Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla
Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.
Kommentit (1260)
Minä ainakin symppaan Mannisia. Ensin maksat itsesi kipeäksi Meksikon matkasta, sitten se jatkuu kolmella päivällä ja saat itse maksaa hotellille siellä olosta, koska matkatoimisto yrittää tunkea johonkin halpaan luukkuun odottamaan lentoa. He ovat maksaneet laadukkaan rantahotellin (se hintataso 650 Euroa/yö ei ole erityisen korkea siellä hotelleille, olen katsonut monesti) ja haluavat tietysti olla siellä ne pakolliset lisäpäivät. Vaatimus ei ole kohtuuton ja matkatoimiston pitäisi automaattisesti tarjota jatko sinne samaan hotelliin. Eikä tommoinen 10+ tunnin lento ole kovin mukava, jos se lennetään jollain kurppaisella koneella, josta puuttuu viihde. Myös siitä olisin itse aivan kypsä.
Tulihan sitä sentään jotakin kirjoitettavaa iltalehdille Tapaninpäivän uutistyhjyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sitä sentään jotakin kirjoitettavaa iltalehdille Tapaninpäivän uutistyhjyyteen.
Saa nähdä kuka skuuppaa parhaan tarinan 300 suomalaisen joukosta. Manniset saattaa olla, etteivät pääsekään enää niin esille, kun tulee muitakin haastateltavia koko koneellinen.
Kertoo tästä palstasta taas että porukka on jonkun Tuin puolella mielluumminkin kuin lomansa ansanneiden ihmisten puolella. On ihan kohtuullista odottaa että matkatoimisto huolehtii asiakkaistaan kaikissa tilanteissa, se kai on pakettimatkan ideakin. Ja normaalista lönsivaltiosta on normaalia köydä lomalla ihan jopa ulkomailla. Neukkulasta ja kekkoslandiasta toki ei päässyt mihinkään.
No nyt:
Matkustaja kertoo: Paluulento Cancúnista muuttui farssiksi
...
Tolonen kertoo, että lennolla katosta tippunut vesi kasteli matkustajien housut.
Pieniä tiedonmurusia alkaa jo tihkumaan.
Kuka lähtee vastaan lentokentälle?
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee vastaan lentokentälle?
Kai siellä nyt ainakin kirkon edustaja on ja ensiapu.
Flight Awaren mukaan noin 70 lentoa oli peruttu pelkästään Yhdysvalloissa alkuperjantai-iltaan 22.12 mennessä ja noin 3 480 oli myöhässä. Paljon mielipahaa kun ihmiset eivät päässeet jouluksi perheidensä luokse. Yksi Tuifly Nordicin myöhästyminen on globaalisti pisara meressä!
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin symppaan Mannisia. Ensin maksat itsesi kipeäksi Meksikon matkasta, sitten se jatkuu kolmella päivällä ja saat itse maksaa hotellille siellä olosta, koska matkatoimisto yrittää tunkea johonkin halpaan luukkuun odottamaan lentoa. He ovat maksaneet laadukkaan rantahotellin (se hintataso 650 Euroa/yö ei ole erityisen korkea siellä hotelleille, olen katsonut monesti) ja haluavat tietysti olla siellä ne pakolliset lisäpäivät. Vaatimus ei ole kohtuuton ja matkatoimiston pitäisi automaattisesti tarjota jatko sinne samaan hotelliin. Eikä tommoinen 10+ tunnin lento ole kovin mukava, jos se lennetään jollain kurppaisella koneella, josta puuttuu viihde. Myös siitä olisin itse aivan kypsä.
Voi olla, ettei tuollaisen 300 henkilön majoittaminen hetkessä onnistu joulunpyhinä edes matkatoimistolta. Nää turistit olisivat silti voineet jatkaa turistilomaansa, mitä ilmeisesti suurin osa on tehnytkin.
Onhan se jalat vähän koukussa istuminen yhtä piinaa normi sardiinien joukossa jos on tottunut luksukseen.
Tunnelma koneessa oli väsynyt ja kireä. Matkustamohenkilökunta huuteli toisilleen.
Miksi hsukutte mannisia?
Aki on päälikö ja rahamies!
Rita mailman kaunein nainen!
Olette vaa kateellisia!
Vierailija kirjoitti:
No nyt:
Matkustaja kertoo: Paluulento Cancúnista muuttui farssiksi
...Tolonen kertoo, että lennolla katosta tippunut vesi kasteli matkustajien housut.
Ei ihan pysty erottamaan tarkoitetaanko tässä farssilla sitä lentoa,vai näitä matkustajien haastatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 1200 seuraajaa lennolla!
No ei kaikki jännitä Akia ja Ritaa. Lennolla 300 suomalaista
Laskeutumista Lissaboniin seurasi jotain 5500 käyttäjää. Muutkin kuin suomalaiset alkavat seurata, kun huomaavat tavallista suuremman seuraajamäärän. Ihmettelevät, että mitä erikoista koneessa on.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma koneessa oli väsynyt ja kireä. Matkustamohenkilökunta huuteli toisilleen.
Vahva epäily, että matkustajat ovat olleet myös äänessä ja "huudelleet".
Mannisten joulun vietto on on ikään kuin nykyaikainen kuvaus Jeesuksen syntymän puitteista; ei ollut tilaa majatalossa.
KVG