Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kypsä puolison täysi-ikäiseen lapseen

Vierailija
26.12.2023 |

Yhteistä joulua takana neljä päivää ja en malta odottaa, että saan kotini jälleen itselleni. 

Olen maailman suurin introvertti enkä jaksa enää yhtään kuunnella sen näsäviisaita juttuja, 

Mun puolestani joulu saa loppua NYT

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi päivääkään vieraan naisen lasta. Omia jaksan vaikka kuinka kauan. En moiti itseäni siitä. Joillakin se on biologiaa.

Vierailija
62/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ongelmat selviävät, kunhan tarjoat jouluna puhdasta ruokaa. Lue pipliaa, tutki viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löytyy sinulle totuus, joka pelastaa. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.

Näin sanoo Herra:

Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.

Näitä te saatte syödä kaikis

Itse Herra puhuu tämän naisen suun kautta. Avatkaa korvanne ja kuulkaa; avatkaa silmänne ja nähkää. Helvetin tuli on ikuinen, mutta vielä teillä on mahdollisuus pelastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetyillä käytettyjen ongelmat. 

Mitä tällä tarkoitit?

Vierailija
64/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi päivääkään vieraan naisen lasta. Omia jaksan vaikka kuinka kauan. En moiti itseäni siitä. Joillakin se on biologiaa.

Näinhän se on mutta jostain syystä naisia moititaan aina siitä etteivät jaksa puolisonsa lapsia, naisen pitäisi aina vaan hyväksyä ja silittää uppiniskaisia pentuja myötäkarvaan, muuten bio-äidit suuttuvat.

Vierailija
65/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla heikko sietokyky. Et kestä toisen täysikäistä lasta. Vain yhtä. 

Tsemppiä. 

Vierailija
66/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on mutta jostain syystä naisia moititaan aina siitä etteivät jaksa puolisonsa lapsia, naisen pitäisi aina vaan hyväksyä ja silittää uppiniskaisia pentuja myötäkarvaan, muuten bio-äidit suuttuvat.

Bio-äidit 😂😂😂 Ompas ytimekäs ilmaisu! 🤣Laitan itselleni muistiin! 

Vierailija
67/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Aikuinen on teillä monta päivää? Mä näin mun aikuisen lapsen aattona mun vanhempien luona. Ei oltu yötä siellä. 

Vierailija
68/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun miehellä ei ole lapsia.

Vierailija
69/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut vielä kehtaavat väittää, että introvertit eivät ole hankalia ihmisiä. 

Ap on just sellainen itseään täynnä oleva myhäilijä, jolla ei ole selkärankaa sanoa mitään ääneen. Hän varmaan myös luulee, että hän on automaattisesti introverttina parempi ja fiksumpi ihminen kuin muut. 

Vierailija
70/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso = mies jonka kanssa ap ei edes asu yhdessä? Eikö oikeampi nimitys olisi miesystävä? Ymmärrän kyllä miksi miesystävä on tullut 18-vuotiaan poikansa kanssa ap:n luo joulunviettoon: ei tarvitse itse tehdä mitään. Mutta ei 18-vuotiaan kanssa ole välttämätöntä koko ajan leikkiä.

Jos olisin vastaavassa tilanteessa, olisin ehdottanut että "puoliso" järjestää joulun omassa kodissaan itselleen ja lapselleen ja kutsuu ap:n sinne jouluksi, jolloin ap voi lähteä kotiin silloin kun huvittaa.

Ihme uhriutumista taas..

Ja kyllä, minullakin on ollut miesystävä (ei "puoliso") jolla on kaikenikäisiä aikuisia lapsia. En ole heitä jouluksi kotiini kutsunut. Riitti kun mies kävi, oli yötä tai ei.

Vierailija
71/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, ettei missään tapauksessa pitäisi luoda yhteisasumista tai liian pikaisia, teennäisiä, nsuusperhekuvioita. (MUIDEN) lapset eivät kuulu suhteeseen.  Nämä kuviot  eivät kertakaikkiaan toimi.

Alkuperäinenen idea eli parisuhde menee pilalle. Piste.

Vierailija
72/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso = mies jonka kanssa ap ei edes asu yhdessä? Eikö oikeampi nimitys olisi miesystävä? Ymmärrän kyllä miksi miesystävä on tullut 18-vuotiaan poikansa kanssa ap:n luo joulunviettoon: ei tarvitse itse tehdä mitään. Mutta ei 18-vuotiaan kanssa ole välttämätöntä koko ajan leikkiä.

Jos olisin vastaavassa tilanteessa, olisin ehdottanut että "puoliso" järjestää joulun omassa kodissaan itselleen ja lapselleen ja kutsuu ap:n sinne jouluksi, jolloin ap voi lähteä kotiin silloin kun huvittaa.

Ihme uhriutumista taas..

Ja kyllä, minullakin on ollut miesystävä (ei "puoliso") jolla on kaikenikäisiä aikuisia lapsia. En ole heitä jouluksi kotiini kutsunut. Riitti kun mies kävi, oli yötä tai ei.

No kyseessä on aviomieheni, joten voinen kutsua häntä puolisokseni. 

Ap

Vierailija
73/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ongelmat selviävät, kunhan tarjoat jouluna puhdasta ruokaa. Lue pipliaa, tutki viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löytyy sinulle totuus, joka pelastaa. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.

Näin sanoo Herra:

Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää

Totisesti minä sanon teille: tämän kirjoittajalle on valittu sija paratiisissa.

Vierailija
74/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme uhriutumista taas..

No kyseessä on aviomieheni, joten voinen kutsua häntä puolisokseni. 

Ap

Asut aviomiehesi kanssa eri osoitteissa? 

Vierailija
75/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt vaan kestää.

Koitan. Tänään lähtee, mutta jokainen minuutti tuntuu toistaan pitemmältä

ap

Jossain vaiheessa tilanne voi muuttua paremmaksi ja on hyvä, että yhteydet on olemassa. Olen ollut samassa tilanteessa, enkä aina voi sanoa olleeni se lämminhenkisin isän uusi puoliso. Nolottaa nyt muistella niitä aikoja. Nykyään on jo mukavat välit. 

Uskokaa tai älkää, mutta sama juttu anoppien kanssa. (Siis tilanne voi muuttua paremmaksi. Ja oma käytös nolottaa)

Vierailija
76/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun miehellä ei ole lapsia.

Sun mies voi olla kypsä sun lapsiis sitten. Vai eikö ole sullakaan lapsia..

Vierailija
77/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itsekkään apn aloitusta. Hän ei ole mukava ihminen.

Vierailija
78/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei tarvitse parisuhdetta, yksin on paljon helpompaa. 😄

Eikä varsinkaan pidä hankkia lapsia kun on introvertti. Sitä ja niitä valituksia sitten saa kuulla kun on niin rankkaa ja pitäis saada omaa rauhaa. Ihmettelen suuresti miksi introvertti haluaa riesakseen lapsia. 

Vierailija
79/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei tarvitse parisuhdetta, yksin on paljon helpompaa. 😄

Eikä varsinkaan pidä hankkia lapsia kun on introvertti. Sitä ja niitä valituksia sitten saa kuulla kun on niin rankkaa ja pitäis saada omaa rauhaa. Ihmettelen suuresti miksi introvertti haluaa riesakseen lapsia. 

Onnettomia ihmisiä ovat, ja kuuleehan sen jo ulosannistakin.

Vierailija
80/99 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos he menevät kotiinsa tai lapsi omaan kotiinsa, vai toiselle vanhemmalle. Ei ole pakko pitää siellä vieraita monta päivää tai edes yhtä.

Mies ja lapsensa voisivat todella lähteä miehen kotiin, miksi ne luuhaa ap:lla päivätolkulla. Todella epäkohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä