Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoni vaan nousee nousee ja nousee...

Vierailija
26.12.2023 |

Aina sorrun napostelemaan herkkuja vähänväliä. En vaan pysty lopettamaan sitä. Nyt olen jo reippaasti ylipainon puolella, 165/76 :(  kaikki laihdutusvinkit tervetulleita... alan olla toivoton.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi se vähemmän syöminen?

Vierailija
2/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole edes lihava. Mun vaimo on 167/95.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilariton. Sinnittelet jotenkin vierotusoireitten yli, niin napostelunhimo lakkaa kokonaan. 

Vierailija
4/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa napostelu ja syödä kunnon ruokaa ja välipaloja riittävästi, ettei tarvitse napostella. Jos tekee kuitenkin mieli, niin korvaa herkut vaikka porkkanatikuilla. Naposteletko tylsyyteen?

Vierailija
5/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiilariton. Sinnittelet jotenkin vierotusoireitten yli, niin napostelunhimo lakkaa kokonaan. 

Älä nyt hiilaritonta ehdota. Vhh on hyvä.

Vierailija
6/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa napostelu ja syödä kunnon ruokaa ja välipaloja riittävästi, ettei tarvitse napostella. Jos tekee kuitenkin mieli, niin korvaa herkut vaikka porkkanatikuilla. Naposteletko tylsyyteen?

Joo, joo kun syö "riittävästi" välipaloja niin laihtumisen saa unohtaa.

Vierailija
7/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerissa hitosti energiaa,kokeile eka sen vähentämistä

Vierailija
8/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toivoton tapaus

Vierailija
9/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiilariton tai vhh on kyllä tehokkain. Täytyy vaan sinnitellä, sillä helppoa se ei ole. 

Vierailija
10/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole ratkaisua. Kopioin tänne kuitenkin kaksi erillistä kommenttia julkisuuden henkilöiltä kun heiltä kysyttiin jälkeenpäin miten olivat onnistuneet laihduttamaan siten että se näkyi selvästi ulospäin.

1) Minä laihdutin punaisella maidolla.

2) Join Coca-Cola zeroa.

Joko ovat huijareita tai sitten heillä se vaan toimi.

Vierailija
11/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiilariton tai vhh on kyllä tehokkain. Täytyy vaan sinnitellä, sillä helppoa se ei ole. 

Vhh on ok, mutta ei suinkaan hiilariton. Järjenvastaista tuollaista ehdotella.

Vhh:ssa ei muuten tarvii "sinnitellä"

Vierailija
12/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino vain nousee nousee nousee, eikä itse voi sille mitään, pitää hakea apua.

Ensin ravitsemusterepeutille, sitten vaikka muullekin terapeutille.

Ravitsemusterapeutilta saa neuvot, miten voi myös herkutella kohtuullisesti ja terveellisesti.

Jos on nuori ja lihoo koko ajan, voi laskea mitä nykymenolla painaa 5-kymppisenä, ja arvioida, mitkä terveysvaikutukset sillä painolla on.

Apu on liikuntaa, ravitsevaa ruokaa tarpeen mukaan ja "herkkuja" sopivasti.

Itselleni onneksi maukas ja monipuolinen itse tehty kotiruoka on parasta herkkua, liikunta välttämättömyys, ja paino onkin normaali.

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKEN PAINOISILLE kanssakulkijoille!!

Vierailija
13/23 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino vain nousee nousee nousee, eikä itse voi sille mitään, pitää hakea apua.

Ensin ravitsemusterepeutille, sitten vaikka muullekin terapeutille.

Ravitsemusterapeutilta saa neuvot, miten voi myös herkutella kohtuullisesti ja terveellisesti.

Jos on nuori ja lihoo koko ajan, voi laskea mitä nykymenolla painaa 5-kymppisenä, ja arvioida, mitkä terveysvaikutukset sillä painolla on.

Apu on liikuntaa, ravitsevaa ruokaa tarpeen mukaan ja "herkkuja" sopivasti.

Itselleni onneksi maukas ja monipuolinen itse tehty kotiruoka on parasta herkkua, liikunta välttämättömyys, ja paino onkin normaali.

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKEN PAINOISILLE kanssakulkijoille!!

Painonnousullehan ei itse voi mitään. Tämä on niin huomattu tällä palstalla :)

Vierailija
14/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki makeat/sokerit pois ja jatka napostelua porkkanoilla, ruissipseillä, marjoilla jne.

Vierailija
15/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää rajata siten, että käyt kaupassa vain kerran viikossa.  Silloin ostat vain tarkasti rajatun määrän naposteltavia, joiden on riitettävä koko viikoksi.

Oletko käynyt lääkärissä? Taustalla voi olla sairauksi, jotka nostavat painoa, tai jos ei vielä ole, jatkamalla samaan tapaan tulee olemaan.  

Vierailija
16/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino nousee vaikka syön reilusti vähemmän kuin kulutan. Lasken mukaan kaikki juomiset myös. Epäilen syyksi erästä lääkettä. Se joko kerää nestettä tai muuttaa aineenvaihduntaa radikaalisti. Eilen en syönyt mitään,join vain kahvia ja vettä (Olin kipeänä) niin paino oli noussut 200g. Selittäkää minulle tämä!

Vierailija
17/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tälle tuolille vastaaminen.

Vierailija
18/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin trollille. 

Vierailija
19/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapanani huonekalujen kanssa keskustella muutenkaan.

Vierailija
20/23 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoa ratkaisua. Tarvitaan itsekuria ja tapojen muutosta. Itse aloin dietille 4 päivää sitten ja on herkut pannassa. Pari ekaa päivää otti koville ja vieläkin sokeriset herkut mielessä. Kokoajan tekisi mieli herkutella. Mutta tässä kohtaa ei saa antaa periksi. Herkkujen syönti on kuin huumetta aivoille. Mutta pitäisi hellittää parissa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä