Missä iässä ihastuit ensimmäisen kerran vastakkaisen sukupuolen edustajaan?
Eli tunsit, että tämä on jotain muuta kuin sellaista kaverillista tykkäämistä. Itse taisin olla jotain 10 tai 11 vuotta.
Kommentit (26)
Jonkinlaista ihastumista ja esi-seksuaalisuutta on ollut jo lastentarhasta lähtien mutta varsinaisesti noin 11 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni olin 5v. Olen aina ollut kova ihastumaan, edelleen ihastun aina välillä muihinkin kuin mieheeni.
Keski-ikäinen rouva
Sama mulla, siis naisiin ihastun. M-57
Olinkohan silloin 12 vuotias kun ihastuin lähistöllä asuvaan muistaakseni 3 vuotta vanhempaan poikaan.
tarhassa.. olin 4 tai 5 ja sovittiin, että sitten aikuisena mennään naimisiin.
(ei menty... en muista sen ihanan pojan nimeä enää edes)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihastuin serkkupoikaan alle kouluikäisenä. Ihastus kesti aikuisuuteen saakka.
oliko seksuaalisia haaveita? Oma serkkuni tykkäsi istua sylissäni ja erektiohan siinä oli minulla ja varmasti tunsi sen. Tapahtui noin 10 vuotta sitten kun tyttö oli joku 12 ja minä n neljä vuotta vanhempi.
Hei, ei tämä taida olla mikään seksifantasiaketju.
tuo tapahtui oikeasti.
7 olin. Kirjoitin nimen muumipäiväkirjan kansilehdelle, salakielellä, koska tunsin jo silloin, ettei minun kaltaisen pitäisi keneenkään ihastua ja etten tule saamaan vastakaikua. Muistan jokaisen ihastuksen tähän ikään (40) ja vain yhden kanssa oli lyhyt tapailusuhde. Yksipuolisia ovat aina olleet, vaikka hyvin erilaisia ihmisiä kaikki, ei mitään tiettyä tyyppiä. Olen vetäytyvä ja lemmekäs, nykyään jo vähän nauran tälle ominaisuudelle eikä yksinjääminen enää tunnu niin ikävältä.