Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison valheet ongelmana

Vierailija
28.12.2023 |

Kokemuksia?

Suurin ongelma on mielestäni valheessa eläminen, joka ilmenee täydellisenä rakkaudettomuutena. Totuus puhdistaisi ilmapiiriä. Työmatka ja mahdollinen lapsi. Ikävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekieli kertoo paljon. Työmatkoilla hetken hupia tarjolla, nyt sit hävettää?

Vierailija
2/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä tapahtui?

Vierailija
4/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu onko kellään kokemuksia?

Vierailija
5/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellinen ilmapiiri tuntuu kotona myrkyllisenä hiljaisuutena.

Vierailija
6/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en saanut kiinni kuka valehtelee kenelle ja kenellä on ehkä lapsi joka on työmatkalla? 

Mutta ei ole kokemusta. 

Vierailija
7/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta. Vaimo valehtelee. Aluksi tietenkin uskoin hänen kilttiä olemustaan. Tänään selvisi, että oli pettänyt 3 vuotta sitten. Ihmettelin, kun valitti kolmen päivän päästä krapulaa. Olen selvitellyt asiaa ja krapulan sijasta pahoinvointi johtui jälkiehkäisypilleristä. Silloin 3 vuotta sitten vaimo raivosi minulle kuinka yritän viedä vallan parisuhteesta, kun alunperin epäilin vaimoni pettäneen minua kyseisellä reissulla. 

Aikani odotin totuutta ja olin antamassa anteeksi. mutta valheita on niin paljon monelta vuodelta, että en halua edes uskoa. Tunnen välillä ihan pohjatonta vihaa. Missään vaimo ei tule vastaa, yrittää vaan peitellä.

Oikeastaan avioliitosta ei ole mitään parisuhteena jäljellä, kun luottamus on syöty täysin. 

Jos puoliso lupaa jatkossa parantaa tapansa? Uskotko?

Vierailija
8/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta. Vaimo valehtelee. Aluksi tietenkin uskoin hänen kilttiä olemustaan. Tänään selvisi, että oli pettänyt 3 vuotta sitten. Ihmettelin, kun valitti kolmen päivän päästä krapulaa. Olen selvitellyt asiaa ja krapulan sijasta pahoinvointi johtui jälkiehkäisypilleristä. Silloin 3 vuotta sitten vaimo raivosi minulle kuinka yritän viedä vallan parisuhteesta, kun alunperin epäilin vaimoni pettäneen minua kyseisellä reissulla. 

Aikani odotin totuutta ja olin antamassa anteeksi. mutta valheita on niin paljon monelta vuodelta, että en halua edes uskoa. Tunnen välillä ihan pohjatonta vihaa. Missään vaimo ei tule vastaa, yrittää vaan peitellä.

Oikeastaan avioliitosta ei ole mitään parisuhteena jäljellä, kun luottamus on syöty täysin. 

Jos puoliso lupaa jatkossa parantaa tapansa? Uskotko?

Ikävä kuulla sinun kokeneen saman helvetin. Lupauksia, lupauksia. Oma terveys mennyttä. Hirveintä on sanojen ja ilmeiden ristiriita. Tunteet ovat kuolleet.

Vierailija
9/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tänään ratkaisuun, että valheet saavat riittää. Otan eron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi