IS: Japanilainen aikuisviihdetähti käänsi katseita Levitunturilla
JAPANILAINEN aikuisviihdetähti Emiri Momota käänsi todennäköisesti katseita Levi-tunturin laskettelurinteessä erikoisella lasketteluasullaan.
Momotalla oli nimittäin toppahousujen ja tonttulakin lisäksi yllään vain pieni, olkapäät ja hieman vatsaa ja selkää paljastava paita.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010083531.html
---
Kyllä japanilaiset naiset ovat kauniita.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo hinku japanilaisilla naisilla Suomeen ja suomalaisiin miehiin johtuu?
Ei niillä mitään hinkua suomalaisiin miehiin ole. Lapissa käyminen on ollut vuosia statussymbolin merkki Aasiassa.
Kummasti muuten japanilainen satoja miehiä pannut on suomalaisten miesten mielestä ihqu, mutta suomalainen nainen on h...ra jos on ollut 3 seksikumppania...
Jos M28:n kaltainen inceli ja naisvihaaja saa seksiä Japanissa, niin se on todiste siitä, että japanilaiset naiset ovat tasoltaan meidän alapuolella. Plus, kaikilla tummilla miehillä on fetissi meistä suomalaisista naisista. Kukaan ei halua japanilaista naista paitsi animerunkkarit ja pedofiilit kuten M28.
Hyvä diili. Sulle ruskea wolttikuski, suomimiehille teknologian ihmemaasta kaunis ja älykäs animetyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo nimi minulle, mutta katsoin Googlen kuvahaulla kuviaan. Onhan tuolla aika hyvä keho, mieluummin minä tuon kanssa pelehtisin kuin rakkaan, mutta jo hieman kulahtaneen vaimoni.
Mulla on villi veikkaus, että olet ihan yhtä kulahtanut kuin vaimosi
Rupsahtaminen sattuu olemaan sellainen tauti, joka ei onneksi miehiin tartu.
MIkä vale, nauroin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo hinku japanilaisilla naisilla Suomeen ja suomalaisiin miehiin johtuu?
Rahanahneus. Haluavat miehen, jolta saa paljon rahaa.
Alunperin joo, mutta pakosta keksii kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä mitään hinkua suomalaisiin miehiin ole. Lapissa käyminen on ollut vuosia statussymbolin merkki Aasiassa.
Kummasti muuten japanilainen satoja miehiä pannut on suomalaisten miesten mielestä ihqu, mutta suomalainen nainen on h...ra jos on ollut 3 seksikumppania...
Suomalaiset miehet ovat arvostettuja Japanissa. Ja moni japanilainen nainen haluaa suomalaisen miehen.
Ei kukaan halua inkkelihikkyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo nimi minulle, mutta katsoin Googlen kuvahaulla kuviaan. Onhan tuolla aika hyvä keho, mieluummin minä tuon kanssa pelehtisin kuin rakkaan, mutta jo hieman kulahtaneen vaimoni.
Mulla on villi veikkaus, että olet ihan yhtä kulahtanut kuin vaimosi
Rupsahtaminen sattuu olemaan sellainen tauti, joka ei onneksi miehiin tartu.
MIkä vale, nauroin :D
Huvittaa näiden ikipoikamiesten itsepetokset :D
Vierailija kirjoitti:
Videolla näkyy selkeästi kuinka lyhyt hän on. Ilman tekotissejä näyttäisi lapselta
SETÄ-MIEHET kuolaa, YÖÖK !
Japsipoke on niin absurdia kun pippelit ja pimpit on pikselöity.