Mies kinusi koko joulun seksiä ja kun sitten lopulta itse ehdotin niin ei kelvannutkaan
Että mikä nyt siis on oikein. Jouluaattona ja eilen en halunnut. Aamulla mies vonkasi taas. Ensin sanoin että ei jaksa, mutta kun mies mökötti niin ehdotin sitten itse. Mutta sitten ei kelvannutkaan. Huoh?
Kommentit (49)
Meillä kohta vuosiilman seksiä. Vaimo haluaa seksiä kun on umpihumalassa. Makaa kuin lahna sängyssä ja sanoo että pane. Ei kyllä yhtään tee mieli, mieluummin ilman tai omin käsin onneen. Yrittänyt puhua että voisko selvinpäin niin kuin joskus aiemmin sekstailtiin. Ei vastausta....
Vierailija kirjoitti:
Meillä kohta vuosiilman seksiä. Vaimo haluaa seksiä kun on umpihumalassa. Makaa kuin lahna sängyssä ja sanoo että pane. Ei kyllä yhtään tee mieli, mieluummin ilman tai omin käsin onneen. Yrittänyt puhua että voisko selvinpäin niin kuin joskus aiemmin sekstailtiin. Ei vastausta....
Tämä! Mikään ei nostata miehistä itsetuntoa enemmän kuin ajatus siitä että vaimon pitää juoda itsensä umpikänniin sietääkseen miehensä kosketusta. Nostattaa ajatukset seksiin aivan hulluna, kyllä siinä tuntee itsensä tosi haluttavaksi...
Sitten rouva ihmettelee itsekseen mikä on kun ei pillu kelpaa, varmaan ei raukalla seiso enää.
ei paljon viitsi kysellä jos muija vaan just ennen ovulaatiota on halukas ja sit taas huutaa ja melskaa lopun ajan bms oireistolla.
onneksi on yksi varattu nainen joka ei saa seksiä kotonaan niin pysyy minulle uskollisena ja käyn häntä ajamassa aina toisinaan ja sitten on pari yh naista joiden kanssa minulla on myos seksisuhde. onneksi ne on vuoro vklp ns vapaana joten ehdin hyvin.
sellainen mies jolla on kassit aina tyhjinä on onnellinen mies
Vierailija kirjoitti:
ei paljon viitsi kysellä jos muija vaan just ennen ovulaatiota on halukas ja sit taas huutaa ja melskaa lopun ajan bms oireistolla.
onneksi on yksi varattu nainen joka ei saa seksiä kotonaan niin pysyy minulle uskollisena ja käyn häntä ajamassa aina toisinaan ja sitten on pari yh naista joiden kanssa minulla on myos seksisuhde. onneksi ne on vuoro vklp ns vapaana joten ehdin hyvin.
sellainen mies jolla on kassit aina tyhjinä on onnellinen mies
Mikset jättäis näitä ajeltavia naisia muilleki.
Meillä miesystävä tekee aloitteet. Yleensä seksiä on. Tänään tein virheen ja tein aloitteen. Mies pisti lekkeriksi ja käski rauhoittumaan, "Mikä sua vaivaa? Ei nainen voi haluta seksiä. Rauhoitu." Huumorin varjolla, mutta vitutti. Eli en tee aloitteita jatkossa. Minun haluillani ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miesystävä tekee aloitteet. Yleensä seksiä on. Tänään tein virheen ja tein aloitteen. Mies pisti lekkeriksi ja käski rauhoittumaan, "Mikä sua vaivaa? Ei nainen voi haluta seksiä. Rauhoitu." Huumorin varjolla, mutta vitutti. Eli en tee aloitteita jatkossa. Minun haluillani ei ole mitään väliä.
Ihmisiä on monenlaisia. Voi, kun olisi nainen joka haluaisi, ja näyttäisi haluamisensa. En pistäisi lekkeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellaista. Miehet haluavat haluavan naisen, mutta tosipaikan tullen eivät haluakaan.
Hyvin yleistetty. Onko sulla muita viisauksia?
Amatöörilukemia, meillä menee vuosi tai kaksikin.
Muija pihtasi aikansa, en viitsi käynnistää omaa moottoria kerran kuukaudessa kun se on sillä tuulella. Runkatkoon, niin minäkin teen.