Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en hyvätuloisena halua, että työttömiltä, sairailta ja pienituloisilta leikataan!

Vierailija
28.12.2023 |

Se on kylmää ja epäinhimillisiä ja lisää turvattomuutta koko yhteiskunnassa.

Kommentit (581)

Vierailija
441/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
442/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyvätuloisena ajattelen, että sairaiden ja työttömien tulee pärjätä. Rahoilla pitää pystyä elämään. Mutta niiden ei tarvitse riittää woltteihin ja iphoneihin ja tekoripsiin.

Olen minimituloinen. En ole ikinä woltannut. Älypuhelin on nykymaailmassa pakkohankinta. Tekoripset olivat opiskelijana naamiaisissa yhtenä iltana. Jos halpakaupan tekoripset kelpaavat ja uskaltaa käyttää sieltä ostettua liimaa, maksoivat nuo viimeksi nettikaupassa käydessäni 2€/pari ja liimatuubi 6€. Minun aikoinani tekoripset pestiin ja se liimasuikero poistettiin tekoripsistä ennen kuin ne asteltiin takaisin omaan koteloonsa kuivumaan kansi auki. Minulla käyttämättömyys johtui siitä, ettei siihen aikaan kuulunut käyttää niitä edes yöelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Peli on mennyt hyvin sairaaksi. Heräsin miettimään, että maksan veroja koneistolle, joka ei aja minun eikä vähempiosaisten etuja. Rahat hässitään ihan jonnekin muualle. 

Vierailija
444/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona aika opetti että kuka vain on jäädä työttämäksi yhtäkkiä

Hevonpaskaa. Ja kirjotusvireitä TäYnÄ, idiootti. 

Vierailija
445/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta (ja näemmä myös persuja) kun ei äänestä jatkossa niin asiat voi muuttua.

Vierailija
446/581 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyvätuloisena ajattelen, että sairaiden ja työttömien tulee pärjätä. Rahoilla pitää pystyä elämään. Mutta niiden ei tarvitse riittää woltteihin ja iphoneihin ja tekoripsiin.

En ole ikinä woltannut, minulla ei ole iphonea, tekoripset oli kerran ammattikouluaikoina teemapäivänä, kun kosmetologiopiskelijat meikkasivat meidät. 

Vierailija
447/581 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoilla aloittajan kanssa

Vierailija
448/581 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
449/581 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
450/581 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäinhimillinen hallitus vaihtoon

Vierailija
451/581 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harrastuskaveri tutustui yhteen yh äitiin fb n kautta. Antoi tälle hänen pojan vaatteita, pojilla on iläeroa 3 v.

Äidillä on jonkin asteinen aivovamma, on työkyvytön. Vamma on tullut auto-onnettomuudessa, jossa oli syytön osapuoli, auto ajoi sivusta sisään.

Jo vuosia tämä vie äidille kerran kk jotain ja antaa lahjakortin lähikauppaan, 50 e.

On maksanut siivouksen jne. Sanoo tonnin verran vuodessa menee, ei tunnu hänellä missään ja on iso apu tälle perheelle

Vierailija
452/581 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
453/581 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä hyvätuloisilta ja rikkailta pitäisi leikata yli puolet pois ! Ja antaa meille köyhyysrajan alapuolella oleville henkilöille. Ja teiltä myös kaikki tuet pois. Ette tarvitse niitä ! 

Vierailija
454/581 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan että leikataan vanhuksilta, vammaisilta, työttömiltä, sairailta, opiskelijoilta ja lapsilta, koska ne ei pysty vastustamaan millään tavoin leikkauksia. Kaikki nuo edellämainitut on vain turhia kulueriä jotka ei pysty vastustamaan tehtäviä leikkauksia, esim lakkoilemalla, tai ylipäätään millään muullakaan tavoin. Olette tästä asiasta minun kanssa nyt täysin samaa mieltä. Olette joko hyvällä tai pahalla, mutta sieltä nyt leikataan.

Vierailija
455/581 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
456/581 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä hyvätuloiset löydy kohta samasta jonosta.

Vierailija
457/581 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mepä haluamme. T. Petteri ja Riikka

Vierailija
458/581 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Persu-Kokkari- hallitus on erittäin vastenmielinen jopa tällaisen vanhan sivistysporvarin mielestä

Vierailija
459/581 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Peli on mennyt hyvin sairaaksi. Heräsin miettimään, että maksan veroja koneistolle, joka ei aja minun eikä vähempiosaisten etuja. Rahat hässitään ihan jonnekin muualle. 

620000 julkisen sektorin kroonista alisuorittaajaa, joita pitää motivoida, koska mikään ei julkisella toimi ja ajat on vaikeita.

Vierailija
460/581 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät työnhakijat, sairaat, vanhat ja vammaiset. Näitä pitää suojella. Pienituloiset taas voivat olla omasta tahdostaan sellaisia, eivätkä ole suojelun arvoisia.