Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovuitko jostain asiasta/elämäsi osa-alueesta eron myötä?

Vierailija
26.12.2023 |

Oliko sinulla esimerkiksi joku harrastus tai tapa, jonka jätit kokonaan elämästäsi samalla kun erosit parisuhteestasi? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäisestä itse ostetusta ja laitetusta kodista jouduin luopumaan, kun puolisoni päätti vaihtaa toiseen naiseen. En muistele hyvällä, mutta olen varmistanut, että kotia nro 2 en menetä. 

Vierailija
2/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin puolet ystäväpiiristä, koska eron myötä muutin 300 km päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli yrittäjä ja tuli aikoinaan paljon pyörittyä alan tapahtumissa joissa "edustettiin" pariskuntana. Kaikki siihen liittyvä jäi.

Vierailija
4/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintasoni romahti. En ole pystynyt elämään kuten ennen, mutta ex-mies porskuttaa aivan kuin ennenkin. Haaveeni on, että vielä joskus voisin viedä lapset rantalomalle Välimerelle. Nyt he käyvät siellä joka vuosi exän kanssa, mutta ilman minua.

Vierailija
5/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin aika lailla kokonaan. En tee mitään enkä yritä mitään. Eikä enää kiinnosta mikään. Kun nukahtaisi ilman että herää niin kaikki olisi hyvin.

Vierailija
6/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tottunut kaljoitteluun (nuorena yritti), se jäi.

Vierailija
7/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintasoni romahti. En ole pystynyt elämään kuten ennen, mutta ex-mies porskuttaa aivan kuin ennenkin. Haaveeni on, että vielä joskus voisin viedä lapset rantalomalle Välimerelle. Nyt he käyvät siellä joka vuosi exän kanssa, mutta ilman minua.

Tällaista se on kun elää toisen siivellä ja ero tulee.

Vierailija
8/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeet jäi. Syy poistui.

Vierailija
9/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon matkan takia ystävät jää? Voihan sitä pitää yhteyttä vaikka ei niin usein näe enää. 

Vierailija
10/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon turhautuneisuus jäi ja tilalle tuli roppakaupalla positiivisuutta. 

Vierailija
11/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus jäi eron myötä. 

Vierailija
12/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisessa pitkässä suhteessa. Ensmmäisen eroni jälkeen luovuin autoilusta. Inhosin koko autoa ja ajatusta ajamisesta. Vaikea selittää, mutta olin ollut riippuvainen hänen omistamastaan autosta enkä halunnut enää sellaiseen tilanteeseen. Eron jälkeen meni pidempään kuin 5 vuotta ennenkuin ajoin millään autolla.

Vierailija
13/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain materiasta joutui luopumaan mutta sain arvokkaampaa eli elämän tilalle.

Vierailija
14/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron myötä täytyi luopua ainoastaan kompromisseista joita kaikki tekevät parisuhteissa, sinkkuna ei tarvitse tehdä kompromisseja eikä keskustella kaikista asioista...

Vierailija
15/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäsi tekee varmaan paljon töitä kun pystyy yksin maksamaan perheen reissut ulkomaille. 

Vierailija
16/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen miksi olin muuttunut parisuhteen myötä, poistui vähitellen eron jälkeen. En ollut enää masentunut, lihava, kiukkuinen elämäänsä kyllästynyt rupsu. Musta tuli ihan tavallinen keski-ikäinen nainen joka jaksaa liikkua, harrastaa ja tavata ystäviä, ja on onnellinen myös yksin. 

Vierailija
17/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ensimmäisestä itse ostetusta ja laitetusta kodista jouduin luopumaan, kun puolisoni päätti vaihtaa toiseen naiseen. En muistele hyvällä, mutta olen varmistanut, että kotia nro 2 en menetä. 

Tasan sama.

Vierailija
18/28 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunto. Mies petti pitkään ja ummistin silmäni siltä. Kun hän lopulta jätti, romahti itsetuntoni täysin.

Vierailija
19/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
20/28 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon matkan takia ystävät jää? Voihan sitä pitää yhteyttä vaikka ei niin usein näe enää. 

No täsmennetään: menetin yhteiset ystävät, ne "vanhat omat" jäivät, mutta miehen kaverit ja yhteiset ystävät jäivät miehen ystäviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä