Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkoporeamme kokemuksia

Vierailija
26.12.2023 |

Olen nyt puolisen vuotta miettinyt poreammeen hankkimista. Mies ei innostu, koska ei tykkää kemikaaleista, joilla vesi pidetään puhtaana. Kuitenkin tahtoisin sijoittaa kyseiseen ja kyselisin monenko hengen poreammeita olette hankkineet? Onko ollut kovassa käytössä vai ollut vain hetken huumaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6000€ maksoi kuulemma tuossa naapurissa. Aina lämmin, sähköt päällä ja eristävä kansi päällä. Pohjatöitä teettivät ennen toimitusta ja sit nostettiin paikalleen. Aika paljon ollut niillä käytössä. Näin pensasaidan toiselta puolelta kuulen kyllä miten ja milloin altaalla ollaan ja millä ryhmällä. Ehkä jossain kesämökin terassilla olisi yksityisempää oleskelua.

Vierailija
42/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Itse en halua viiden muun kanssa samaan pieneen ammeeseen lillumaan. Esimerkiksi virtsabakteerit tarttuvat herkästi, saati peräosaston kolibakteerit. 

Onko sinulla jotain makuuhaavoja tai muuten iho rikki että täytyy pelätä bakteereja? Normaali iho suojaa kyllä ihmistä tartunnoilta. Vai juotko sitä vettä ja hankaat silmiin tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Itse en halua viiden muun kanssa samaan pieneen ammeeseen lillumaan. Esimerkiksi virtsabakteerit tarttuvat herkästi, saati peräosaston kolibakteerit. 

Onko sinulla jotain makuuhaavoja tai muuten iho rikki että täytyy pelätä bakteereja? Normaali iho suojaa kyllä ihmistä tartunnoilta. Vai juotko sitä vettä ja hankaat silmiin tms?

Ei ole haavoja tms.  Kateellinen ja katkera vaan olen.

Vierailija
44/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että on ihan hyväksi ihmiselle altistua aika ajoin vieraille bakteereille. Se kasvattaa vastustuskykyä eikä niin herkästi enää sairastu jokaiseen mahdolliseen kiertävään räkätautiin tai paskavirukseen...

Vierailija
45/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella vaarallista.  Hyvin muistan kun mikroaaltouunit olivat suorastaan tappavia kun ensimmäisen ostin vuonna -85.  Monet tiesivät että siitä tarttuu tappavat annokset säteilyä ruokiin ja leviää lähi huoneisiin.

Vierailija
46/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rämmäleet tukkivat ne poreaukot. Kallis turhake ja isotöinen siivota. Meillä kuukki ja mies ei suostu sitä pesemään, koska vannoin hoitavan sen homman itse. Nyt se on sitten vähemmällä käytöllä. 

Viikit ja kuukit ei tuollaista jaksa huoltaa.

Vierailija
47/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut poreallas vajaa 4 vuotta. Allas maksoi 4200e ja pohjatyöt sekä vähän terassia lisää (upotettiin osittain, niin jouduttiin jatkamaan vanhaa terassia) maksoi 400e. Lisäksi ostimme uppopumpun (50e). Hoitoaineet tuli altaan mukana, niillä pääsi hyvin alkuun. 

Käymme 1-3krt viikossa. Vajaa 3000 kwh vie sähköä vuodessa tällä käytöllä. Lapset ovat oppineet uimaan altaassa, ja itsekin on mukava mennä sinne rentoutumaan. Allas pysyy siistinä kun ennen altaaseen menoa peseydytään kunnolla. Lisäksi tietysti huolellinen veden huolto ja vedenvaihdon yhteydessä pesu desifioivalla pesuaineella. 

Vierailija
48/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna ympärille lasikupu, ilmareiät huomioituna, eipä oo linnut ekana paskomassa...

Vierailija
49/50 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne noi myrkky vedet päästetään, kai se vesi pitää joskus vaihtaa?

Naapuri ainakin laskee letkulla kaupungin kadulle > sadevesiviemäriin

Vierailija
50/50 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6000€ maksoi kuulemma tuossa naapurissa. Aina lämmin, sähköt päällä ja eristävä kansi päällä. Pohjatöitä teettivät ennen toimitusta ja sit nostettiin paikalleen. Aika paljon ollut niillä käytössä. Näin pensasaidan toiselta puolelta kuulen kyllä miten ja milloin altaalla ollaan ja millä ryhmällä. Ehkä jossain kesämökin terassilla olisi yksityisempää oleskelua.

Onhan se mahtava panopaikka.