Miten tuette armeijaan menevää lastanne?
Poika lähtee tammikuussa inttiin. Pojan isä, joka asuu toisaalla, on luvannut avustaa lomaviikonloppuja. Itse katson, että saa kotona ruokaa ja oma huone on käytössä.
Kommentit (27)
Kuka hullu päästäisi enää lastaan armeijaan?
Olen ottanut virkavapaata ja lähden mukaan varmistamaan ettei simputusta tapahdu.
VLV:llä poikasi haluaa nukkua ja tyhjentää kassinsa. Jos hän asuu vielä kotona, niin ole nyt sitten ainakin sopiva aika pois sieltä, että voi pitää pokessa myös äänet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Katsos, vapaamatkustajat paikalla. Muilla on velvollisuuksia, minulla oikeuksia
Olen antanut käyttöön pitkän matkan ohjuksia ja tiedustelutietoa. Tuetaan niin kauan kuin on tarvis
Viinakaappi olis hyvä olla täydennetty ja jääkaapissa kunnollista kylmää olutta.
Vierailija kirjoitti:
natointti se on nykyisin
Taikaviittaharjoituksissa voi nykyään varautua myös siihen, että laskeuma tulee idästä, Suomenlahden perukalta.
Poika sai asua ja syödä meillä kotona viikonloppulomilla. Muu apu ei vaikuttanut olevan tarpeen, sillä pojalle jäi päivärahoista säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei armeijaan lapsia kaivatakaan vaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
VLV:llä poikasi haluaa nukkua ja tyhjentää kassinsa. Jos hän asuu vielä kotona, niin ole nyt sitten ainakin sopiva aika pois sieltä, että voi pitää pokessa myös äänet päällä.
Ihan on saanut olla omassa rauhassaan tähänkin asti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut käyttöön pitkän matkan ohjuksia ja tiedustelutietoa. Tuetaan niin kauan kuin on tarvis
Tuetaan käsivarresta ja työnnetään vaunuissa. Illalla luen iltasadun muistutan että lautanen pitää syödä tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on saanut olla omassa rauhassaan tähänkin asti. Ap
Joku nätti flikka yökyläilemässä varmasti myös piristäisi kotilomia. Otat vaikka au pairin. Ja muista parisänky pojan huoneeseen.
Itse oolen ainakin teinille pyrkinyt puhuaan pasifismista ja sodan kaudeudesta. Katsotaan mihin suuntaan mieli vaihtuu?
Itse siis olen ihan totaali ja tuntuisi kauhealta, että oma poika menisi NatoSuomessa inttiin ja reserviin.
Vierailija kirjoitti:
Poika sai asua ja syödä meillä kotona viikonloppulomilla. Muu apu ei vaikuttanut olevan tarpeen, sillä pojalle jäi päivärahoista säästöjä.
Miten sekin on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sekin on mahdollista?
Miksi ei olisi? Intissä on täysihoito, joten rahaa ei ole pakko käyttää mihinkään. Jos pari kertaa viikossa syö sotkussa alle euron maksavan munkin, jää suurin osa päivärahoista vielä käyttämättä. Viikonloppulomilla taas oli kotona täysihoito.
Päivärahat ovat niin pieniä, voi tulla ongelmia laskujen maksamisessa. Siellä armeijassa pärjää, mutta kun tulee lomille niin ei ole rahaa eikä ruokaa.
Sanon hänelle: "opettelekin ampumaan tarkasti, jotta saat ry.szät pysäytettyä, kun aika koittaa".