Miten puolisosi tai ex-puolisosi on sinua haukkunut, jos on?
Eli millaisin sanoin? Millainen haukkuminen oli liikaa niin, että piti erota?
Onko haukkumasanoilla riidan aikana väliä? Vai annatko ne anteeksi ja onko hyvät teot parisuhteessa sekä sopiminen lopulta tärkeämpää?
Kommentit (4)
Isäni kuoli syöpään, joten mieheni nimitti minua syövänlevittäjäksi. Eli jos lapsemme sairastuisivat syöpään, syy olisi minun. Ei ollut eron syy, mutta helpotti päätöksentekoa muutaman muun samantyyppisen verbaalihyökkäyksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Isäni kuoli syöpään, joten mieheni nimitti minua syövänlevittäjäksi. Eli jos lapsemme sairastuisivat syöpään, syy olisi minun. Ei ollut eron syy, mutta helpotti päätöksentekoa muutaman muun samantyyppisen verbaalihyökkäyksen lisäksi.
Olen pahoillani. Tosi ajattelematonta ja pahantahtoista mieheltä.
No höh, ei kai kukaan pelkän haukkumisen takia eroa! Vaikka se olisi päivittäistäkin. Yleensä eron takana on muutakin huonoa kohtelua ja monenmonta muuta syytä.
Minun ex- miehelläni oli tapana huoritella. Hän puhui muutenkin halveksien ja arvostellen, kehunut ei koskaan. Tähän liittyi myös sairaalloinen mustasukkaisuus, joka mursi minut henkisesti ja rajoitti elämääni sekä kaikkia muita ihmissuhteita sekä kontakteja muihin ihmisiin. En lopulta uskaltanut enää bussissakaan kulkea, kun mieheni arveli minulla olevan suhde kuskin kanssa. Sen takia hän seurasi välillä sitä bussia, millä matkasin ja oli määränpäässä vastassa. Lopulta aloin kulkea työmatkani kävellen. Silloin hän mittasi käytettyä aikaa..
Itselläni ei ole ollut tapana haukkua tai arvostella ketään. Lausuttuja sanoja ei saa koskaan takaisin, se on syytä muistaa itse kunkin.
Huoraksi. 🙄