Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on arvosteltu siitä kun en ole lähtenyt uuden tai uusioperheen isäksi vaikka olen luotettava henkilö ja talouskin on vakaalla pohjalla.
Koomisinta tässä on se, että 2/3 minua yrittäneestä naisesta oli sellaisia joihin olin itse ihastunut parikymppisenä :D Mutta he eivät olleet kiinnostuneita minusta. Sitten kun toinen pettyi jännisrokkaripoikkiksiin ja toiselle tuli avioero, muistettiin että a-ha minähän olen yhä vapaalla jalalla ja näppärästi somekaverikin. Siispä tikusta asiaa ja jollain syyllä tapaamista.
Luonnollisesti molemmat matalapalkka-alalla ja peeaa.
En ole ainoa joka on tässä tilanteessa. Naisilta saa kylmää olkapäätä kun kyse olisi vain romanttisesta ja seksuaalisesta halusta. Mutta kun naisella on tarpeita, muutunkin näkyväksi.Jokainen laittaa rahansa mihin haluaa. Ne, jotka haluavat perheen, laittava
Kuolinvuoteella on ihan sama mitä on valittu ja mitä ei ole. Se ei ole sen tärkeämpi päivä kuin muutkaan. Tuo on täyttä höpönlöpöä että kannattaa uhrautua naisen unelmien eteen niin voi sitten kuolinvuoteella sanoa että hyvin tein.
2/3 nuorista miehistä ei ole parisuhteessa, mutta 2/3 naisista on. Miten tuo yhtälö on mahdollinen, jollei naisten välinen parisuhde ole räjähtänyt suosiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on arvosteltu siitä kun en ole lähtenyt uuden tai uusioperheen isäksi vaikka olen luotettava henkilö ja talouskin on vakaalla pohjalla.
Koomisinta tässä on se, että 2/3 minua yrittäneestä naisesta oli sellaisia joihin olin itse ihastunut parikymppisenä :D Mutta he eivät olleet kiinnostuneita minusta. Sitten kun toinen pettyi jännisrokkaripoikkiksiin ja toiselle tuli avioero, muistettiin että a-ha minähän olen yhä vapaalla jalalla ja näppärästi somekaverikin. Siispä tikusta asiaa ja jollain syyllä tapaamista.
Luonnollisesti molemmat matalapalkka-alalla ja peeaa.
En ole ainoa joka on tässä tilanteessa. Naisilta saa kylmää olkapäätä kun kyse olisi vain romanttisesta ja seksuaalisesta halusta. Mutta kun naisella on tarpeita, muutunkin näkyväksi.Ihme juttu. Siis kun si
Olisiko sitten niin, että naiset hoitaa niitä tarpeitaan ihan omista lähtökohdistaan, ajattelematta sen kummemmin sitä, mitä sinun tarpeesi ovat? Ja jos ne sattuvat yhteen niin hyvä, jos ei niin tough luck.
Naisen tehtävä on hoitaa ihan ne ikiomat tarpeensa, ei sinun tarpeitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !
Ei se mitään. 100 + muuta miestä haluaa. Pärjännemme ilman sinua.
Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.
Hyvä niin. Ei mulla olisi aikaakaan yli sadalle. Siinä on just sopivasti.
Ja sä olet ainoa jo
Ihan kuin miehen saaminen olisi erityisen vaikeaa. Mikään ei ole helpompaa. Ne on sellaisia kyläpyöriä kyllä kaikki. Eivät edes maksullisia vaan maksavia 😉. Siitä ei voi helpommaksi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa alle 29-vuotiaista miehistä 90 prosenttia on lapsettomia, ja 35-vuotiaistakin 50 prosenttia. Eli kehitys rantautuu Yhdysvalloista myös tänne.
tuskin ihan noin suuri osa ja 40-vuotiailla miehillä alkaa melkein kaikilla olla lapsia. En tunne ketään yli 40-vuotiasta miestä jolla ei olisi lapsia.
Minä tunnen näin nopealla laskutoimituksella 7.
Sinun lisäksesi siellä saarella siis asustaa seitsemän muutakin inkkeliä?
Vierailija kirjoitti:
2/3 nuorista miehistä ei ole parisuhteessa, mutta 2/3 naisista on. Miten tuo yhtälö on mahdollinen, jollei naisten välinen parisuhde ole räjähtänyt suosiossa?
Ei samanaikaisesti.
Tuo selittyy sillä, että suosituimmilla miehillä on enemmän parisuhteita kuin suosituimmilla naisilla.
Eli komea ja itsevarma nuori mies seurustelee yhden naisen kanssa 2kk ja seuraavan kanssa 4kk, ja panee siinä välissä muutamia, kenties suhteiden aikanakin. Näin 2/3 naisista saa kokemuksensa 1/3 miesten kanssa.
Kun mies on naista suositumpi, nainen kompensoi sitä miellyttämällä miestä, jolloin mies saa elää huoletonta nuoruutta kun tyttöystävä passaa ja antaa seksiä siten kuin mies haluaa
Kun on aika naida tavis, sitten salillakäyminen loppuu, meikit pestään naamasta ja miestä ei todellakaan aleta palvelemaan. Tavismiehen on syytä olla tyytyväinen kun saa viimein naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !
