Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelisin niin, säälittävä mikropenis? Sinut nähdessäni kuolisin nauruun. Ja mikäänhän ei tuhoa miehen erektiota nopeammin kuin se, kun nainen nauraa sille.
Ei huolta, sun kanssa ei ole mitään vaaraa että kenelläkään tulisi erektiota jota tuhota.
Miten minä sitten voin olla mäll*ränni 🤔?
Annat koirien ja hevosten purkaantua sisällesi
mutta älä ymmärrä väärin, en tuomitse. Naisillakin on tarpeensa jotka täytetään usein noilla eläimillä,
Tiedäthän miksi tallitouhut ovat naisten suosiossa nuo nuoresta pitäen?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kelpuuttaa vain itseään pari pykälää korkeatasoisemman miehen.
Minäkin saan tinderissä matcheja lähinnä liikalihavilta, rumilta ja jo lapset tehneiltä naisilta, vaikka olen itse vastakohta.
Ei jaksa edes yrittää enää.
No sinähän voit näyttää sitten mallia siitä, miten kelpuutetaan itseä huonompia? Ai ei kiinnosta? Jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelisin niin, säälittävä mikropenis? Sinut nähdessäni kuolisin nauruun. Ja mikäänhän ei tuhoa miehen erektiota nopeammin kuin se, kun nainen nauraa sille.
Ei huolta, sun kanssa ei ole mitään vaaraa että kenelläkään tulisi erektiota jota tuhota.
Tuohon ei minun mielikuvitukseni riitä. Sinun kannattaa hakeutua pikaisesti hoitoon.
Ai. Sinullako se riittää vain poikavauvojen tunkemiseen tehosekoittimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta älä ymmärrä väärin, en tuomitse. Naisillakin on tarpeensa jotka täytetään usein noilla eläimillä,
Tämä keskustelu kiinnostaa minua harvinaisen vähän. Ehkä siirryt johonkin ylikselle? Omiesi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kelpuuttaa vain itseään pari pykälää korkeatasoisemman miehen.
Minäkin saan tinderissä matcheja lähinnä liikalihavilta, rumilta ja jo lapset tehneiltä naisilta, vaikka olen itse vastakohta.
Ei jaksa edes yrittää enää.No sinähän voit näyttää sitten mallia siitä, miten kelpuutetaan itseä huonompia? Ai ei kiinnosta? Jännä.
Miksi ihmeessä... juurihan naiset ovat täällä 20 sivua kertoneet kuinka ne saa kyllä miehen nyt ja jatkossa. Ja parasta A-luokkaa vielä.
Siitä vain noutamaan nuokin tinder-helmet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kiinnostaa minua harvinaisen vähän. Ehkä siirryt johonkin ylikselle?
Tulit kuitenkin haukkumaan ja kyselemään? Nytkö se ei enää kiinnosta?
Jatka nyt edes vähän nimittelyä :D Se tekee sut onnelliseksi. Haluatko että autan? Ota vaikka pituus sen peniksen koon lisäksi. Voit keksiä siitä kuinka olen esim. 140cm jota tytöt tönii ympäriinsä?
Tai keksi joku teoria miksi vihaan naisia?
Vähän yritystä nyt hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kiinnostaa minua ha
Ymmärrän että sinä tykkäät hysteriassasi mönkiä vaikka kuinka haisevassa mentaalisessa tunkiossasi, mutta minulla on parempaa tekemistä. Parempaa mielenterveyttä sinulle tulevaan vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Historia on täynnä verisiä naishallitsijoita kuten Maria Verinen. "
Ei ole täynnä. Pikemminkin ne ovat niin harvinaisia että ne poikkeukset jäävät mieleen.
Siksi koska naishallitsijoita ylipäätään on ollut vähemmän.
Naishallitsijat, silloin kun ovat valtaan päässeet, ovat kuitenkin olleet verisempiä kuin mieshallitsijat.
Älä oikeasti jaksa vierittää vastuuta. Miehet ovat tasan väkivaltaisempia, aggressiivisempia ja vihamielisempiä. Mitä jos ottaisitte vastuun sen sijaan että yritätte leimata naisten olematonta, täysin yksilötason asiaa joksikin naisten verisyydeksi? Naisilla ei ole missään asiassa samaa valtaa kuin miehillä, nuo naiset ovat tasan eläneet miesvalloissa. Vai ovatko kaikki IT-keksinnöt nyt naisten, koska Ada Lovelace? Niinpä.
