Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisen deittailu

Vierailija
28.12.2023 |

Olen 170cm ja 90kg. En nyt mielestäni mikään kauhea plösö kuitenkaan. olen käynyt muutamilla treffeillä ja molemmilla kerroilla miesten puolelta ei jatkoa seurannut.Vähän syö itsetuntoa... Ja mikä on paras treffisovellus?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ylipainoiset naiset halua treffeille ylipainoisten miesten kanssa. Minä en pääse treffeille koska olen  85 kg mies ja 166cm.

Vierailija
22/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet vasta pyöritymään päin. Miten jatko? Se ei hoodu itsekseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin läski ja nätti, kuin laiha ja ryppyinen. Inhoan ryppyistä naamaani, vaikka kroppa on timmi.

Vierailija
24/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla painoindeksi ollut aina 19 ja mitatusti  lihaskunto erinomainen että luuntiheys normaali. 

jos mulle tulee kiloja, on vain läski maha ja sisäelinten ympärillä rasvaa. 

joten rakenteesta se on kiinni. Pienirakenteisella tuo 19 on ihan passeli. Kolme lasta synnyttänyt ja täysimettänytkin tuolla indeksillä eikä kukaan terv.huollon ammattilainen ole sanallakaan vihjaillut mistääm alipainosta.

Vierailija
25/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan ainakin merkittävä ylipaino.

Eipä noiden mittojen perusteella oikein mitään muutakaan voi olla ellet ole yhtä lihaksikas kuin mentula.

Vierailija
26/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mieluummin läski ja nätti, kuin laiha ja ryppyinen. Inhoan ryppyistä naamaani, vaikka kroppa on timmi.

Helpompi se botox-hoitoon on mennä kuin laihduttaa 30kg, jos on ikänsä ollut fat.

Vierailija
27/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäätään pitää hankkia painoa kun siitä on hankala päästä pois sama kuten velan otto

Vierailija
28/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin timmi/hoikka/normaalivartaloinen kiihottuu pyöreästä/ylipainoisesta naisesta, vaikka olisi kiva tyypppi. Moni näyttää sopivissa vaatteissa ja jopa alusvaateissa hvältä, mutta alasti ei. 

Ihan perusjuttuja. Lähinnä läskeille kundeille kelpaa pulleat tytöt. Tämä on todella raadollista ja olen itse periaatteessa eri mieltä, mutta sitten käytäntö...buu

Vierailija
29/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ylipäätään pitää hankkia painoa kun siitä on hankala päästä pois sama kuten velan otto

Eniten itseäni hirvittää lihavat äidit, jotka eivät välitä lastensa lihomisesta. Joskus näkee huomattavan pullukoita lapsia lihavalla äidillä. Silloin on tehty paha karhunpalvelus lapselle, joka tottuu olemaan lihava, eikä todennäköisesti pääse siitä painosta koskaan eroon, ellei koe jotain valaistumista ja tule toiseksi ihmiseksi.

Vierailija
30/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten itseäni hirvittää lihavat äidit, jotka eivät välitä lastensa lihomisesta. Joskus näkee huomattavan pullukoita lapsia lihavalla äidillä. Silloin on tehty paha karhunpalvelus lapselle, joka tottuu olemaan lihava, eikä todennäköisesti pääse siitä painosta koskaan eroon, ellei koe jotain valaistumista ja tule toiseksi ihmiseksi.

Miksi sen sporttisen kundin pitäisi jostain merkittävästi ylipainoisesta naisesta kiinnostua?

ymmärrän että näitä kehopositiivisuus juttuja paukutellaan mediassa päivät pitkät, mutta ei se ihan niin toimi parinvalinnassa.

Vierailija
31/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ap ylipainon olevan syy, ettei tule toista tapaamista? Voihan syy olla muukin. Minusta ei pidä automaattisesti olettaa, että ylipaino liittyisi siihen. Varsinkin, jos deittisi on tiennyt kuvien perusteella vartalotyyppisi. Joskus tuntuu, että torjunnan syyksi todetaan liian helposti paino tai pituus pohtimatta esim. omaa käytöstä toista kohtaan tai vaikkapa arvomaailmojen ja kiinnostuksen kohteiden yhteensopivuutta.

Vierailija
32/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes yksi kommentoija on perillä bmi-luokasta eli tuo aloituksen paino-pituussuhde on luokassa merkittävä ylipaino, vieläpä sen alapäässä, eikä siis sairaalloista nähnytkään, kuten joku etusivulla väitti. Merkittävän ja sairaalloisen välillä on vielä yksi luokka, vaikea ylipaino. Sairaalloiseen ylipainoon ap:lla on melkein 30 kg matkaa vielä.

Sanon kun tuota sairaalloista tyrkytetään joka väliin, vaikka se on virallinen ylipainoluokka, jonka jälkeen asteikko loppuu.

Vierailija
33/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan älä peittele kokoasi.

Näin karsiutuvat ne, jotka odottavat hoikempaa.

Vierailija
34/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaile pullukoita miehiä, problem solved. 

Nekin haluaa pääosin vaan laihoja. Olen huomannut kun samoissa mitoissa kun ap.

Vierailija
35/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
36/68 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan sitä on jos ei kerran paneskele.

Työmies

Taudit leviää.

Vierailija
37/68 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se nyt luonnon lakikin sanoo, että Lihava kuuluu lihavalle ja hoikka hoikalle. 

Vierailija
38/68 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 170cm ja 90kg. En nyt mielestäni mikään kauhea plösö kuitenkaan." Kyllä muuten oot jo 

aikamoinen plösö. Ei ihmekkään, ettei "jatkoa 

herunu" muilta miehiltä.

Vierailija
39/68 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se nyt luonnon lakikin sanoo, että Lihava kuuluu lihavalle ja hoikka hoikalle. 

Tämä oli mielestäsi niin älykäs kommentti, että kannatti kaksi vuotta vanha ketju nostaa? :D 

Vierailija
40/68 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko siihen sovelluksia? Olen 175 cm ja 90 kg, ihan kiitettävästi tulee huomiota ja treffitarjouksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä