Mies kinusi koko joulun seksiä ja kun sitten lopulta itse ehdotin niin ei kelvannutkaan
Että mikä nyt siis on oikein. Jouluaattona ja eilen en halunnut. Aamulla mies vonkasi taas. Ensin sanoin että ei jaksa, mutta kun mies mökötti niin ehdotin sitten itse. Mutta sitten ei kelvannutkaan. Huoh?
Kommentit (49)
Eli pihtasit riittävän kauan ja mies kyllästyi "kinuamaan" turhaan.
Onnistuit sekä latistamaan miehesi että tekemään jutusta hänen syynsä.
Miksi mies kinusi ja sinä ehdotit? Voisiko olla niin, että mies ehdotteli aikansa ja kyllästyi. Sen jälkeen sinä kinusit, jolloin mies antoi samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies kinusi ja sinä ehdotit? Voisiko olla niin, että mies ehdotteli aikansa ja kyllästyi. Sen jälkeen sinä kinusit, jolloin mies antoi samalla mitalla takaisin.
Ja siitä alkaa noidankehä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein olisi suostua aina. Ei meitä miehiäkään haluta monikaan asia, mitä akat haluaa. Ainoa syy olla naisen kanssa on seksi, tajutkaa jo. Minun vaimoni tajuaa. Ilman seksiä voisin asua vaikka Teron, tai Jartsan kanssa. Ei tehtäisi remonttia, ostettaisi sisustustyynyjä, eikä käytäisi ikeassa. Ei, vaan kalasteltaisiin, saunottaisiin, ja vedeltäisiin kalsarikännejä harva se päivä. Mutta koska saan vaimolta seksiä joka päivä, en pidä edes yhteyttä Jartsaan, käyn ikeassa, ja teen keittiöremontin, kun pyydetään.
M44
Miten se yhdyntä onnistuu, jos ei ole kostunut eikä klitoriksessa erektiota?
Vierailija kirjoitti:
Oikein olisi suostua aina. Ei meitä miehiäkään haluta monikaan asia, mitä akat haluaa. Ainoa syy olla naisen kanssa on seksi, tajutkaa jo. Minun vaimoni tajuaa. Ilman seksiä voisin asua vaikka Teron, tai Jartsan kanssa. Ei tehtäisi remonttia, ostettaisi sisustustyynyjä, eikä käytäisi ikeassa. Ei, vaan kalasteltaisiin, saunottaisiin, ja vedeltäisiin kalsarikännejä harva se päivä. Mutta koska saan vaimolta seksiä joka päivä, en pidä edes yhteyttä Jartsaan, käyn ikeassa, ja teen keittiöremontin, kun pyydetään.
M44
Ja voisit nussia vihdoin Teron ja Jartsan kanssa ilman piilottelua !!!!
Kyllästyi ruinaamaan pihtarivaimoltansa. Täällä sama juttu, lopulta sitä kyllästyy ja pitäköön pillunsa.
Sama juttu. Muija haluaa ovulaatio-orkkunsa, mutta muuten ei kiinnosta. Pitäköön toosansa.
Onpa jännä, että miestä ei kiinnosta seksi, kun siitä tulee vallankäytön väline ja/tai kauppatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Miten se yhdyntä onnistuu, jos ei ole kostunut eikä klitoriksessa erektiota?
Ruikataan liukkaria ja naidaan. Jotenkin näin.
Joo..no, luulisin, että siinä oli niin paljon vonkailua, kun mietin sitä tilannetta, niin ei oikeastaan tossaole enää paljon vongattavaa.. ko.naiselta ..Vai ettekö ajattele samoin niino, tästä asiasta myös?
Meillä jäin ilman seksiä. Toki olin pitkää päivää töissä mutta nukuin Kotona ja jouluaattona vihjasin että huomenna alkaa menkat. Ja ku ei olla yli viikkoon taas pantu nii ei silti. No nyt mulla on kolme vapaapäivää mutta vuodan nii olkoon ilman ku siitä niin tykkää. Nykyään menee neljäki viikkoa usein ilman ku ei ukko välitä että sil on halukas ja kiimainen nainen kotona.
Ja aloittajalle, sori vaan mutta en ihmettele ettei mies enää halunnut.
Ei minua ainakaan enää huvita seksi kun tunnelma on mennyt pilalle . Aikansa kun ehdottelee ja että olisi tuntenut itsensä hyväksytyksi ja halutuksi ja haluaa osoittaa myös sitä samaa vaimolle niin sitä vaan lannistuu ja lukkiutuu kun on torjuttu . Ei siinä sitten enää auta vaikka tilanne muuttuisi . Jos silti tilanne johtaa seksiin esim. meillä kun huomaa että vaimo alkaa suuttumaan ja vaatimaan " kun kerran halusit" niin seksi ei tunnu miltään vaan pelkältä suoritukselta ei henkistä yhteyttä juurikaan ole omalta osaltani toimituksessa . Jos siis erektio tulee ylipäätään tuommoisen jälkeen . Saatan olla lukossa päivän jopa kaksikin jos torjunnan lisäksi on saanut muutakin moitetta niskaansa .
