Erilaiset mieltymyksen joulun vietossa
Lapsena me olemme olleet aina aaton yhdessä sukulaisten kanssa. Minulla oli paljon samanikäisiä serkkuja ja niistä hyvät muistot. Mieheni taas on aina ollut lapsena aaton kotona oman perheen kesken, ei muita sukulaisia. Tänä jouluna hän halusi olla vain meidän perheen kanssa kotona. Lapset kaipasi serkkuja ja minun mielestäni joulusta jäi tylsä fiilis. :(
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, joka toinen joulu kuten mies haluaa ja joka toinen kuten sinä. Näin tekevät miljoonat muutkin, ympäri maailmaa. No problem.
Tätä kokeiltiin joskus, mutta kaatui siihen, kun kaikki eivät tee tätä vuorotellen sun ja mun suku. Esim. kun olisi ollut miehen suvun vuoro, niin miehen sukulaiset olivat saattaneet sopia jotakin muuta. Eli ei toiminut meillä.
Ei kai miehen suku ( tietysti miehen suku) ole velvoitettu viettämään joulujaan sinun haluamallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, joka toinen joulu kuten mies haluaa ja joka toinen kuten sinä. Näin tekevät miljoonat muutkin, ympäri maailmaa. No problem.
Tätä kokeiltiin joskus, mutta kaatui siihen, kun kaikki eivät tee tätä vuorotellen sun ja mun suku. Esim. kun olisi ollut miehen suvun vuoro, niin miehen sukulaiset olivat saattaneet sopia jotakin muuta. Eli ei toiminut meillä.
Ei kai miehen suku ( tietysti miehen suku) ole velvoitettu viettämään joulujaan sinun haluamallasi tavalla.
Ei olekaan, enkä ole näin väittänyt. Mutta kuten kerroin, ei toiminut
Meillä ollaan joulu erikseen eli mies sukujoulussa, minä kotona rauhassa. Vuorovuosina lapset on isän tai äidin kanssa.
Olet juonut liikaa