Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuette armeijaan menevää lastanne?

Vierailija
28.12.2023 |

Poika lähtee tammikuussa inttiin. Pojan isä, joka asuu toisaalla, on luvannut avustaa lomaviikonloppuja. Itse katson, että saa kotona ruokaa ja oma huone on käytössä. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon hänelle: "opettelekin ampumaan tarkasti, jotta saat ry.szät pysäytettyä, kun aika koittaa".

Vierailija
2/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu päästäisi enää lastaan armeijaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut virkavapaata ja lähden mukaan varmistamaan ettei simputusta tapahdu.

Vierailija
4/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLV:llä poikasi haluaa nukkua ja tyhjentää kassinsa. Jos hän asuu vielä kotona, niin ole nyt sitten ainakin sopiva aika pois sieltä, että voi pitää pokessa myös äänet päällä.

Vierailija
5/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos, vapaamatkustajat paikalla. Muilla on velvollisuuksia, minulla oikeuksia

Vierailija
6/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut käyttöön pitkän matkan ohjuksia ja tiedustelutietoa. Tuetaan niin kauan kuin on tarvis

Vierailija
7/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakaappi olis hyvä olla täydennetty ja jääkaapissa kunnollista kylmää olutta.

Vierailija
8/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

natointti se on nykyisin

Vierailija
9/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

natointti se on nykyisin

Taikaviittaharjoituksissa voi nykyään varautua myös siihen, että laskeuma tulee idästä, Suomenlahden perukalta.

Vierailija
10/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai asua ja syödä meillä kotona viikonloppulomilla. Muu apu ei vaikuttanut olevan tarpeen, sillä pojalle jäi päivärahoista säästöjä.

Vierailija
11/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei armeijaan lapsia kaivatakaan vaan miehiä.

Vierailija
12/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VLV:llä poikasi haluaa nukkua ja tyhjentää kassinsa. Jos hän asuu vielä kotona, niin ole nyt sitten ainakin sopiva aika pois sieltä, että voi pitää pokessa myös äänet päällä.

Ihan on saanut olla omassa rauhassaan tähänkin asti. Ap

Vierailija
13/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut käyttöön pitkän matkan ohjuksia ja tiedustelutietoa. Tuetaan niin kauan kuin on tarvis

Tuetaan käsivarresta ja työnnetään vaunuissa. Illalla luen iltasadun muistutan että lautanen pitää syödä tyhjäksi.

Vierailija
14/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on saanut olla omassa rauhassaan tähänkin asti. Ap

Joku nätti flikka yökyläilemässä varmasti myös piristäisi kotilomia. Otat vaikka au pairin. Ja muista parisänky pojan huoneeseen.

Vierailija
15/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastanne tehdään siellä mies. 

Vierailija
16/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oolen ainakin teinille pyrkinyt puhuaan pasifismista ja sodan kaudeudesta. Katsotaan mihin suuntaan mieli vaihtuu?

Itse siis olen ihan totaali ja tuntuisi kauhealta, että oma poika menisi NatoSuomessa inttiin ja reserviin.

Vierailija
17/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika sai asua ja syödä meillä kotona viikonloppulomilla. Muu apu ei vaikuttanut olevan tarpeen, sillä pojalle jäi päivärahoista säästöjä.

Miten sekin on mahdollista? 

Vierailija
18/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sekin on mahdollista? 

Miksi ei olisi? Intissä on täysihoito, joten rahaa ei ole pakko käyttää mihinkään. Jos pari kertaa viikossa syö sotkussa alle euron maksavan munkin, jää suurin osa päivärahoista vielä käyttämättä. Viikonloppulomilla taas oli kotona täysihoito.

Vierailija
19/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet ylpeä hänestä.

Vierailija
20/27 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivärahat ovat niin pieniä, voi tulla ongelmia laskujen maksamisessa. Siellä armeijassa pärjää, mutta kun tulee lomille niin ei ole rahaa eikä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme