Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten isot vehkeet

Vierailija
28.12.2023 |

Oletteko huomanneet saman, että nykypäivän nuorilla on keskimäärin huomattavasti isommat penikset kuin vaikka nelikymppisillä tai vanhemmilla?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän uran tehnyt joukkueurheilija, ja valmennan myös joukkuetta, joka koostuu nuorista miehistä. Näen puku/suihkuhuoneessa kyllä paljon alastomia nuoria miehiä, ja isolla otannalla voin sanoa, ettei ainakaan lepokoko ole kasvanut vaikka 25 vuoden takaisesta tilanteesta. 

Vierailija
42/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iso penis tekisi hyvää, naiset nussisivat elefantin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä _näyttää_siltä, koska nuoret ovat selvästi hoiiempia ja rasvattomampia, kuin vanhemmat. Toisaalta kuten on luettu tutkimuksistakin, sperman laatu ja selvästi myös määrä on romahtanut. Erittäin harva, jos kukaan nuori ruiskuttaa sellaisia lasteja, joita itseltä irtosi. :(

Mistä sä tiedät millaisia lasteja nuorilta miehiltä lähtee? Montako nuorten miesten sperman lennätystä olet seurannut?

Vierailija
44/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kokokin vaikuttaa ,ainakin minun kannalta. Olen nainen,yllätys yllätys.

Kolmekymppisen kokemuksella voin sanoa sen.

Sain eka kerran  kolmekymppisenä kokeilla vierasta miestä,ja nuo kaverit sai jäädä mulle vakkriksi. Toisella oli suurin piirtein saman kokoinen kun miehelläni ,noin 15 cm ,mutta sen toisen nuoren miehen yli 20 cm.

Sen näkeminen oli jo silmä karkkia ja sai sykkeen kiihtymään ja ne  siemen pussit. Ja sperman määrä oli paljon enemmän kun kaverillaan. Ja pakko sanoa että nautin.

Ja voin kokemuksesta kertoa senkin että kyllä lastit voi vaihdella niin miehen kun hetken osalta. Muistan sen hetken kun ne mun ekat vieraat kaverit lähtivät suorittamaan varusmies palvelusta  ja pääsivät ekalle lomille ,oli lakanat aika sotkussa . En pystynyt suihin otossa nielemään kaikkea mitä miehellä tuli.

Vierailija
45/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen uimaseuran harkkavuorojen aikaan on ihan parasta settiä olla saunomassa jalat vähän harallaan. Keräämässä katseita nuorilta uimamaistereita joilla kroppa kohdillaan, vähärasvaisina, leveäharteisina

Vierailija
46/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan faktaahan tuo on, että nuoremmilla miehillä on keskimäärin isommat vehkeet. Peniksien keskipituus on kasvanut 30 vuoden aika neljänneksen.

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/055ef40b-8fb5-4fc1-bc…

Vierailija
47/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopituus ei ole juuri noussut. Paljonko näette nuorten miesten peniksiä erektiossa vs stondis?

Vierailija
48/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 25v miehenä(17cm) huolestuttaa enemmän tuo sukupolveni miesten laskeva testotaso.

Vierailija
49/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaa oikeasti tutkittaisiin, ero lienisi aika marginaalinen. Kyseessä on asia, että nuorten miesten kalut näyttävät aina isommilta, johtuen pienemmästä rasvakerroksesta ja tosiaan paremmasta verenkierrosta. 

nuorena oli joitakin seksikokemuksia 20-30 vuotiaiden miesten kanssa ja näin viisikymppisenä on ollut joitakin kokemuksia n kolmekymppisten miesten kanssa, niin se mitä omista nuoruudenajoista muistelen, niin isompia vehkeitä on nykyisillä nuorilla. lepotilassa olen nähnyt sitten enemmänkin, mutta lepotilasta ei tunnetusti voi oikein päätellä mitään

lukekaapa muuten huviksenne tuo artikkeli:

https://www.out.com/lifestyle/2017/5/31/survey-says-millennials-have-bi…

luepas huviksesi tuo kohta: But another way to read those results is to note the highly flawed way in which the survey was conducted. More than 3,000 people who claimed to be sexually active men filled out an online report for the "study," which means there's no way to independently verify the supposed men's answer. For example, a man with a 5-inch schlong could have skewed the results by writing that he had a 7-inch schlong.

