Mies kinusi koko joulun seksiä ja kun sitten lopulta itse ehdotin niin ei kelvannutkaan
Että mikä nyt siis on oikein. Jouluaattona ja eilen en halunnut. Aamulla mies vonkasi taas. Ensin sanoin että ei jaksa, mutta kun mies mökötti niin ehdotin sitten itse. Mutta sitten ei kelvannutkaan. Huoh?
Kommentit (49)
Mä kyllästyin jatkuviin pakkeihin ja selityksiin. Kohtelin kuitenkin puolisoani (tuleva ex) hyvin. Seksiä tarjottiin siihen aikaan kuusta, tiedätte kyllä. Kun taas kerran oli sama tilanne edessä, kävin selälleni kulli pystyssä ja sanoin, että hoida hommasi. Mamma oli hiukan ihmeissään ja odotti kai jotain esileikkikavalkaadia. Noup, hoida hommasi. Aikansa siinä ratsasteli ja alkoi valittaa, että enkö voisi tehdä jotain. Käänsin sen kontilleen ja panin takaapäin ja hoitelin oman orkkuni. Olin lähdössä pesulle, niin siinä se ruikutti, että mitäs mulle. No hoitele ite ittesi, en ole enää mikään orkkukone sulle.
Ton jälkeen en ole ruinannut seksiä, mutta en myöskään silitellyt enkä kainaloon ottanut. Menkkojen aikaan seksiä olis tietysti tarjolla mutta olen kertonut, että et voi saada aina kun haluat. En minäkään saanut. Nyt pelataan samoilla säännöillä. Ei tunnu oikein hyväksyvän tilanne. Mutta mitä siitä. Kohdelkoon tulevaa miestänsä sitten paremmin.
Mä suuntaan parempiin pöytiin enkä suostu enää elämään tollasessa paskassa.
Vierailija kirjoitti:
Kohdelkoon tulevaa miestänsä sitten paremmin
no eipä tule kohtelemaan, kun todennäköisesti ei ymmärrä, mistä kiikastaa. Kun naisille antaa täyden vapauden muodostaa oman käsityksen näistä asioista, eikä itse ole selittämässä auki omia tuntemuksiaan, päädytään monien kohdalla tähän. Juna on teidän osalta jo todennäköisesti mennyt, jotta siitä hedelmällistä keskustelua saisi. Mutta voit itse oppia ja seuraavan naisen kanssa käydä nämä toiveisiin liittyvät keskustelut ajoissa, eikä silloin, kun haava on jo tulehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdelkoon tulevaa miestänsä sitten paremmin
no eipä tule kohtelemaan, kun todennäköisesti ei ymmärrä, mistä kiikastaa. Kun naisille antaa täyden vapauden muodostaa oman käsityksen näistä asioista, eikä itse ole selittämässä auki omia tuntemuksiaan, päädytään monien kohdalla tähän. Juna on teidän osalta jo todennäköisesti mennyt, jotta siitä hedelmällistä keskustelua saisi. Mutta voit itse oppia ja seuraavan naisen kanssa käydä nämä toiveisiin liittyvät keskustelut ajoissa, eikä silloin, kun haava on jo tulehtunut.
Olen kyllä tietysti yrittänyt keskustella asioista ja olen kertonut omat mielipiteeni. Sillä ei ole ollut mitään vaikutusta asiaan. Mutta mitäpä siitä, ei mua enää edes kiinnosta yrittää korjata tilannetta. Vuokrakämppä hankittu ja ensi vuosi alkaakin sitten hiukan eri merkeissä.
Hyvää vuotta 2024 kaikille teille pihtaajille. Ehkä sinulla on vielä aikaa korjata oma tilanteesi?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tietysti yrittänyt keskustella asioista ja olen kertonut omat mielipiteeni. Sillä ei ole ollut mitään vaikutusta asiaan. Mutta mitäpä siitä, ei mua enää edes kiinnosta yrittää korjata tilannetta. Vuokrakämppä hankittu ja ensi vuosi alkaakin sitten hiukan eri merk
Kävin tämän keskustelun nykyisen suhteen alkuhuuman aikana. Että se ei tule aina jatkossa olemaan näin että nussitaan joka päivä, mutta mielestäni suhteen tasaannuttuakin olisi mukavaa, jos seksiä olisi väh. 2-3 kertaa viikossa. Sitä alempi aktiivisuus ei mulle nappaisi, jos kuitenkin vietetään aikaa yhdessä eikä olla erillään. Nainen oli tuolloin samaa mieltä asiasta.
Tuon jälkeen hän fiksuna ihmisenä tietää, että tämä keskustelu on käyty ja ei ole yhtä helppoa käydä perumaan puheitaan. Luulen, että tämä proaktiivisuus asian puheeksi ottamisessa on pelastanut minut ja meidät, sillä seksi on ilman muuta myös meidän suhteen liima ja nainen on myöskin paljastunut tyypiksi, jolla on halut korkealla yhden viikon ajan kuukaudesta, muulloin ei niin välttämättä.
Hän on todennut myös tiedostavansa, että minä tekisin yhdessäolosta hyvin hankalaa, jos hän pihtaisi seksiä. Joten hän ei sitä tee. Helpompi käsitellä asia näin päin kun yrittää jo uppoavasta veneestä lapioida vettä ulos.
En halua pitää rakasta vaimoani puutteessa, eli hoitelen hänet tarvittaessa, mutta itseltäni on mennyt maku seksistä. Jos hän haluaa seksiä, hän saa sitä heti, mutta jos minä haluaisin nussia, käsihoidon tai suihinoton, niin saan vuoronumeron päivien, viikkojen tai kuukausien päähän. Laitan suojamuurin pystyyn, ja sitten tulee nalkutusta henkisestä etäisyydestä.
Toisin sanoen elän tässä avioliitossa jatkuvassa puutteessa. Rakastan häntä kovasti ja ajatus erosta hirvittää. Onpas soppa.
Vierailija kirjoitti:
Pidät siis sitä itsestäänselvyytenä, että saat aina mieheltä seksiä juuri sinun ehdoillasi. Sitä et ole koskaan keksinyt ajatella, että miltä asia tuntuu kumppanin näkökulmasta. Siihen saattaa kuulua vaikkapa se, että hän väsyy jatkuvaan seksinegatiivisuuteen sekä hänen toiveidensa torjumiseen ja kanavoi mielenterveytensä säilyttämiseksi ennen pitkää halunsa pois sinusta.
Ja sitten valitetaan kun on jo tämän tiimoilta liian myöhäistä eikä mies enää pysty näkemään sinua haluttavana. Tulee ero, joka on kätevää laittaa miehen syyksi - sokeutuneena sille, mikä omassa käyttäytymismallissa olisi saattanut tilanteeseen johtaa. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun tämä käsikirjoitus toteutuu juuri ap:n kaltaisten kohdalla.
Tähän jotkut matalan libidon naiset uskovat. Mies on aina heti käytettävissä muna pystyssä jos rouva niin haluaa (kerran, kaksi kuussa ovulaatiokiimassa). Ja sitten on verinen loukkaantuminen ja itsetunnon romahdus jos ei saakaan milloin ja miten haluaa. Kun mies elää siinä samassa todellisuudessa kuukauden kaikki muut päivät.
Nämä siveyden sipulit ovat vielä sitä mieltä, että miehen pitäisi olla kiitollinen kun vaimo joskus herkkupillua antaa! Ja sitä odotellassa nöyrä ja kuskata kukkia kotiin sekä siivota taloa viikosta toiseen. Nainen käyttää älytöntä valtaa eikä taida edes ajatella sitä niin. No kerran tai pari tilanne oli johtanut suuseksillä pettämiseksi, ei se rouvasta kivalta tuntunut mutta ei tainnut silmiäkään avata.
tämä on vähän kärjistys, mutta tämän olen havainnut sivullisena kun saanut kuunnella kaverin vuodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän jotkut matalan libidon naiset uskovat. Mies on aina heti käytettävissä muna pystyssä jos rouva niin haluaa (ke
Tämänkin miehet tosin mahdollistavat olemalla tuppisuina omia itsejään, olemalla pehmoja mahdollistajia ja perässälaahautujia, jotka eivät tee omia rajojaan ajoissa selväksi. Silloin nainen toki vie niin paljon kun vaan mahdollista, vailla tietoa siitä, miten se vaikuttaa puolisoon. Suomalaisten miestenkin on korkea aika alkaa puhumaan tunteistaan naisilleen, sillä toinen vaihtoehto on vuodattaa niitä kavereilleen silloin kun on jo liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla: Ei siinä sitten enää auta vaikka tilanne muuttuisi jos torjunnan lisäksi on saanut muutakin moitetta niskaansa ? Ei kukaan täällä.
Tarvi mitään tuollaista: ' seksi on ase + käytän sitä sua vastaan = rakkauttako..' ?
Se vain silloin on. En usko..tai( huonoa sellaista.)
Niinpä,turha odottaa mitään jos toinen ei saa muuta kun jatkuvasti kuraa niskaan tyyliin: sä et tee sitä tai tätä samalla tavalla kuin minä, minä tiedän kaiken, minä osaan kaiken, kattelet paskaa, kuuntelet paskaa,et osaa mitään ym. turhaa odotella haleja tai pusuja. Tarpeeksi kun näitä kuuntelee niin tunteet häviää ja edessä on ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän jotkut .. naiset uskovat. Mies on aina heti käytettävissä .. jos rouva niin haluaa..
Tämänkin miehet tosin mahdollistavat: 'nainen toki vie niin paljon kun vaan mahdollista, vailla tietoa siitä, miten se vaikuttaa puolisoon. Suomalaisten miestenkin on korkea aika alkaa puhumaan tunteistaan naisilleen..' ?
Varmasti. Näin se on aina mennyt ihmisen, historia, ja muut asiat: ' historia on aina seurannut sitä voittajan miekkaa..' (ja kaikki tarinat siitä on kirjoitettu aina ja vain voittajan näkökulmasta.)'
Sellaista se on ihmisen asiat.
Toisella on suu, millä puhuu, ja toisella on korvat, millä kuuntelee vaan ymmärtääkö sanat löytää tien sinne, ihmisen
..sydänmeen asti? - (siinä se ikuinen..kysymys.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän jotkut .. naiset uskovat. Mies on aina heti käytettävissä .. jos rouva niin haluaa..
Tämänkin miehet tosin mahdollistavat: 'nainen toki vie niin paljon kun vaan mahdollista, vailla tietoa siitä, miten se vaikuttaa puolisoon. Suomalaisten miestenkin on korkea aika alkaa puhumaan tunteistaan naisilleen..' ?Varmasti. Näin se on aina mennyt ihmisen, historia, ja muut asiat: ' historia on aina seurannut sitä voittajan miekkaa..' (ja kaikki tarinat siitä on kirjoitettu aina ja vain voittajan näkökulmasta.)'
Toisella on suu, millä puhuu, ja toisella on korvat, millä kuuntelee vaan ymmärtääkö&
Jos vain toinen puhuu ja vain toinen kuuntelee niin homma ei toimi.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin miehet tosin mahdollistavat: 'nainen toki vie niin paljon kun vaan mahdollista, vailla tietoa siitä, miten se vaikuttaa puolisoon. Suomalaisten miestenkin on korkea aika alkaa puhumaan tunteistaan naisilleen..' ?Varmasti. Näin se on aina mennyt ihmisen, historia, ja muut asiat: ' historia on aina seurannut sitä voittajan miekkaa..' (ja kaikki tarinat siitä on kirjoitettu aina ja vain voittajan näkökulmasta.)'
Toisella on suu, millä puhuu, ja toisella on ko
Aika paljo on pildee vaan irronnut ku olen ollut kuuntelevinaan...
Miehes ehti varmaan tumputtaa paineet pois, ennenkuin sä ehdotit.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä, että miestä ei kiinnosta seksi, kun siitä tulee vallankäytön väline ja/tai kauppatavaraa.
Kauppatavaarahan se pillu on aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä, että miestä ei kiinnosta seksi, kun siitä tulee vallankäytön väline ja/tai kauppatavaraa.
Aina siitä jotenkin maksaa. Jos ei rahalla suoraan niin jollain muulla resurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina siitä jotenkin maksaa. Jos ei rahalla suoraan niin jollain muulla resurssilla.
Tuo on ikävä tosiasia. Jos laskee vain ja ainoastaan seksin kannalta, niin kaikkein kalleinta seksiä harrastetaan yleensä parisuhteissa. Se tavallinen 1-2 kertaa kuukaudessa kun rouva armollisesti suostuu toimeen, parisuhteeseen sijoitettuun rahaan ja työhön nähden olisi paljon edullisempaa käydä se sama kaksi kertaa kuukaudessa ammattilaisella.
Tiedän tietysti ettei sitä voi ihan noin yksinkertaisella kaavalla laskea, ja että ei kaikki parisuhteet ihan tuommoisia ole, mutta turhan usein ne parisuhde"seksin" saatesanat ovat "no nopeasti sitten, ja yritä olla sotkematta!". Ammattilainen sentään edes yrittää näytellä ystävällistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävä tosiasia. Jos laskee vain ja ainoastaan seksin kannalta, niin kaikkein kalleinta seksiä harrastetaan yleensä parisuhteissa. Se tavallinen 1-2 kertaa kuukaudessa kun rouva armollisesti suostuu toimeen, parisuhteeseen sijoitettuun rahaan ja työhön nähden olisi paljon edullisempaa käydä se sama kaksi kertaa kuukaudessa ammattilaisella.
Tiedän tietysti ettei sitä voi ihan noin yksinkertaisella kaavalla laskea, ja että ei kaikki parisuhteet ihan tuommoisia ole, mutta turhan usein ne p
Kaikkein kalleinta seksiä taitaa olla juuri tuo kotitöillä ansaittava. Teet ties kuinka monta tuntia kotitöitä ja "saat" 5 min panna ilman mitään iloa. Jos saman ajan tekisi palkkatyötä ja käyttäisi palkan (jopa verojen jälkeen) maksulliseen naiseen niin saisi monta pitempää sessiota ja kaikissa toinen keskittyisi antamaan vastinetta rahalle.
Katso peiliin! Oisko ihan oikeesti puhuttava asiasta minun kanssa, eikä roikuttava täällä ruikuttamassa.
T: Miehesi
Olin tuollaisessa suhteessa yli 10v missä 'piti kinuta'. En kinunnut, mutta kärsin kyllä, etenkin kun läheisyyttä ei puuttunut.
Nyt on tilanne täysin toinen. 'Pääsärkyä' ei ole koskaan, tulee satunnaisia suihinottoja aivan yllättäen ja seksissä käy kaikki ilman rajoitteita molemmin puolin. Onnellinen äijä..
M47/N39
Samoilla linjoilla: Ei siinä sitten enää auta vaikka tilanne muuttuisi jos torjunnan lisäksi on saanut muutakin moitetta niskaansa ? Ei kukaan täällä.
Tarvi mitään tuollaista: ' seksi on ase + käytän sitä sua vastaan = rakkauttako..' ?
Se vain silloin on. En usko..tai( huonoa sellaista.)