Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiirettä on pitänyt - tietäisittepä kuinka moni varattu, perheellinen mies vieraili minun, maksullisen naisen, luona joulun pyhinä!

Vierailija
27.12.2023 |

Toivottavasti pidätte miehiänne hyvänä, muuten miehet maksavat minulle mikäli eivät sitä kotona saa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on heikkotasoinen provo mutta mikäli näin on oikeassa elämässä niin mielestäni johtopäätös on, että parempi ilman miestä. Silloin ei tule petetyksi.

Vierailija
22/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokasta työtähän se on, maailman vanhin ammatti. Kun vain terveydestä pitää huolta niin arvostan.

Kaikilla on tarpeita, joillain vain vaikea saada niitä tyydytettyä, hyvä, että edes rahalla saa. 

Jos itse en miehelleni antaisi niin mielummin soisin menevän ammattilaisen tykö kuin jonkun heitukan tai pubiruusun kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tuli aikanaan polttaa moraalittomat.

Vierailija
24/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

1/3 |

27.12.2023 | 20:44

Olet moraaliton, toivottavasti tiedät sen. Sinullakin on oikeus valita asiakkaasi.

Eiköhän se ne miehet tässä ole lupauksia uskollisuudesta tehneet, eivätkä toiset naiset. Minua ei ainakaan kiinnosta onko joku mies varattu, jos en tunne puolisoaan.

Samoin jos minun miesystäväni tulisi toisen naisen viettelemäksi, se olkoon miehen valinta. Siinä vaiheessa suhteen täytyy olla jo hataralla pohjalla muutenkin.

Tämä aihe nyt ei sinänsä erityisesti kosketa, mutta jaksan aina tätä perustelua ihmetellä. Moraali ja uskottomuus on kaksi eri asiaa. Lupauksen voi rikkoa vain se, joka sellaisen on tehnyt. Moraaliton voi olla myös se, joka ei ole toiselle "tilivelvollinen" mutta tietää osallistuvansa toista loukkaavaan toimintaan.

Minua ainakin kiinnostaa, onko toi

Jaa, no minä kiinnostun niin harvoin kunnolla jostain miehestä, että siinä vaiheessa jos jotain haluan, minua ei juuri kiinnosta onko hän suhteessa vai ei. Mies tekee oman päätöksensä lähteekö minun kelkkaani vai ei.

Jos se on jonkun mielestä moraalitonta, olkoon niin.

Vierailija
25/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sä se jolle tuli ripuli kesken kaiken ja joku valitti susta että meni rahat hukkaan kun paskoit sängyn likaiseksi.

Vierailija
26/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla pelkkä mälli ämpäri? 

Vierailija
27/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en tiennytkään, että maksullisissa tarkastetaan siviilisääty ja lapsiluku. Aika tylsältä kuullostaa. Taidat olla Mirkku neukkukuutiossa, ja haaveilet kissojesi kera, että tulisipa Prinssi Uljas valkealla ratsullaan ja korjaisi pois...

Vierailija
28/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sunkin mies kävi maksullisissa Ap?

Etkö jaksanut kotona tehdä töitä? 

0/5, joku lukenut iltasanomia ja halunnu esittää maksullista naista täällä. 

Vierailija
29/29 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheelliset miehet ovat viettäneet joulua perheensä kanssa joko kotona, mökillä tai laskettelukeskuksessa osa ulkomailla. Joten on tainnut olla hiljaista tuolla alalla 

Voisin ihan hyvin uskoa tuon aloittajan kuvaaman tilanteen.

Ainakin Tinderissä on tullut vastaan jo monta varattua ukkoa.

Laitan ne kyllä aina vasemmalle vaikka välillä mietin pitäisikö ottaa selvää noista ja ilmoittaa vaimolle. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.