipainoiset naiset halua treffeille ylipainoisten miesten kanssa. Minä en pääse treffeille koska olen 85 kg mies ja 166cm.
Nyt kun mietin, niin olen seurustellut vain ylipainoisten miesten kanssa. Olen ollut treffeillä muutaman normaalipainoisenkin kanssa, mutta ei niistä koskaan seurannut sen enempää. En muista kumpi antoi rukkaset, vai todettiinko yhdessä ettei vaan sovita yhteen.
N28, 70kg ja 159cm.
No eihän sulla ole kuin 40 kg liikaa läskiä. Eli vaivaiset neljä ämpärillistä ihraa.