Miehethän itse syyttää paljon vakavammasta väkivallastaan uhreja mutta kas vain, naisten väkivalta, paljon lievempänä on totta kai naisten vika!
Hyi mikä nar*istinen käärmesukupuoli.
Ymmärrän että sinä tykkäät hysteriassasi mönkiä vaikka kuinka haisevassa mentaalisessa tunkiossasi, mutta minulla on parempaa tekemistä. Parempaa mielenterveyttä sinulle tulevaan vuoteen.
Ai että nyt mä oon vähän pettynyt. Ajattele niitä tykkäyksiä mitä sä olisit voinut saada kun olisit haukkunut miestä oikein kunnolla, etkä pelkästään nimittelisi mikromunaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nyt mä oon vähän pettynyt. Ajattele niitä tykkäyksiä mitä sä olisit voinut saada kun olisit haukkunut miestä oikein kunnolla, etkä pelkästään nimittelisi mikromunaksi.
Ja hei, muistuttaisin myös että just kerroitte kuinka teen tästä parempaa viihdettä!
Älä oikeasti jaksa vierittää vastuuta. Miehet ovat tasan väkivaltaisempia, aggressiivisempia ja vihamielisempiä. Mitä jos ottaisitte vastuun sen sijaan että yritätte leimata naisten olematonta, täysin yksilötason asiaa joksikin naisten verisyydeksi? Naisilla ei ole missään asiassa samaa valtaa kuin miehillä, nuo naiset ovat tasan eläneet miesvalloissa. Vai ovatko kaikki IT-keksinnöt nyt naisten, koska Ada Lovelace? Niinpä.
Miehethän itse syyttää paljon vakavammasta väkivallastaan uhreja mutta kas vain, naisten väkivalta, paljon lievempänä on totta kai naisten vika!
Hyi mikä nar*istinen käärmesukupuoli.
--
Onneksi tämäkin nainen tulee aikanaan kuolemaan yksin, kokematta ihmisen rakkautta.
Tulkaa mällírämmí takaisin! Tämähän oli teille hyvää viihdettä.
Joko tää miesten hysteerinen räntti saisi päätöksensä vai vieläkö ottaa sieluun joku?
Vierailija kirjoitti:
Joko tää miesten hysteerinen räntti saisi päätöksensä vai vieläkö ottaa sieluun joku?
Tule nyt haukkumaan miehiä. Sana on vapaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nää incelit ja mgtowit ja muut pohjasakat ihan itse poistaa itsensä lisääntymispoolista. Todella kätevä homma! Kiitämme koko ihmiskunnan puolesta!
Tsemppiä miehen löytämiseen jatkossa :) Ai että mä nautin jo nyt kun luen lehdissä naisten valitusta kun ei löydy miestä parisuhteeseen ja lasten isäksi. Siellä nelikymppiset itkeä tihrustaa kun naisen elämän ainoa tarkoitus jäi kokematta.
Naisilla on elämässä muutakin tarkoitusta kuin lapset.
Paitsi ettet osannut laittaa yhtään esimerkkiä...
Mitä tarkoituksia miehillä sitten on elämässä ellei ne lapset ja vaimo? Et osaa sinäkään laittaa yhtään esimerkkiä.
*Elää itselleen ja tehdä maailmasta vähän parempi paikka kun se oli sinne syntyessä.
Ei onnistu jos tekee lapsia tai uhraa elämänsä pelkälle naiselle.*
Tämäkö on valitsemasi tapa elää itsellesi ja tehdä maailmasta parempi paikka? Uhraat elämäsi pelkille naisille täällä palstalla.
Miten meni omasta mielestäsi? Minusta aika kehnosti. Mutta mitäpä muuta nyt voisi odottaakaan pelkältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen sinulle: spermaa voi tilata vaivatta ovelle ihan millä sekunnilla vaan. Koska te miehet olette sellaisia huo*ia. Älä ole huolissasi siitä 🙂.
Uutinen sulle: ei voi
Miehet on niin hanakoita pllun perään, joten onnistuu helposti.
Kuten sanottu, nehän MAKSAA siitä.
Miehet eivät maksa sperman luovutuksesta, vaan päinvastoin saavat siitä palkkion.
https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/sukusolujen-luovutus/sperman-e…
Älä nyt riko naisten narratiivia. Vastahan se 20 kertaa sanoi että miehet maksaa niin silloin miehet maksaa.
Sulla on nyt näköjään niin kova tarve uskotellanettei miehet maksa pllusta, että ollaan nyt sitten uskovinamme.
En kyllä tajua, miten kukaan on voinut säilyä noin neitseellisen tietämättömänä seksikaupasta ja sen todennäköisimmästä asiakaskunnasta, mutta pidä ihmeessä illuusiosi, jos sen avulla saat pidettyä hauraan psyykesi kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että miesten itku siitä, miten nainen vieroittaa lapset isästään, isiä syrjitään huoltajuusasioissa, isän ei anneta olla isä omalla tavallaan - kaikki tämä on vain teatteria, jolla miehet halutavat kiillottaa omaa kilpeään ja tehdä naisen elämän mahdollisimman hankalaksi?
Täytyy sanoa, että mitä enemmän pääsee kurkistamaan miehiseen sielunmaisemaan, sitä rumemmalta siellä näyttää.
Joo näin se varmaan sittten on. Minäkin käytän "sukunimihullun" ja sen poikalapset tehosekottimeen naisen viestejä päästäkseni naisten sielunmaisemaan. Eipä näytä sekään hääviltä.
Kyllä sä itse olet pahin mahdollinen mannekiini sukupuolellesi. Herranjumala jos kaltaisiasi liikkuisi vapaana kaduilla, ei sinne kyllä enää uskaltaisi mennä. Pelottavampaa kuin nykytilanne, joka ei sekään ole kovin häävi syystä jos toisestakin. Mitta miesvihamiehiä yhtä enemmän liikenteessä? Hätätila!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ollaan että kiusaaminen hyihyi, ja toisaalta taas yksinäisyys kelpaa syyksi loputtomaan haukkumiseen!
Joo, joku kiusaajapaska on jatkuvasti täällä haukkumassa +50-mammoja mitä kammottavimmilla nimityksillä. Epäilemättä pitää heitä yksinäisinä, koska ei usko yhdelläkään olevan miestä, mutta eipä haittaa tyyppiä yhtään vaan täysin ilman sääliä morkkaa ja halventaa. Ja vain siksi, että uskoo näiden olevan naisisia.
Tui tui, lopeta miesvihaketjujen tehtailu niin sinua ei haukuta missään.
Ei taida mällíränníltä onnistua?
Ihan vaan vinkkinä, lerppamuna, että se että
Eikä se, ettei miehillä seiso sinut nähdessään ole loukkaus miehiä kohtaan.
Mutta se on, että sulla seisoo miehiä nähdessäsi. Valtaosa niistä ei tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Historia on täynnä verisiä naishallitsijoita kuten Maria Verinen. "
Ei ole täynnä. Pikemminkin ne ovat niin harvinaisia että ne poikkeukset jäävät mieleen.
On täynnä. Käytännössä jokainen naishallitsija on varmistanut valtansa olemalla "voimakas" ja se on osoitettu sotimalla naapureita vastaan ja tuhoamalla oman maan vastustajat.
Saisko listan niistä naishallitsijoista?
Eri
Luultavasti ei.
Toimita sinä ensin lista miehistä jotka ei maksa osuuttaan lasten menoista.
Siis ihan tosissasi uskot, että jollain salaisella palvelulla on olemassa nimilista kaikista miehistä, jotka eivät maksa lastensa menoja? No joo. Kyllähän Kelalla on varmaan lista niistä miehistä, joiden puolesta valtio maksaa elarit. Ja varmaan jossain on olemassa lista minimielarien maksajista. Sitten on vielä SUUUURI joukko miehiä, jotka ovat pöyristyneet siitä, että lasten elättäminen yleensäkin maksaa - eli ilmeisesti lasten kuluja ei ole parisuhteessa tullut maksettua, kun erotessa asia tulee järkytyksenä.
Mutta ei, nimilistaa ei valitettavasti ole sinulle ojentaa. Varmaan helpotus, sillä löytäisit taatusti sieltä omasi lisäksi kaikkien sukulaistesikin nimet.
Tuohon ei minun mielikuvitukseni riitä. Sinun kannattaa hakeutua pikaisesti hoitoon.