Ei se mitään. 100 + muuta miestä haluaa. Pärjännemme ilman sinua.
Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.
Siis mitä? 100 on tasan sata kertaa enemmän kuin sinusta kiinnostuneet. Mitä merkitystä on mitä ne muut ajattelevat asiasta joka heille ei millään tavalla edes kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei samanaikaisesti.
Tuo selittyy sillä, että suosituimmilla miehillä on enemmän parisuhteita kuin suosituimmilla naisilla.
Eli komea ja itsevarma nuori mies seurustelee yhden naisen kanssa 2kk ja seuraavan kanssa 4kk, ja panee siinä välissä muutamia, kenties suhteiden aikanakin. Näin 2/3 naisista saa kokemuksensa 1/3 miesten kanssa.
Kun mies on naista suositumpi, nainen kompensoi sitä miellyttämällä miestä, jolloin mies saa elää huoletonta nuoruutta kun tyttöystävä passaa ja antaa seksiä siten kuin mies haluaa
Kun on aika naida tavis, sitten salillakäyminen loppuu, meikit pestään naamasta ja miestä ei todellakaan aleta palvelemaan. Tavismiehen on syytä
Miksi? Eikö tavismies pärjää ilman löysäperseistä ja rumaa naista? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä niin kutsutut aikuiset ihmiset, jotka täällä kilpailee toistensa solvaamisessa.
Naiset ainakin ovat tavallisia suomalaisia naisia, ikä 50+
Miettikää sitä vähän aikaa.
Entä miksi määrittelisit itsesi? Voisit miettiä sitä vähän aikaa.
Minä olen pelkkä mies. Minua vihataan täällä jo sen vuoksi että olen olemassa.
Ai tuosta tulee se taajaan viljelemäsi *pelkkä nainen*. Olet ilmeisen onneton siitä, että olet pelkkä mies, ja koetat projisoida pahan mielesi muihin. Voi sinua raukkaparkaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ontuva vertaus yleistää muutaman mielenvikaisen touhuja koskemaan kaikkia miehiä ja toisaalta se naisten feminismi on taajaa henkistä väkivaltaa kaikkia miehiä kohtaan, kokoajan. Naiset on paljon väkivaltaisempia ja häikäilemättömämpiä. Todiste:Feminismi.
Älä jaksa, suurin osa rikollisista on miehiä.
Kuitenkin lesboilla on eniten parisuhdeväkivaltaa.
Koska naiset ilmoittavat parisuhdeväkivallasta useammin kuin miehet.
Eli silloin heteroliitoissa naiset ilmoittavat kokemastaan väkivallasta, mutta miehet eivät? Toisin sanoen parisuhdeväkivallan miesuhrit jäävät pimentoon? Tämähän on iso ongelma, ja tarkoittaa mm. että nykyiset tilastot ovat aivan piele
Minä kirjoitin tuolla miehenä aikaisemmin, ettei minun vaimoni kohtaan tekemään väkivaltaan puututtu tai uskottu millään tavalla. Naiset olivat niitä, joiden olisi asia pitänyt kirjata. Toinen naisista vielä erikseen sanoi yhden istunnon alussa kuinka hänen pitää ilmoittaa eteenpäin kaikki rikokset. Jotenkin vaimoni tekemä seksuaalinen hyväksikäyttökin meni naiselta korvien ohi ja myös muut henkisen väkivallan kaikki teot. Jos nainen olisi halunnut tutkia enemmän minun historiaa, että puhunko totta, olisi hän löytänyt useita lääkärikäyntejä, joissa käyn tutkituttamassa itseäni erilaisten fyysisten oireiden takia, jotka olivat suoraan seurausta pitkäkestoisestä henkisestä väkivallasta.
Mitä nää vasemmistofemakot taas ragee tääl?
Taitaa olla se aika kuukaudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisill
Lehtijuttujen perusteella miehet panee apinoita, koiria, sikoja ja lehmiä.
Kehitysvammaisilta ja ihmiskaupan uhreiltakin ostavat pilkkahintaan alapäätä. Aikamoisia sankareita juu.
Luin kirjan siitä tytöstä,jota se yliopiston lehtori pàritti ja käytti hyväkseen. Häneltä osti seksiä monta sataa, tavallista suomalaista miestä, perheellisiä, eri ammateissa, hyvissä asemissa olevia. Ja moni vaan ihmetteli,miten näin halvalla saa noin nuorta tyttöä.
Siitä tehtiinkin kirja. Kukaan ei tehnyt kirjaa niistä nuorista suklaasilmistä, alaikäisistä turvaa hakevista pojista joilta aikuiset naiset ostivat seksiä 20€ hintaan.
No jos noin oli, niin ainakin ne pojat saivat rahat itselleen, kun taas se lehtori kääri alaikäisellä tytöllä tienaamansa rahat omaan taskuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei samanaikaisesti.
Kun on aika naida tavis, sitten salillakäyminen loppuu, meikit pestään naamasta ja miestä ei todellakaan aleta palvelemaan. Tavismiehen on syytä
Se tarkoittaa nimenomaan samanaikaisesti. Ei siinä ynnäillä mitään 2kk suhteita. Inseliteoriasi ei pure.
Sen sijaan sitä selittää se että jos ikähaarukka on vaikka 18-30v niin aika todella moni, ellei suurin osa naisista on suhteessa vanhemman miehen kanssa. Jos nainen on 29v ja mies 31v niin nainen rekisteröidään parisuhteeseen mutta miestä ei.
Samasta syystä tilasto lapsettomista alle 35v miehistä on ihan turha. Moni mies tekee lapset vasta 35 ikävuoden jälkeen naisten kanssa jotka ovat alle 35v.
Vierailija kirjoitti: Kuolinvuoteella on ihan sama mitä on valittu ja mitä ei ole. Se ei ole sen tärkeämpi päivä kuin muutkaan. Tuo on täyttä höpönlöpöä että kannattaa uhrautua naisen unelmien eteen niin voi sitten kuolinvuoteella sanoa että hyvin tein.
Omien. Omien unelmien eteen saa joko uhrautua, tai olla uhrautumatta. Jokainen tietää mikä on oikea valinta itselle, mutta kannattaa olla rehellinen itselleen silloin kun valintaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää vasemmistofemakot taas ragee tääl?
Taitaa olla se aika kuukaudesta
Menikö tunteisiin? Kuule, naiset vähän juttelee täällä. Jos sulla alkaa korvat punottaa, niin mene vaikka keittiöön leipomaan pullaa, söpöliini.
Jännästi kuitenkin ikäluokassa 30-49 enää yksi neljästä miehestä ilmoittaa olevansa sinkku. Pariutuminen alkaa kiinnostaa ja partneri alkaa siis löytymään kun ikä alkaa kolmosella.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ajattelenko että sinua tai ketään muutakaan miestä ihan OIKEASTI kiinnostaisi tuo sen vertaa, että kirjoittaisitte siitä kirjan? Ei. Pitäis kato välittää ja tehdä asioille jotain. Ette taija kehata.
Mitäs jos minua ei kiinnosta uhrit, mutta puheet naisvihastani pitää paikkansa ja teen sen vain sen vuoksi että paljastan naisten rikollisuuden?
Motivaatioksi käy muukin kuin myötätunto ja välittäminen. Viha ja kosto toimii aivan yhtä hyvin.
Yksi sivupersoonasi kirkasotsaisesti väitti tuolla taannoin, ettei ole täällä kostamassa tai vihaamassa. Sinä näytät olevan toista maata sitten.
Sinänsä ei yllätä, ettei miesvihamiestä oikeasti kiinnosta miesten asiat. Sitä kiinnostaa vain naisten vihaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei samanaikaisesti.
Tämäpä juuri.
Koko tämä ilmiö alkoi siitä, että naiset kokivat että on väärin kun heitä painostetaan "uhraamaan itsensä" tavismiehen kumppaneiksi jo nuorina.
Naiset halusivat molemmat: juoksut ja vakiintumisen.
Tämä onnistui yhden sukupolven ajan, kun miehet olivat vanhan ajan vanhempien kasvattamia eikä ollut nettiä. Miehille meni läpi latteudet tyyliin huono tuuri, et vain ole tavannut Sitä Oikeaa ja kyllä sinusta joku hyvän miehen saa. Naiset juoksivat juoksujaan, kokeilivat saavatko ulkonäköä virittelemällä ja miestä miellyttämällä jotain itseään tasokkaampaa. Sitten +-30v luotettava tavismies ja pikapikaa perhettä pystyyn, ja 40+ ero kun pitäisi viettää enemmän aikaa sen tylsän tavismiehen kanssa ja tunteet vain kuolivat jotenkin.
Nyt miehet ovat mukautuneet uuteen todellisuuteen, eivätkä myöskään suostu vanhaan systeemiin jossa miehen velvollisuus oli täyttää naisen tarpeita, mukautua tämän perhehaaveisiin naisen aikataululla ja pysyä uskollisesti naisen rinnalla vaikka tämän peppu ja vatsa vaihtaisivat paikkoja. Miehet ovat tasan yhtä itsekkäitä ja omaa etuaan ajattelevia kuin naisetkin, ja nyt on naisten vuoro porata kun vaihtopenkiltä ei löydykään vuoroaan innokkaasti odottelevia tavismiehiä silitetyissä flanellipaidoissaan.
_Niistä sadasta miehestä ovat kiinnostuneet sinun lisäksesi lukuisat muut naiset. Sen sijaan sinusta ja näistä muista mälliämpärihoroista eivät ole (enää) kiinnostuneita ketkään muut miehet. Mikä tässä nyt on epäselvää?_
-eri-
Aijjai, nyt on kyllä pihlajanmarjat tavallistakin happamampia.😆
Ps. Ihan varmasti eri 😂😂😂 (mutta ilmeisen yhteinen jaettu tiedosto, josta sanasto ammennetaan 😜)