Sisällään asia ei haittaa, olen syntynyt 1998 ja olen yli keskimitan. 

Vierailija
50/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepopituus ei ole juuri noussut. Paljonko näette nuorten miesten peniksiä erektiossa vs stondis?

No harmittavan vähän niitä näkee erektiossa.

Vierailija
51/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nuorille, mutta kyllä kun tuolla näkee nuoren sukupolven miestissiä ja tahdotonta kulkijaa, niin kateeksi käy. Urheilullisille miehille hyvä juttu.

Onhan oma, 19-vuotias poikani minua 9 senttiä pidempi pituudeltaan, eiköhän hänellä ole huomattavasti isompi peniskin. Nuoresta polvi paranee, toivon näin. Harmi kun nuorissa miehissä on tosiaan niin paljon vetelyksiä nykyään.

Vierailija
52/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan faktaahan tuo on, että nuoremmilla miehillä on keskimäärin isommat vehkeet. Peniksien keskipituus on kasvanut 30 vuoden aika neljänneksen.

Toisaalta sperman laatu on pudonnut roimasti. Sanoisin että aika plus miinus nolla.

Vierailija
53/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sperman laatu on pudonnut roimasti. Sanoisin että aika plus miinus nolla.

Paitsi meille vela-naisille.

Vierailija
54/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin väärin, että miehen kalu lyhynee läskin lisääntyessä ja naisen kolo vaan suurenee lihoessa.

On muuten just toisin päin naisen osalta, mitä lihavempi sitä tiukempi värkki.

Vierailija
55/86 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä kaikilla ole isot,mutta niitäkin on joilla oikeesti on.

Mutta nuoret jaksavat naida, ja palautuu kovaksi hyvin nopeasti. Ovat useasti puutteessa. Ja tuosta on kokemusta.

N 36v

Vierailija
56/86 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä kaikilla ole isot,mutta niitäkin on joilla oikeesti on.

Mutta nuoret jaksavat naida, ja palautuu kovaksi hyvin nopeasti. Ovat useasti puutteessa. Ja tuosta on kokemusta.

N 36v

Tottakai jaksavat, se on evoluutionkin takia tärkeä juttu. Jokainen vanhempi mies on ollut nuori joskus, yllättikö tämä sinua? Vanhemmissakin miehissä on todella isokaluisia.

Vierailija
57/86 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen ihanampaa kun parikymppinen hoikka ja tiukkavatsainen kurkun paksuisen  peniksen omaava työstämässä päällä ja lopuksi ruikkii isot  lastit vatsalle. Kiihotun kun saan painaa vähän vatsalihaksista nuorta oria vastaan kun työstää minua.  Myös tuollaiselta kropalta boksereiden laskeminen on kiihottava hetki, kun paksu ja vaalea kalu ponnahtaa esiin kiimatippa kalun päässä ja valmiiksi ääriseisokissa.

Kerran tämän kokenut enkä unohda ikinä

N.35

Vierailija
58/86 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mikäs mikäs sen ihanampaa

Vierailija
59/86 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu nuorten naisten 20-30v kanssa.

Ihanan kiinteät törröttävät rinnat ja ihana peppu.

Sitten 30+ alkaa roikkua hyi.

Vierailija
60/86 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä _näyttää_siltä, koska nuoret ovat selvästi hoiiempia ja rasvattomampia, kuin vanhemmat. Toisaalta kuten on luettu tutkimuksistakin, sperman laatu ja selvästi myös määrä on romahtanut. Erittäin harva, jos kukaan nuori ruiskuttaa sellaisia lasteja, joita itseltä irtosi. :(

Mistä sä tiedät millaisia lasteja nuorilta miehiltä lähtee? Montako nuorten miesten sperman lennätystä olet seurannut?

Uuh ! Näkisikin nuoren miehen lennättävän tai vaikkapa useammankin kastelevan mun rintakehän, kasvot, häpykummun, kalun, kassit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi