Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että en löydä miestä koska jäin työttömäksi

Vierailija
28.12.2023 |

Ja parisuhteen nimenomaan haluan. Asia vaivaa mieltä 🥺 Vähentääkö tämä miesten kiinnostusta? Jostain syystä eilisiltainen avaukseni poistettiin

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että otat sohvalla mukavan asennon ja odottelet, että sinulle toimitetaan työpaikka ja mies.

Vierailija
22/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus toisesta ketjusta:

"Jos taas olet jonkun yliopistotutkinnon tehnyt jolla ei suoraan haeta yhtään mihinkään, joudut käyttämään aika paljon enemmän aikaa ja luovuutta eri paikkojen hakuun, kun työ voi olla laidasta laitaan melkein mitä vaan."

Olen amk-tutkinnon suorittanut liiketalouden tradenomi ja harmittaa etten opiskellut jotain muuta, sillä tuohan on juuri sellainen yleistutkinto jolla ei tosiaan suoraan haeta mihinkään, vaan pitää olla "hyvä tyyppi" jne. Aion nyt hakea yhteen lyhyeen koulutukseen te-palveluiden kautta, ja se erikoistaa hieman tiettyyn työhön ja aiempi työkokemukseni antaa sille hyvän pohjan. Jospa pääsisin ja se poikisi työpaikan. Se ei myöskään vie pois ansiosidonnaista. 

Minut siis irtisanottiin muutama kk sitten. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä normaali mies ihastu naisen työpaikkaan. Itse ainakaan en kiihotu jostain hyvinvointialueesta, päiväkodista, oppilaitoksesta tai valintamyymälästä. M

Mä jotenkin naisena kiihotun hyvinvointialueesta. Ehkä siksi sen läheisyyteen yritän itseäni nytkin tunkea.

Hyvä sitten niin, ei siinä mitään. Korostan että työttömyys tai työnantaja ovat minulle, ehkäpä iästä ja taustastani johtuen, merkityksettömiä. Status voi kenellä tahansa vaihtua vaikka heti huomenna. Sinänsä Pareto-periaatetta sovellan naiseen, eli 4/5 pään sisällä. Tuo loppukaan ei siis missään nimessä ole ulkonäköä. M-56

Vierailija
25/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy jotain miehiä jäämään työttömäksi niin voitte olla kumpikin sitten.

Vierailija
26/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kyllä ikinä ole kiinnostanut naisen työ :DD Tää on naisten harhaluulo. Ollaan vaan niin uranaisia, mutta oikeasti ketään miestä ei kiinnosta. 

Kyllä kiinnostaa paljonkin. Itseäni ei haittaa, koska elän varojeni mukaan, mutta mut on jätetty kaksi kertaa pienen palkan takia. Palkka ei nyt edes niin pieni ole, vain hieman keskitasoa matalempi. Toinen olisi halunnut ostaa asunnon keskustassa, en pystynyt ottamaan niin isoa lainaa. Toinen olisi halunnut matkustella useamman kerran vuodessa, mua se ei haitannut jos olisi mennyt yksin, mutta halusi reissaavan kumppanin ja että reissaava kumppani maksaa itse.

Vierailija
27/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kyllä ikinä ole kiinnostanut naisen työ :DD Tää on naisten harhaluulo. Ollaan vaan niin uranaisia, mutta oikeasti ketään miestä ei kiinnosta. 

Kyllä kiinnostaa paljonkin. Itseäni ei haittaa, koska elän varojeni mukaan, mutta mut on jätetty kaksi kertaa pienen palkan takia. Palkka ei nyt edes niin pieni ole, vain hieman keskitasoa matalempi. Toinen olisi halunnut ostaa asunnon keskustassa, en pystynyt ottamaan niin isoa lainaa. Toinen olisi halunnut matkustella useamman kerran vuodessa, mua se ei haitannut jos olisi mennyt yksin, mutta halusi reissaavan kumppanin ja että reissaava kumppani maksaa itse.

Kai tervejärkinen ihminen ainakin pyrkii sovittamaan aktiviteettinsa siten realistisesti, että kumppani pysyy kyydissä. Entä jos toiselta katkeaa jalka tai muu flippaus, lähteekö kaatopaikalle kuin leppäkeihäs?