Vierailija kirjoitti:
M44
Ton puupään muijan on pakko antaa pildee, muuten ei raasu pääse ees ikeaan ja keittiöremppa jää kesken kun tollo ukko lähtee jartsan kanssa pubin kautta kalaan. Yäks.
Pidät siis sitä itsestäänselvyytenä, että saat aina mieheltä seksiä juuri sinun ehdoillasi. Sitä et ole koskaan keksinyt ajatella, että miltä asia tuntuu kumppanin näkökulmasta. Siihen saattaa kuulua vaikkapa se, että hän väsyy jatkuvaan seksinegatiivisuuteen sekä hänen toiveidensa torjumiseen ja kanavoi mielenterveytensä säilyttämiseksi ennen pitkää halunsa pois sinusta.
Ja sitten valitetaan kun on jo tämän tiimoilta liian myöhäistä eikä mies enää pysty näkemään sinua haluttavana. Tulee ero, joka on kätevää laittaa miehen syyksi - sokeutuneena sille, mikä omassa käyttäytymismallissa olisi saattanut tilanteeseen johtaa. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun tämä käsikirjoitus toteutuu juuri ap:n kaltaisten kohdalla.
Kannattaa erota jos ei halua seksuaalisesti kumppaniaan enää, jos on koskaan halunnutkaan. Terveessä parisuhteessa seksi on suhteen liima ja kaikki eroottinen lataus piristää päivää kummasti, vaikka olisikin väsynyt tai päätä särkee tai muuta vastaavaa. Kummasti piristyy kun alkaa panettamaan
Tuota ei tapahdu jos ei koe kumppaniaan haluttavaksi. Silloin on aika vähintään ottaa asia esille. Jos ei sekään kiinnosta niin kannattaa erota. Pihtaaminen on v-mäistä käytöstä. Kauhulla olen lukenut tältä palstalta viestejä kun miehet ovat kitkutelleet kuukausia tai jopa vuosia ilman seksiä. Itse ottaisin asian esille jos on 3 päivää ilman seksiä, ja viikon jälkeen muija vaihtoon jos ei ole jotain painavaa syytä seksittömyydelle (esim oli leikkauksessa ja pitää palautua).
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa erota jos ei halua seksuaalisesti kumppaniaan enää, jos on koskaan halunnutkaan. Terveessä parisuhteessa seksi on suhteen liima ja kaikki eroottinen lataus piristää päivää kummasti, vaikka olisikin väsynyt tai päätä särkee tai muuta vastaavaa. Kummasti piristyy kun alkaa panettamaan
Tuota ei tapahdu jos ei koe kumppaniaan haluttavaksi. Silloin on aika vähintään ottaa asia esille. Jos ei sekään kiinnosta niin kannattaa erota. Pihtaaminen on v-mäistä käytöstä. Kauhulla olen lukenut tältä palstalta viestejä kun miehet ovat kitkutelleet kuukausia tai jopa vuosia ilman seksiä. Itse ottaisin asian esille jos on 3 päivää ilman seksiä, ja viikon jälkeen muija vaihtoon jos ei ole jotain painavaa syytä seksittömyydelle (esim oli leikkauksessa ja pitää palautua).
Tuo 3 päivää / viikko aikajana on vähän raflaavan aggresiivinen (ehkä joku 20v kenen elämässä ei ole muuta sisältöä kuin paneskelu), mutta joo, yleisenä periaatteena ymmärrän yskän ja itseään sekä parisuhdettaan kunnioittavana miehenä en koskaan antaisi asian mennä ilman mitään pätevää selitystä näin pitkälle, että puhuttaisiin kuukausista tai edes useista viikoista ilman seksiä.
Ei käynyt edes suikkari tai käsihoito mielessä? Olis saanut ukko paineensa purettua ja kaikilla hyvä fiilis... Olisit sinäkin ehkä saanut sitten kun sun tekee mieli ..
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt edes suikkari tai käsihoito mielessä? Olis saanut ukko paineensa purettua ja kaikilla hyvä fiilis... Olisit sinäkin ehkä saanut sitten kun sun tekee mieli ..
No ei varmastikaan, kun lähtökohtana on se että pidetään ukon seksuaalista läsnäoloa itsestäänselvyytenä eikä mihinkään sellaiseen ryhdytä josta ei itse saa tyydytystä omilla ehdoillaan.
Omalla puolisolla esim. menkat kestää aina tosi pitkään ja koska tuotan hänelle parempina ajankohtina niin paljon tyydytystä, se on sanomattakin selvää, että menkkaviikkoina saan suihinoton ilman minkään välittömän vastapalveluksen vaatimusta.
Jaa