Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkoporeamme kokemuksia

Vierailija
26.12.2023 |

Olen nyt puolisen vuotta miettinyt poreammeen hankkimista. Mies ei innostu, koska ei tykkää kemikaaleista, joilla vesi pidetään puhtaana. Kuitenkin tahtoisin sijoittaa kyseiseen ja kyselisin monenko hengen poreammeita olette hankkineet? Onko ollut kovassa käytössä vai ollut vain hetken huumaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli alkuun monta kertaa viikossa käytössä, nyt en ole enää pariin vuoteen nähnyt, että käytettäisi. 

Vierailija
2/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 5 hengen amme liian pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kolme vuotta motonetin täytettävä allas. 4 hlöä sopii hyvin. Toukokuu-syyskuu terassilla kovassa käytössä, aina lämpimänä. Syyskuun lopulla tyhjennys ja varastoon talveksi. Aivan huippu. En raaskisi talvella pitää lämpimänä. Käyttöä tulisi maks pari kertaa viikossa. 

Vierailija
4/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 5 hengen amme liian pieni?

On se liian pieni viidelle mutta kahdelle kolmelle ihan passeli. Kannattaa mennä liikkeeseen tutustumaan. On hyvä jos altaassa on erilaisia istumapaikkoja. Jotkut tykkäävät istua syvemmällä kuin toiset ja jos on lyhyt niin ei ole kiva jos pää on vain nipin napin pinnalla.  

Vierailija
5/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi, sitä helppohoitoisempi.

Vierailija
6/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake niiden mielestä joilla sellaista ei ole. Fiilistä omassa porealtaassa tähtitaivaan alla ei voi verrata mihinkään kylpylän vastaavaan tai puulämmitteiseen paljuun. On siis todellakin arjen luksusta josta joutuu toki myös hieman maksamaan. 

Vierailija
7/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammeen hoitaminen vaatii hieman viitseliäisyyttä... Itse olin juuri eräiden ammeessa ja ihmettelin miksi vesi vaahtosi hurjan paljon. Ammeen omistaja sanoi vain, että puhdistusaineen vuoksi. Itse selvittelin asiaa ja ymmärsin, että ammeessa ei ole kaikki tällöin kunnossa. Mm. pH arvo voi olla pielessä, klooria liikaa tai vedessä jotakin jäämiä meikeistä, dödöistä tms. 

Vierailija
8/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhake niiden mielestä joilla sellaista ei ole. Fiilistä omassa porealtaassa tähtitaivaan alla ei voi verrata mihinkään kylpylän vastaavaan tai puulämmitteiseen paljuun. On siis todellakin arjen luksusta josta joutuu toki myös hieman maksamaan. 

Tätä mä olen haaveillut ja uskon asian olevan juuri näin. Mies vaan pistää vastaan ammeelle... Hän haluaa paljun, mutta sen vesi pitää vaihtaa paljon useammin eikä mielestäni niin tunnelmallinen. 

Vierailija
10/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poreamme, niin todellakin se oikea, ei mitään puhallettavaa..

Vierailija
11/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Itse en halua viiden muun kanssa samaan pieneen ammeeseen lillumaan. Esimerkiksi virtsabakteerit tarttuvat herkästi, saati peräosaston kolibakteerit. 

Vierailija
12/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on vähän sama kun kysyisi onko sauna hyvä sijoitus asuntoon :D Eihän sitä tarvitse, mutta tekee arjesta parempaa ja arki on lopulta sitä elämää

Vierailija
13/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse kun tätä hankintaa pohdin niin monet sanoo vain negatiivisia asioita. "Kuluttaa vettä, kuluttaa energiaa, kauhea homma pestä se amme, hetken huumaa vain ja jää käyttämättä" ... Itse taas näen sen sellaisena arjen iloja, joten todennäköisesti ostan ammeen viimeistään kesällä.

Vierailija
14/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Itse en halua viiden muun kanssa samaan pieneen ammeeseen lillumaan. Esimerkiksi virtsabakteerit tarttuvat herkästi, saati peräosaston kolibakteerit. 

Jos ammeessa pidetään huoli, niin ei tartu nuo kuvailemasi

Vierailija
15/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, nytkin makoilen terassilla siinä. Helppo hoitaa.

Vierailija
16/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku vuodenaika kun näitä ammeita myydään edullisemmin? Onko 7 hlö allas minkä hintainen?

Vierailija
17/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sellaisesta puhallettavasta altaasta viime vuonna vatsataudin itselleni. En mene enää vieraiden altaisiin. .

Vierailija
18/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuollainen joka lämmitetään puilla? Löytyi sellainen poreamme. 

Vierailija
19/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras. Hektisen arjen keskellä ihanaa rentoutumista 

Vierailija
20/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli, jo ekana vuonna tuli olo että pakko käydä kun hommattiin. Sitten saatiin onneks myytyä naapurille. Tosin nyt siellä kun on ollut kaksi vuotta yrittävät jo myydä hekin eteenpäin.