IS: Japanilainen aikuisviihdetähti käänsi katseita Levitunturilla
JAPANILAINEN aikuisviihdetähti Emiri Momota käänsi todennäköisesti katseita Levi-tunturin laskettelurinteessä erikoisella lasketteluasullaan.
Momotalla oli nimittäin toppahousujen ja tonttulakin lisäksi yllään vain pieni, olkapäät ja hieman vatsaa ja selkää paljastava paita.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010083531.html
---
Kyllä japanilaiset naiset ovat kauniita.
Kommentit (67)
Eih, mä en jaksa enää miten typeriä ja huomionhakuisia ihmiset on nykyisin. 🤦🏻 Toisaalta onhan tuo kuin joku huono sketsihahmo kun laskettelee utareet puolet paljaana mäkeä alas.
Outo nimi minulle, mutta katsoin Googlen kuvahaulla kuviaan. Onhan tuolla aika hyvä keho, mieluummin minä tuon kanssa pelehtisin kuin rakkaan, mutta jo hieman kulahtaneen vaimoni.
Mikäpä siinä, mitä sitä ei jotkut tee julkisuuden eteen. En vuonna sitten römpsä levällään niin saat porotkin ihmetellä näkyä
Vierailija kirjoitti:
Outo nimi minulle, mutta katsoin Googlen kuvahaulla kuviaan. Onhan tuolla aika hyvä keho, mieluummin minä tuon kanssa pelehtisin kuin rakkaan, mutta jo hieman kulahtaneen vaimoni.
Mulla on villi veikkaus, että olet ihan yhtä kulahtanut kuin vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo hinku japanilaisilla naisilla Suomeen ja suomalaisiin miehiin johtuu?
Ei sellaista ole olemassakaan muualla kuin haaveissasi.
Monet japanilaiset tykkäävät kyllä käydä Suomessa ja joitakin pariskuntiakin löytyy. Tutulla naisella on japanilainen aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo hinku japanilaisilla naisilla Suomeen ja suomalaisiin miehiin johtuu?
Ei sellaista ole olemassakaan muualla kuin haaveissasi.
Monet japanilaiset tykkäävät kyllä käydä Suomessa ja joitakin pariskuntiakin löytyy. Tutulla naisella on japanilainen aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti nainenhan tuo on, mutta on todella edesvastuutonta edes sometempauksena julkaista tuommoista sisältöä. Paleltumat ja hypotermia ei ole mikään vitsi. Varsinkin pakkasella mäkeä laskiessa se viima voi tehdä pahoja tuhoja. Onhan näitä ollut ihan kantasuomalaisillakin pahoja paleltumia, joita on tullut pakkasella, kun ei ole ymmärretty pukeutua oikein. Eikä sitä sillä hetkellä tajua, kuinka pahasti paleltuu, kun kohtaa voi jopa alkaa kuumottaa, tai se voi alkaa tuntua lämpimältä ennen kuin menee tunnottomaksi.
Vielä kun olisit ulishut viranomaisia hätiin, niin olisit nerokkaasti tiivistänyt mikä kaikki on suomalaisissa (naisissa) vialla. Ei mitään rempseyttä tai elämänhalua ole enää tähteellä, kun mylly on nyt jauhanut sen noin sata vuotta. Menisit sinäkin ulos pomppimaan ilman rihman kiertämää ja vähän piristyisit.
Mene sinä. Voit sitten tehdä päivityksen paleltuneesta pippelistäsi kuten se suomalainen hiihtäjä. Nauretaan sitten porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Suomipoikien isoista meisseleistä.
Keltakuume iskee taas..aasialaisten hehkutus oli in parikymmentä vuotta sitten, ei pitäisi olla ihmeellistä enää. Itse en voi sietää niitä klooni humanoidi päitä(e-korealaiset pahimpia) Myös se epätoivoinen naamanleikkely yököttää, leuan pidennyksiä, tuplaluomi-leikkauksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on villi veikkaus, että olet ihan yhtä kulahtanut kuin vaimosi
Rupsahtaminen sattuu olemaan sellainen tauti, joka ei onneksi miehiin tartu.
Mitä ne tänne tulee, niillä on itselläkin lunta ja rinteitä?
Tekikö uuden elokuvan.
Setämiehet taas kuolaamassa riisikansaa mutta yököttelevät ja herjaavat itäsuomalaisia naisia "killisilmiksi" ja lättänaamoiksi vaikka siellä on korea/japani-perimää(näkeehän sen itäsuomalaisissa selvästi) En ole ikinä ymmärtänyt tätä että kuolataan kaikkia muita paitsi omanmaalaisia ja jos omanmaalaisella sattuu olemaan niitä kuolattavia piirteitä se onkin heti hyi yöks!
Nätti nainen, mutta laskutekniikkaa voisi hioa ja toki laittaa vaatteita päälle. Lisää treeniä ja pari opetustuntia niin kyllä se lautailukin paremmin luonnistuu.
Videolla näkyy selkeästi kuinka lyhyt hän on. Ilman tekotissejä näyttäisi lapselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomipoikien isoista meisseleistä.
Suomalaisilla miehillä ei ole isoja meisseleitä :D Tätä on tutkittu.
Instagramissa on hieno video kuinka ottaa Pariisissa pullalta suihin.
VOIHAN se suomalainen mennä japaniin, samantyylisiä temppuja tekeen ? IHAN itsekin voisit mennä miehenä/naisena koettamaan ? Eikö voi ?
Vierailija kirjoitti:
Eih, mä en jaksa enää miten typeriä ja huomionhakuisia ihmiset on nykyisin. 🤦🏻 Toisaalta onhan tuo kuin joku huono sketsihahmo kun laskettelee utareet puolet paljaana mäkeä alas.
JA se kipu/palelu, minkä tekohymyn alle kätkee ? Mainoskikat vaan härskimpiä... juu.
En nyt kyllä ihan tähdestä puhuisi. Japanissa muuten alalle tulee n. 6000 tyttöä vuodessa. Vaihtuvuus on suurta, mutta näistä n. 2000 jää töihin pidemmäksi aikaa.