Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ihastuit ensimmäisen kerran vastakkaisen sukupuolen edustajaan?

Vierailija
25.12.2023 |

Eli tunsit, että tämä on jotain muuta kuin sellaista kaverillista tykkäämistä. Itse taisin olla jotain 10 tai 11 vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikäisestä asti oli aina joku katsottuna. Varsinaisesti ihastuin tosissaan 7-vuotiaana. Ekan kerran rakastuin vuosikausiksi 11-vuotiaana ja seurustelimmekin sitten joitakin kuukausia teininä. 

Vierailija
2/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä serkkupoikaan. Ekaluokalla sitten vuotta vanhempaan poikaan samasta koulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vee

Vierailija
4/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa pussailtiin pihalla. Siellä kulmassa pihaa jonne aikuiset ei yleensä tulleet. 

Vierailija
5/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastuin serkkupoikaan alle kouluikäisenä. Ihastus kesti aikuisuuteen saakka.

Vierailija
6/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikäisenä 1970-luvulla. Katsoin joku aika sitten netistä mitä hän nykyään puuhaa. Edelleen söpö kuin koiranpentu.

Vierailija
7/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä rakastanut keneenkään ja ikää on reilu 30 vuotta. Seksiä olen vastakkaisen sukupuolen kanssa harrastanut jonkun verran mutta rakkautta ei ole vielä ikinä tullutkaan. 

Vierailija
8/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihastuin serkkupoikaan alle kouluikäisenä. Ihastus kesti aikuisuuteen saakka.

Päädyittekö sänkyyn?

Vierailija
9/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaana ihastuin naapurin poikaan, pussattiinkin.

Vierailija
10/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ensimmäisellä luokalla, siis 7-vuotiaana jotain 30 +/- jotain opettajaani. En tuolloin oikein kyennyt hamottamaan mitä vatsanpohjassa tapahtui, mutta se nainen tuli uniini. Jälkeenpäin kun luokkakuvia katselen, en yhtään ihmettele miksi ihastuin. Tokkopa tuo nainen mitään hoksannut, toivottavasti. Ehkä se ihastuminen hiukan paransi kahden ensimmäisen kouluvuoden koulumenestystä.

Vierailija
11/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päädyittekö sänkyyn?

Emme. Ei tämä serkku edes tiedä mun tunteistani.

Vierailija
12/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana ihastuin ensimmäisen kerran.

Vierailija
13/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olin 5v. Olen aina ollut kova ihastumaan, edelleen ihastun aina välillä muihinkin kuin mieheeni. 

Keski-ikäinen rouva

Vierailija
14/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä rakastanut keneenkään ja ikää on reilu 30 vuotta. Seksiä olen vastakkaisen sukupuolen kanssa harrastanut jonkun verran mutta rakkautta ei ole vielä ikinä tullutkaan. 

Ihastuminen ei ole rakkautta.

Vierailija
15/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v.

Vierailija
16/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin Tommi oli eka ihastus

Vierailija
17/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko seksuaalisia haaveita? Oma serkkuni tykkäsi istua sylissäni ja erektiohan siinä oli minulla ja varmasti tunsi sen. Tapahtui noin 10 vuotta sitten kun tyttö oli joku 12 ja minä n neljä vuotta vanhempi.

Vierailija
18/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ihastuin ensimmäistä kertaa. 

Vierailija
19/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tosi hämärästi, että ihan pienenä nassikkana ihastuin Lumikkiin pukeutuneeseen Disney aiheisessa tapahtumassa. Kummini vieläpä muistutti tästä tapahtuneesta, kun olin jäänyt ihailemaan tätä Lumikkia.

Vierailija
20/26 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko seksuaalisia haaveita? Oma serkkuni tykkäsi istua sylissäni ja erektiohan siinä oli minulla ja varmasti tunsi sen. Tapahtui noin 10 vuotta sitten kun tyttö oli joku 12 ja minä n neljä vuotta vanhempi.

Hei, ei tämä taida olla mikään seksifantasiaketju.