Vierailija
28/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei ole ongelma muuten, kuin siinä tapauksessa, että sitä alleviivaa ja on että "oijoivoi olen työtön". Jos asenne on enemmän olen tässä työnhaussa ja lisäkouluttautumassa jne. niin ihan normi miehelle kelpaat.

Sitten jos on enempi sitä oijoivoi tyyppiä, niin kannattaa hakeutua toisen samanlaisen työttömän seuraan.

Sitten on olemassa myös miehiä, jotka käyvät ihan tavallisissa töissä ja joille ei ole mitään merkitystä oletko töissä. Suhde toimii, kun molemmilla on omat rahat ja omat kodit.

Vierailija
29/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä ukkoja on vaikka kuinka. 

En ajattele, että saan vain työttömän miehen, vain siksi että itsekin olen työtön. Ei tämä (toivottavasti) ikuinen tilanne ole. 

Ap

et tietenkään ajattele. pitäähän narsistin saada parempi mies kuin itse on. ei omantasoinen kelpaa.

Vierailija
30/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 500 000 sinkkumiestä. Kyllä kai niistä joku haluaa sinut jos ei ole rima korkealla.

Vierailija
31/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon työtön, mut eipä oo mikään este ollut kumppanin löytymiselle. Kun on avoin ja rehellinen, kertoo niinkuin asiat on. 

Erikoisia miehiä kyllä, jos työtä pidetään tärkeimpänä, että työttömyys olisi este parisuhteelle.

Vierailija
32/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä tarkoittaa, kun miehiä vilisee kaikkialla mutta ei "löydä miestä"

naiset ja rehellisyys...

Vierailija
33/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet eivät ole kiinnostuneet mitenkään erityisesti naisen statuksesta. Ole siis huoleti. Toki he odottavat vastuullisuutta muuten, mutta ei työttömyys ole se suurin ongelma, jos muuten on ok. Töitäkin voi löytää, vai meinaatko, että olet nyt loppuikäsi työtön?

- Mies

34/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin AP se sun työttömyys kauaa kestää. Tai siis yleensä työttömyys kestää Max puoli vuotta.

Vierailija
35/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle työtön mies?

Vierailija
36/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii/hakee työtä, niin kelpaa. Elämäntapatyötöntä en minäkään haluaisi. Tokihan sitä ei voi päättää kehen rakastuu, mutta noin niin kuin periaatteessa. 

Ap

Vierailija
37/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työttömänä olisin kaivannut työtöntä miestä. Alemmuuskompleksi tuli kun viestitteli jonkun kanssa ja tämä kertoi olevansa töissä. Oikein mietin että mainostaisivatpa työttömyyttä profiilissaan. :D No, nyt uusia tuulia eli opiskelua edessä. 

Vierailija
38/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii/hakee työtä, niin kelpaa. Elämäntapatyötöntä en minäkään haluaisi. Tokihan sitä ei voi päättää kehen rakastuu, mutta noin niin kuin periaatteessa. 

Ap

Kyllä työttömät töitä hakee mutta suomessa ei vaan ole töitä tarjolla niin paljoa. Itsekkin olen työtön mutta teen kaikkea muuta kuten vaikka kalastan ja myyn kalaa. Siinä se aika kuluu keväästä syksyyn itsellä.

Vierailija
39/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa työttömyys lisääntyy paljon seuraavien vuosien aikana. Se johtuu taas hallitukse toimista. Eivät ne panosta työttömyyden hoitoon. Köyhiltä ne ottaa pois mutta ei se tuo työpaikkoja lisää vaan työttömiä tulee lisää. Ei yritykset uskalla investoida. Hallitus ottaa lainaa 14 miljardia mutta ei hoida työllisyyttä. Hoitajia pitäisi palkata lisää ainakin 1000 mutta ei hallitus tee mitään asialle. Rakennusalalla on suuri lama jo nyt joten niitä töitä ei saa. ei tässä auta muu kuin olla työtön. Tosin pimeitä töitä saan itse ja muita omia juttuja on josta olen tienannut rahaa.

Vierailija
40/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta kalun nuoleminen eikä ilmaissiivoojan rooli. 

Yksin on parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi