Sulattelen pakkasesta joulukinkkua, 7.5 kg
Meinasin paistaa kunhan on sulanut kunnolla. Teinit tykkäävät.
Kommentit (10)
Joulusuklaarasioita ostimme alesta joulun jälkeen. Niitä riittää varmaan juhannukseen.
Katselin kinkkuja kaupasta joulun jälkeen, mutta ei ollut enää. Olisi ollut menekkiä.
Glögille olisi käyttöä ulkoilulenkkien jälkeen, mutta sen tarjoaminen loppuu kaupassa jouluun. Yritän ostaa sitä varastoon, mutta aina loppuu ennen aikojaan.
Nyt rupesi tekemään mieli lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa!
Naapurilla on edelleen räikeät jouluvalot parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Glögille olisi käyttöä ulkoilulenkkien jälkeen, mutta sen tarjoaminen loppuu kaupassa jouluun. Yritän ostaa sitä varastoon, mutta aina loppuu ennen aikojaan.
Joulun jälkeen sitä saa reippaalla alennuksella. Itse ostan silloin seuraavan joulun glögit, sillä päiväystä on toista vuotta jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tod maistuisi.
No me tykätään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen sitä saa reippaalla alennuksella. Itse ostan silloin seuraavan joulun glögit, sillä päiväystä on toista vuotta jäljellä.
Täällä kaupoissa ei enää ollut joulun jälkeen. Sitä alea olin toivonut.
Minä paistoin tänään joulutorttuja. Hyviä olivat. Pakastimessa olisi vielä piparitaikinaa. Eiköhän sekin pian kulu.