Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan jo häissä epäillyt hääparin liiton kestävyyttä mielessäsi?

Vierailija
07.01.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkään liitto kestää.

Miehen kanssa ollaan oltu nyt 5 vuotta yhdessä, joista vasta puoli vuotta naimisissa, mutta kyllä mulla oikeasti on sellainen olo, etten voisi parempaa miestä löytää. Silti tosiaan tuolla alttarilla ajattelin, että mitenköhän tässä käy..

Vierailija
2/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhanen tuli minua iskettämään ja ehdottelemaan kaikenlaista hääpaikan pihalla. Samaan aikaan morsian etsi sulhasta sisällä.

Muutamaa vuotta myöhemmin mies jäi pettämisestä kiinni ja erohan siitä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli niiiiin rakastunut ja liikuttavan onnellinen ihanasta vaimostaan (sinänsä ymmärrettävää häissä...), mutta tuoreen vaimon en nähnyt hymyilevän kertaakaan.

Vuoden kuluttua häistä olivat eronneet vaimon aloitteesta ja nainen sai puolet miehen isosta omaisuudesta, kun eivät olleet tehneet avioehtoa.

Vierailija
4/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni (morsian) häissä kuulin jonkun sulhasen puolen sukulaisen sanovan jollekin toiselle että toivottavasti tämä tulee kestämän! Sulhanen oli siis mennyt toista kertaa naimisiin. Liitto kesti muutaman vuoden, lapsen ehtivät saada ennen kuin mies löysi jälleen uuden ja paremman:-(

Vierailija
5/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto kesti muutaman vuoden.

Vierailija
6/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ollut itse ko häissä mut morsian petti sulhastaan minun mieheni kanssa (joka nyt on sentään ex-mieheni) muutamaa kk ennen häitään. Häät oli ja yhdessä ovat tietääkseni edelleen kun on ihan pienet lapsetkin. Eikä tää sulhasensa varmaan koskaan saanut tietää ainakaan tästä pettämisestä. En ole saanut varmuutta miten ns pahasta pettämisestä siinä on kyse mutta morsian oli ainakin kuumana mieheeni. Mieheni siis kärähti. En jaksa uskoa et morsian olisi ollut häissään super-onnellinen mut toivottavasti onni on kuitenkin löytynyt myöhemmin. Nyt mieheni olisi siis vapaata riistaa, mutta ei taida kelvata enää kun hänelle tuli myös päihdeongelmia.

Vierailija
7/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eronneet ovat olleet just niitä, joista ei ikinä uskoisi.

Vierailija
8/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein komeat häät, hauskaa oli ja ruoka oli hyvää, mutta olin varma että ei se kauan kestä. Eikä kestänytkään, mies löysi nuoremman (!!!) 7 kk kuluttua ja ero tuli.

Toivoin kyllä liiton kestävän, mutta en voinut mitään sille, että en uskonut sen kestävyyteen. En luottanut mieheen, ja valitettavan oikeassa olin.

Vierailija
9/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kävi: toukokuussa tulee 12 vuotta täyteen, ilman suurempia kriisejä. Moni " toisilleen luotu" pari on sillä aikaa eronnut, ja kärkkäin arvostelija on ehtinyt naimisiin kahdesti, molemmat liitot päättyneet eroon. Ähäkutti!

Vierailija
10/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän itse erosi jo vuoden kuluttua häistään vaikka olivat NIIN samasta puusta veistettyjä päällisinpuolin.

me olemme edelleenkin aviossa 4 v. jälkeen.

Vierailija
11/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli oikein komeat häät, hauskaa oli ja ruoka oli hyvää, mutta olin varma että ei se kauan kestä. Eikä kestänytkään, mies löysi nuoremman (!!!) 7 kk kuluttua ja ero tuli.

Toivoin kyllä liiton kestävän, mutta en voinut mitään sille, että en uskonut sen kestävyyteen. En luottanut mieheen, ja valitettavan oikeassa olin.

Vierailija
12/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhdet kaverimme menivät naimisiin.

Mies oli polttareissaan puhunut ettei pitäisi mennä naimisiin... ja ensimmäinen riita oli hää-vastaanotolla!!

Sanoin jo silloin, ettei tuo tule kestämään... :( Olivat muutenkin hiukan eri lailla avioliitossa mukana koko sen ajan...

Niinhän he erosivat n. 6v:n avioliiton jälkeen. Onneksi ei ollut lapsia!!!

Vierailija
13/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni pari riitelee aina, on pettämistä, väkivaltaa, mutta liitto jatkuu aina vaan.

Vierailija:

kun yhdet kaverimme menivät naimisiin.

Mies oli polttareissaan puhunut ettei pitäisi mennä naimisiin... ja ensimmäinen riita oli hää-vastaanotolla!!

Sanoin jo silloin, ettei tuo tule kestämään... :( Olivat muutenkin hiukan eri lailla avioliitossa mukana koko sen ajan...

Niinhän he erosivat n. 6v:n avioliiton jälkeen. Onneksi ei ollut lapsia!!!

Vierailija
14/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-vaimo ja serkku tapasivat puoli vuotta aijemmin, nainen kyllä ihastui toiseen serkkuuni eli tämän tulevan miehen veljeen. Veli ei ollut kiinnostunut, niin nämä alkoivat sitten seurustella. Samantien vauva alulla ja ennen vauvan syntymää ehtivät mennä naimisiin. Kaikki ennen vuotta ensi tapaamisesta! Liitto kesti muistaakseni jopa 2 vuotta!

Vierailija
15/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko tämä serkkusi ex-mies oli uuden nuorikon löytäessään? Pakko olla lähemmäs 40, vai miten?

Vierailija
16/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan yhdessä.

Vierailija
17/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o)

T: matemaattinen lahjakkuus

Vierailija:

paljonko tämä serkkusi ex-mies oli uuden nuorikon löytäessään? Pakko olla lähemmäs 40, vai miten?

Vierailija
18/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni nai täysin äitini peilikuvan ja äidilläni ja veljelläni on aina ollut tosi huonot välit. Erohan siitä sitten tuli.

Vierailija
19/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri petti kihlattuaan minun kanssani (ei oltu vielä silloin mieheni kanssa yhdessä enkä tiennyt tän kaverin olevan kihloissa). Puolitoista vuotta tuosta pettämisestä menivät naimisiin, eikä vaimo tiedä vieläkään minkälainen tää mies on. Onnellisilta vaikuttavat ja lapsiakin on. Ovat olleet naimisissä 5 vuotta.

Vierailija
20/21 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari on kummatkin alle 25-vuotta. Ja/tai pari on seurustellut alle 5 vuotta.

Myös itse kuuluin noihin kriteereihin naimisiin mennessä. Erottu ei olla, ainakaan vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme